אמור להיות שם אטם במיקרה?
אולי סגרת את זה לא נכון ועם אטם ישן
תמונה 4 (2).jpgתמונה 5.jpgתמונה 3 (2).jpgתמונה 4 (2).jpgתמונה 1 (1).jpgתמונה 3 (2).jpgשלום חברים,
שמתי לב בתקופה האחרונה כשבועיים שיש נזילה ממש קטנה מאיזה חלק לא מצליח לפענח במה מדובר.
אציין שאני מטפל בקטנוע לבד (משתדל לעשות מה שאני יכול וללמוד תוך כדי) עשיתי טיפול גדול בהצלחה.
צירפתי תמונות של הנזילה אשמח לעזרה בנושא..
תודה מראש
נערך לאחרונה על ידי vy17206; 30-06-2015 בשעה 11:13.
אמור להיות שם אטם במיקרה?
אולי סגרת את זה לא נכון ועם אטם ישן
באיזה חלק מדובר שאדע איזה אטם לקנות?
במכסה של משאבת מים.
לפני שאתה קונה משהו מיותר תבדוק את המשטח ואם הוא אחיד שים סיליקון.
אחרי שתמלא נוזל מחדש אל תשכח לנקז אוויר מהמערכת.
בהצלחה.
לא מומלץ למרוח סיליקון במקרה הנ"ל.הסיליקון יכול להתפרק ולסתום מעברים.
הכי קל יהיה לנקות היטב את המשטחים,לשים o ring חדש ולהרכיב ללא שום חומר אטימה נוסף.
טבעת היא פתרון יותר מהיר ויותר נוח.
סיליקון שמיועד לעבודה (היה ראוי לציין בתגובה הקודמת) לא יתפרק.
סיליקון "אדום" ב 15 שקלים לא יודע.
טבעת היא הפתרון האולטימטיבי כי היצרן קבע את מקומה שם.
אין שום סיבה למרוח חומר אטימה בנוסף לטבעת למעט מקרים של משטח עקום\מחורץ.
לרוב אם הטבעת הישנה שלמה יש בעיה במשטח ולשם חתרתי.
אם יש בעיה במשטח,טבעת חדשה שכנראה תעלה כמו שתי שפורפרות של סיליקון איכותי במטרו תדלוף מחדש.
ענית לבד - טבעת ישנה היא טבעת בלויה גם אם היא שלמה. היא הרי כבר לא באותו העובי כמו אחת חדשה.
טבעת חדשה תמלא את המרווח שממנו קיימת הנזילה - לכן אין צורך בחומר אטימה.
ראיתי ערימות של רדיאטורים שנסתמו מחומרי אטימה (גם מחומר איכותי) וגרמו לשריפת אטם ראש ועוד שלל צרות.
אז כן,במקרה הנ"ל יש ללכת לפי ההוראות יצרן - להתקין גומיה חדשה (גם אם היא עולה יותר מהשפורפרת סיליקון) ללא חומר אטימה.
מסכים,אבל מה לגבי משטח מעוות?
בעניין הרדיאטורים,לא מסכים - חומר איכותי שמיושם כמו שצריך (ושמתאים מבחינת מרווחים) לא יתפורר.
במקרה של משטח מעוות\פצוע העדיפות היא להחליף את החלק. אם אין ברירה ולא מתאפשר להחליף את החלק תגבה
את האטם עם מעט חומר אטימה ייעודי איכותי.
אבל שוב,זו אופציה אחרונה להשתמש בחומר כי הוא לא אמור להימצא בשום מכלול של מערכת הקירור.
לגבי הרדיאטורים..אני לא מבקש ממך להסכים או לשלול,אני בסך הכל מעיד על מקרים שראיתי בשטח.
גם חומר אטימה איכותי לא עמיד לנצח ויכול לחדור למערכת ולרדיאטור בפרט.
לסיכומו של עניין - ישנה נזילה? קודם כל תתקן לפי ההוראות יצרן (אטם ללא חומר).
משטח בעייתי? מחליפים את החלק.
אופציה אחרונה היא חומר אטימה.
אופציה סופית חומר אטימה + שוקולד למריחה![]()
בעניין המקרים שהיו בשטח - כמו שלא בדקת במעבדה באיזה חומר אטימה מדובר וכמו שלא היית נוכח במריחה שלו,לא ניתן לקבוע אם הבעיה הייתה באיכות החומר,בהשמה לא נכונה ובמקומות לא נכונים מבחינת לחצים או משטחים.
יצרני משאבות מוסיפים חומר אטימה לחילזונות בתוספת לגומייה והוא לא מתפורר,יצרנים מוסיפים חומר אטימה לאטמים של מכסה שסתומים והוא לא מגיע למעברי שמן,במנועים דו פעימתיים,לא מעט פעמים אין אטם קייסים כי הוא מוחלף בחומר אטימה,אטמי ראש מצופים בחומר אטימה ועוד.
חברים תודה רבה על העזרה
יש לי כמה שאלות: T-max 500 2005
אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי למדריך מהיכן מורידים מים?
ומהיכן מנקזים אוויר לאחר מילוי המים וביצוע התיקון?
ושאלה נוספת האם מדובר במים ירוקים רגילים כמו של רכב?
היכן ניתן לקנות אטם כזה ?
תודה מראש.
נערך לאחרונה על ידי vy17206; 01-07-2015 בשעה 12:11.
https://www.youtube.com/watch?v=Gtg3GN4W3h8
דוגמה על בורגמן אבל נראה לי שאותו עיקרון,
לדעתי חיפוש קצר וממוקד תמצא מדריכים גם לtmax ,
בנוסף לדעתי אתה חייב ספר רכב שם מופיעות תשובות לכל השאלות שלך כתוב אלו מיים בדיוק צריך, היכן בורג ניקוז אם ישנו.
אצלי למשל ישנו בורג ניקוז על מכסה המשאבה שנוזל אצלך בחלקו התחתון,למרות שבמקרה שלך לא כ"כ משנה היכן בורג הניקוז כי בכל מקרה אתה צריך לפתוח את מכסה המשאבה ולכן כל הנוזל ישפר ממילא.
בהצלחה