סטרולק, מה שאתה אומר זה בעצם גם מה שערן אומר: אם שומרים שהצמיג לא יעבור את גבול החיכוך הסטטי (שנותן שחיקה נמוכה) אז יותר קל לעשות זאת במנוע 4 צילינדרים. ועוד יותר: נניח הגבול למקדם סטטי (לפני שהצמיג מתחיל להחליק) הוא 80 כ"ס ב-4 פעימות, כלומר, 20 כ"ס לפעימה. זה אומר שבמנוע 2 צילינדרים תוכל להפיק רק 40 כ"ס לפני שהצמיג יתחיל להחליק, או במילים אחרות, בהספקים "נמוכים" מנוע 4 בשורה יאכל פחות צמיגים ממנוע 2 צילינדרים.
מעניין.