שוב אתה מפספס המוון דברים.
אתה שוכח את הגיר והיחסי העברה אם הצמיג מחובר ישירות לקראנק ותמיד רוכבים בשיא ההספק החישוב שלך נכון.
אבל בוא נחזור להשוואה שלך שאתה מכיר אני פחות אז אצטרך נתונים ממך או ממשהו אחר.
מהירות 120 קמש כמה סלד זה בסופר טנרה וכמה זה בוורסיס 1000 שניהם בהילוך סופי.
עצרתה ברמזור אתה מתחיל נסיעה מאיץ עד 120
באיזה סלד אתה מעביר הילוך בוורסיס ומתי בטנרה?
בתאוצה יומיומית רגילה
ואתה מתייחס לשיא מומנט בחישוב שלך אותנו מעניין מומנט או כוח בפועל בנסיעה של 120 קמש או בתאוצה.
עכשיו חיכוך סטאי קיים רק כשאתה עם קלאצ לחוץ כל שאר הזמן הוא דינמי גם בשיוט קבוע בכל פעימת כוח החיכוך דינאמי