עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 39 מ 39

אשכול: t-max 500 2005 נזילת מים קטנה

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    ציטוט נכתב במקור על ידי מ ו ח ס ו ן צפיה בהודעה
    אם המשאבה הייתה נוזלת מהכיוון שהוא אמר (אטם מכני) הנזילה הייתה מהקדח ביקורת.
    זה לא המצב אצלך.תחליף את הטבעת של המכסה לפני שאתה נכנס להוצאה מיותרת.
    אני בדילמה עם להשאיר את המצב כמו שהוא ולהמתין כי בכל אופן זה נזילה ממש קטנה כטיפה או שניים ביום, או שלהזמין קיט כזה http://www.ebay.com/itm/141146377333...%3AMEBIDX%3AIT
    חברים לשיפוץ של משאבה צריך "כלים ייעודיים" יש איזשהו מדריך לטי מאקס?

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    כותב לך פה מכונאי מנוסה, תחליף רק את הגומיה במקום לרוץ לקנות קיטים לשיפוץ משאבות שעולים פי 10 מהגומיה
    עבודה של החלפת אטם מכני בדרך כלל מצריכה ניסיון ולא רצוי שתעשה דבר כזה לבד ובפעם הראשונה בכלל. כל זה בלי קשר למה שכתבתי קודם

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי vy17206 צפיה בהודעה
    אני בדילמה עם להשאיר את המצב כמו שהוא ולהמתין כי בכל אופן זה נזילה ממש קטנה כטיפה או שניים ביום, או שלהזמין קיט כזה http://www.ebay.com/itm/141146377333...%3AMEBIDX%3AIT
    חברים לשיפוץ של משאבה צריך "כלים ייעודיים" יש איזשהו מדריך לטי מאקס?
    בתמונה רואים נזילה מהמכסה אבל תמונה יכולה להטעות - באזור התחתון של המשאבה יש חריר ביקורת.
    אם מקור הנזילה משם אתה צריך לשפץ את המשאבה ואם מקור הנזילה הוא מהמכסה אז המוסך כנראה ניסה לעשות עליך סיבוב.

    היה ובכל זאת החלטת לשפץ ממליץ לגשת לבעל ניסיון אחרת הכסף ילך לפח.

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    אז ככה חברים, פירקתי אתמול את כל הפיירניג בכדי להבין מה לעשות בדיוק, מבקש את עזרתכם ב-3 דברים עיקריים שלא ברורים לי עדיין
    1. יש צינור ברזל שלא הבנתי אם בזמן פירוק משאבת המים אני מפרק אותו לפני ? או משאיר אותו??
    2. לאחר פתיחת המשאבה ולאחר שאני שם גומיה חדשה יש צורך גם בסיליקון?
    3. מהיכן אני מנקז אויר מהמערכת לאחר הפעולה לאחר מילוי מים ירוקים?


    תודה מראש צירפתי תמונות..
    ניקוז אויר.jpg
    ניקוז מים.jpg
    פתיחת ברגים.jpg
    צינור.jpg

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בורג אלן זה כנראה בורג ניקוז מים - בתמונה "פתיחת 4 ברגים" - בורג הכי תחתון.
    אם אחרי הפתיחה שלו לא תקבל זרם מים פשוט פרק את אחד הצינורות - פתח את המכסה של הרדיאטור לפני שאתה מוריד מים.

    התמונה מעל הפוסט הזה - פרק את הצינור המתכתי אחרת לא תוכל להוציא את המשאבה ואולי כדאי לשחרר את הצינור מגומי בשביל שיהיה יותר נוח לשלוף את המכסה משאבה.

    בורג ניקוז אוויר,בפעם ה - 3 לא קיים.
    אתה צריך לנקז מהמעקף תרמוסטט ותעשה את זה מבלי להניע את המנוע.

    אם אתה שם גומייה חדשה והמשטח תקין אין צורך בחומרי אטימה.
    אם אחרי ההחלפה עדיין יש דליפה - יש עיוות במשטח,לא סגרת נכון ואולי אפילו יש סדק.
    אם יש סדק במכסה - תחליף,אם לא - תוסיף חומר אטימה כמו שהסברתי.

    נ.ב.
    בשביל מה הצבעים?
    סתם מציק.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 05-07-2015 בשעה 09:22.

  6. #36
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    סבבה הבנתי תודה!
    רק דבר אחד אם אפשר להסביר יותר לגבי ניקוז אוויר מ- "מהמעקף תרמוסטט"
    איך הוא נראה? ואיך בדיוק אני יודע אם ניקזתי את כל האוויר או אם ניקזתי טוב?
    אתה יכול לסמן לי בסקיצה?
    ללא שם.jpg
    נערך לאחרונה על ידי vy17206; 05-07-2015 בשעה 13:37.

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    חלק 2 - תרמוסטט.
    ממנו,או מראש המנוע יוצא צינור דק שהולך לרדיאטור.
    שולפים אותו תוך כדי שמישהו ממלא את המערכת בנוזל ומחכים עד שיוצא זרם של נוזל רציף וללא בועות מהפטמה שאליה היה הצינור מחובר.
    מחברים את הצינור חזרה ומניעים.
    מכבים ומחכים שיתקרר,לאחר מכן חוזרים על הפעולה - ללא מילוי רק הוצאה של הצינור ובדיקה אם הזרם מהפטמה רציף,לאחר מכן אפשר למלא את החסר במערכת.

  8. #38
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    בשעה טובה בוצעה העבודה, הורדתי מים פירקתי את המשאבת מים והחלפתי את הגומיה לאחר בדיקה נראה כי מקום יבש לחלוטין עכשיו
    בעיה אחרת שמתי לב לנזילה מצינור מים שכנראה הגומיה o-ring כבר בלויה, מצ"ב תמונה של הצינור.
    "][/URL]
    האם מומלץ לשים סיליקון עמיד לחום או שרק גומיה מקורית?

    שאלה נוספת ברשותכם חברים:
    בכדי להחליף פלגים איזה בוקסה צריך לקנות (והיכן) כי הפתח צר מאוד וצריך בוקסה ארוכה?
    נערך לאחרונה על ידי vy17206; 31-07-2015 בשעה 12:19.

  9. #39
    תחליף את 3 הגומיות של 2 הצינורות (שים מקוריות).

    בוקסת פלאגים מידה 16

אשכולות דומים

  1. נזילת שמן מוזרה yzf450
    על ידי markoo בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 22-08-2016, 10:57
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-02-2016, 20:26
  3. Sv650 נזילת דלק בבוקר - לא קבועה
    על ידי torquser בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 10:40
  4. T-max 2007 Nightmax - נזילת שמן ב60 אלף
    על ידי assafm25 בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 20:36
  5. נזילת שמן בין מנוע לגיר בסוזוקי ואן ואן
    על ידי עדי בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 03-06-2015, 07:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO