שבת שלום
חושב לרכוש gs800 כאופנוע רכיבה ליום יום כולל טיולים ארוכים לעיתים גם עם בת זוגי.
לפי מה שראיתי מדובר על אופנוע דו"ש עם אורנטצייה חזקה לשטח .
אופנוע צר עם כסא שטח, האם כסא comfort פותר את הבעייה ?
רוכב כיום על ויסטרום 650
אשמחל לחוות דעת
שבת שלום
חושב לרכוש gs800 כאופנוע רכיבה ליום יום כולל טיולים ארוכים לעיתים גם עם בת זוגי.
לפי מה שראיתי מדובר על אופנוע דו"ש עם אורנטצייה חזקה לשטח .
אופנוע צר עם כסא שטח, האם כסא comfort פותר את הבעייה ?
רוכב כיום על ויסטרום 650
אשמחל לחוות דעת
הכסא קומפורט פותר את העניין. אם האופציה של השטח לא חשובה לך, יש עוד כמה אופציות מעניינות.
אכן אופציית השטח לא חשובה, אשמח לשמוע על המלצות נוספות בסגנון הדושי"ם
אחלה של אופנוע לצרכים שציינת, לא מדובר בדו"ש מוכוון שטח כמו הק.ט.מ אדוונצ'ר 990 ומושב אפשר להחליף לאחד נוח יותר (למשל כמו זה שבדגם האדוונצ'ר) שיהיה נוח יותר אם אכן יפריע לך.
ויסטרום 1000 החדש יכול להיות גם אופציה מעניינת אם שטח לא רלוונטי, הונדה אפריקה טווין החדש אמנם כן מאפשר רכיבת שטח אינטנסיבית יותר מהב.מ.וו אבל באופן אישי הרגיש לי נוח לפחות באותה מידה ונעים יותר לשימוש ואם הייתי מתלבט בין שניהם הייתי לוקח אותו גם אם רכיבת שטח לא הייתה רלוונטית.
ימאהה טרייסר יכול להיות אופציה נפלאה עם מנוע מגניב וחי יותר מכל מה שהוזכר פה ותנוחת אדוונצ'ר.
קאוואסאקי ורסיס 1000 אם אתה בענין של אופנוע גדול למרחקים ארוכים ונוחות עילאית לזוג.
אגב, כדאי היה לציין תקציב וקצת לפרט יותר במה שהיית מצפה לקבל באופנוע הבא שלך.
ואם אתה מוכר את הויסטרום, דבר איתי.... :-) אשמח גם לדעת איך הוא מתנהג בנסיעות עירוניות (כולל נתונים על צריכת דלק, אם יש).
אני שמעתי דברים טובים על הgs800. הוא הרבה מאד אופנוע. וזו מכונה גרמנית מצויינת.
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
אני הייתי שוקל את ה-f700gs אם האוריינטציה לשטח לא חשובה לך.. נוח להרכבה בזוג ולנסיעות ארוכות. הדבר היחיד שהייתי משפר זה המיגון רוח, וזאת פינה שאפשר לסגור..
מכלולים כמעט זהים - ההבדלים על רגל אחת: מתלים קצרים יותר (ולכן נמוך יותר.. מבחינתי יתרון), 10 פחות כ"ס וחישוקים בלי שפיצים.
המושב קומפורט לדעתי שווה את הכסף.
מחזק את זומר.
באופן אישי אני מאוד אוהב את ה-f800gs.
אם לא מענינת אותך רכיבת שטח אז כדאי לך לשקול f800gt או את ה r1200rs\lt\rt\r
F800GS זה אופנוע כלבויניק מעולה אבל לטעמי האישי הוא כלבויניק מידי, הכוונה שהוא כבד ומסורבל בכביש אם כי סבבה עם כביש.
והוא מרגיש לא ממש בבית בשטח אם כי זורם עם זה . הוא מאוד פרווה כזה עושה המון ולא מצטיין בכלום.
אם כבר דוש ללא דרישות שטח תראה את ה F700GS הוא יותר מותאם כביש ועדיין דוש
אני אוהב יותר אופנועים עם אוריינטציה מובהקת יותר , אני אישית אוהב ספורט תיור כי אני נוסע המוון קילומטראז' בשנה ונוחות חשובה לי ועל הדרך אוהב לקבל ביצועים ספורטיביים
אני מחזיק F800ST
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 21-02-2016 בשעה 16:55.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אולי צריך להחליף את שם השרשור לדו"ש אדוונצר הבא אחרי ויסטרום וזה יתרום לכולם
אני אמכור ויסטרום 2012 שמור מאוד, פרטים בפרטי
נערך לאחרונה על ידי rnnd; 21-02-2016 בשעה 21:46.
תודה על התגובות, אכן לגבי הgs800 אני שומע את אותן עובדות כפי שמציינים הכותבים. בעיית הכסא כנראה נפתרת לאחר החלפה לcomfort
התקציב הוא סביב 70k, הויסטרום 650 הוא אופנוע מדהים, נוח, אמין, ונותן את כל מה שנדרש ברכיבה יום יומית וכן גם בטיולים כולל מורכבת וציוד, פשוט אופנוע מושלם.
שמעתי דעות זהות לגבי gs700 כאופנוע דו"ש מתאים לכביש יותר מה gs800 .
ורסיס 1000 נראה לי מגושם מידי ולכן אוותר עליו.
בנוסף מחפש אופנוע שיתן קצת יותר בגז מאשר הויסטרום אבל על הנוחות לא אוותר ,זהו מרכיב חשוב מאוד בהתניידות יום יומית
האמת תהליך מעניין וכיפי מאוד לבחור את האופנוע הבא. אמשיך לכתוב, כתבתי גם בפורומים של במוו וויסטרום, אשתף בהמשך. אולי אקפוץ מחר לבמוו לבדוק את האופנועים שלהם
לפני פחות משנתיים התלבטתי בין ה gs800 לוורסיס 1000 שעלו כמעט אותו דבר. אחרי יומיים על הב.מ.וו (גם לי עניין השטח לא היווה שיקול משמעותי),
ויום על הוורסיס 1000-הבחירה הייתה חד-משמעית: הוורסיס 1000 הוא אופנוע כביש טוב בהרבה. אחרי שנה וחודשיים, 20,000 ק"מ באמינות מושלמת ואין פינה במדינה שלא
ביקרנו יחד-ההמלצה החד משמעית היא עליו. בתקציב שלך תוכל לקנות 2014. לגבי מסורבל-ממש לא, גם בעיר עם המנוע הנפלא ותנוחת הרכיבה המושלמת לא הייתה איתו בעיה.
אגב, לקחתי את הטרייסר לכמה שעות ממטרו בזמנו, פרט לזריזות הוורסיס עולה גם עליו בכל פרמטר: נוחות, יציבות במהירות גבוהה, מנוע חלק, כסא מושלם, גם לרוכבת. תענוג.
והחדש אפילו יפה...
אם אתה מחפש נוחות ללא שטח אז לך לכיוון התיור או הספורט תיור. אין באמת יתרון לדוש בכביש .
עדיפות למנועי טוין אם אכפת לך מצריכת דלק.
אני מכיר את הוורסיס 1000 הכלי באמת מאוד טוב בהכל, אבל מההכרות שלי הוא מטחנת צמיגים דלק ויקר במוסך כמו ה4 בשורה
לי חשוב תחזוקה אז היתי הולך לכיוון הטוינים יותר
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אתה אמנם עונה בנחרצות (כדרך קבע..) אבל זה לא אומר שאתה צודק.
נוחות, בסקאלה מסויימת, היא ענין סובייקטיבי.
באופן אישי, יש מעט ימים שבהם אבחר אופנוע ספורט-תיור על פני אדוונצ'ר כלשהו, גם אם שטח לא בתפריט.
לאופנועי אדוונצ'ר יש בהחלט יתרונות על פני אופנועי ספורט-תיור בכביש, כמו גם חסרונות. ספיגת מהמורות, תנוחה זקופה וגבוהה שמקלה על רכיבה וכו.
אגב, תקף גם לאופנועים שהם לא ב.מ.וו.
אסף אם נשווה f800gt מול ה f800gs
על מה הייתה הולך לכביש ללא שטח מבחינת נוחות?
כי אני דווקא רכבתי על שניהם ומצאתי שלי אישית הgt נוח יותר בעיקר ברכיבות ארוכות.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
כבעלים של וורסיס 1000, אני יכול רק לחזק את דונר. אחד האופנועים הכי כיפיים שהיו לי.
סטרולוק, אני לא יודע למה אתה משווה צריכת דלק: מהניסיון שלי (עם סופר טנרה ועם פייזר 1000) צריכת הדלק שלו כמעט זהה לזו של הסופר טנרה (טווין מקבילי) - כ-13-14 ק"מ/ליטר בעיר וכ-18-21 ק"מ/ליטר מחוץ לעיר - תלוי כמה אתה מתחזר על הגז. הפייזר היה שתיין רציני באמת.
באשר להוצאות תחזוקה אחרות - אין לי ניסיון ממשי. הצמיגים נראים עדיין בסר גמור (להערכתי מעל 50%) אחרי כ-10,000 ק"מ. נראה שאוכל פחות צמיגים מהסופר טנרה. ובכל היתר אין לי עדיין ניסיון.