ציטוט נכתב במקור על ידי rustic צפיה בהודעה
לפי המחירון המחיר על הכלי שלי זה 12,600. אני מניח שבטרייד אין אקבל עליו 11-12 אלף וכל השאר אני אוסיף.
לגבי קוואסקי j300,
ראיתי את הקטנוע שנראה מאוד יפה, קראתי שהוא גם די מוצלח. אבל אני מרגיש שגם אם הוא יותר מהיר, אני עדיין אצטרך להביא את הכלי לקצה היכולת שלו. ואני רוצה שיהיה לי יותר טווח ושאני לא אגיע לסל''ד גבוה רק כדי לנסוע על 120 קמ''ש.
לגבי נוחות נסיעה הארוכה על אקס מקס, את זה עוד לא ממש שמעתי. מישהו שיש לו אקס מקס יכול להגיב על זה? כעיקרון אני לא אמור להיות על הכביש יותר מ-30 דוקות, עד כמה זה רציני. מבחינתי חשוב לי יותר יכולת תמרון בעיר על פני נוחות הישיבה. אם הקטנוע לא מספיק גמיש כדי להגיע לראש הטור ברמזור ואני תקוע באמצע, זה יותר גרוע מבחינתי.
11 בטרייד?
תלוי בעסקה וכמה הכלי נפוץ אבל לא ראיתי טרייד שמתקרב כה קרוב למחירון.
בדרך כלל 4-5 מתחת למחירון ואפשר להתמקח על מחיר הכלי שאתה קונה כדי לצמצם הפסדים.

הייתי עם ה-250 שלא שונה בהרבה בצורה שלו. אין שום בעיה עם 30 דקות ואפילו יותר.
הנסיעה הארוכה ביותר איתו הייתה סביב השעה והייתה קצת אי נוחות אחרי החצי שעה אבל לא משהו שהייתי פוסל בגללו את הכלי.

במידה ואתה באמת הולך על האקסמקס, לפי מה שהבנתי הם השתמשו באותו מנוע של המג׳סטי.
לדעתי המנוע הזה מכוון יותר לכבישים מהירים והוא מרגיש קצת בטטה בעיר. ההמלצה שלי, בעלות סמלית יחסית, בהזדמנות הראשונה שיוצא לך לפתוח את הוריאטור (טיפול או בדיקה וכדומה), להחליף את הרולים מ-15 גרם ל-13 או 14. לא צריך להחליף וריאטור או לעשות שינוי קיצוני.
זה אומנם מעלה מעט את הסל״ד אבל הקטנוע ירגיש הרבה יותר חי בעליות ויציאה מהמקום.