סטרלוק, חפשתי בגוגל ולא מצאתי. אשמח אם תשלח לינק(ים).

הדבר היחיד הרלבנטי שמצאתי הוא מאמר המדבר על החיכוך הסטטי והדינמי כפונקציה של פעימות הכוח. להבנתי, הצמיג נשחק פחות כשהצמיג מתגלגל על הכביש (חיכוך סטטי) מאשר במצב של החלקה קבועה (חיכוך דינמי). אם זה נכון, אז בגלל שמנוע 4 בשורה מייצר פולסים של כוח חלשים יותר, הוא נשאר בתחום הסטטי ואז זה הפוך ממה שאתה טוען. כל זה לא שייך לאחיזה של הצמיג בכביש, שבגלל האפקט של מתיחה והרפייה של הגומי האחיזה טובה יותר בפעימות כוח חזקות ומעטות.