תוצאות 1 עד 15 מ 52

אשכול: אופנוע gs800 כאופנוע יום יומי ולטיולים

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אוקי נסכים על כל הדיון כאן רק שוב כמו שאתה מתאר כמות הפעימות משפיעה ונדירים המקרים שיש חיכוך סטטי באופנוע בכללי.

    אני ימצא לך מחקר בנושא כשיתפנה לי זמן
    Sent from my Windows phone
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    69
    האם האפקט של הפעימות פחות משמעותי בגל הינע בהשוואה לשרשרת

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    נדירים המקרים שיש חיכוך סטטי באופנוע בכללי.

    אני ימצא לך מחקר בנושא כשיתפנה לי זמן
    Sent from my Windows phone
    זהו, שגם כאן אני חושב שאתה טועה.
    על הגלגל הקדמי לא פועלים כמעט כוחות. לכן גם השחיקה שלו קטנה הרבה יותר מהאחורי. הוא בטוח בתחום החיכוך הסטטי.
    אם הגלגל האחורי הוא בתחום החיכוך הדינמי, זה אומר שהוא מסתובב מהר יותר מהקדמי. ואז כל המערכות לשמירת יציבות שבעצם עובדות על הפרש מהירות בין הקדמי לאחורי לא היו נותנות לזה לקרות.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    זהו, שגם כאן אני חושב שאתה טועה.
    על הגלגל הקדמי לא פועלים כמעט כוחות. לכן גם השחיקה שלו קטנה הרבה יותר מהאחורי. הוא בטוח בתחום החיכוך הסטטי.
    אם הגלגל האחורי הוא בתחום החיכוך הדינמי, זה אומר שהוא מסתובב מהר יותר מהקדמי. ואז כל המערכות לשמירת יציבות שבעצם עובדות על הפרש מהירות בין הקדמי לאחורי לא היו נותנות לזה לקרות.
    דווקא את מהירויות הקידמי והאחורי בדקתי.
    חיברתי gs911 ורכבתי
    הפרשי מהירויות מגיעות לעד 13 קמש בכביש ציבורי טכני.
    האחורי מהיר מהקידמי.

    הקידמי בבלימה נהיה חיכוך דינאמי ובפניות גם , הקידמי יותר זמן בחיכוך סטאטי אבל גם זולג לדינאמי.

    בכל הינע גם יש דאמפרים זה נקרא קופלונג וזה קיים כמעט בכל מערכת מכאנית וחייב להיות אחרת כל העסק ישבר.

    אגב לדוגמא האופנוע שלי מכיל גומיות בלימה גם מקדימה וגם מאחורה בדגמים הראשונים היה רק מאחורה ורצועת גומי וקרו מקרים של שבירת פולים. אז עשו ריקול והוסיפו לקדימה גם גומיות בלימה
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    שושני, אתה צודק אבל זה לא העניין כאן. מבחינתי, העניין הוא "אמיתות" או מיתוסים. כשאני רואה משפטים ודאיים כמו "אופנוע 4 צילינדר אוכל יותר צמיגים מאופנוע 2 צילינדר" זה מעלה אצלי דגל אדום עליו כתוב "באמת? תבדוק!". במיוחד אם הניסיון (המוגבל והאישי) שלי והאינטואיציה סותרים את האמירות. מן תחביב מוזר שכזה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    דווקא את מהירויות הקידמי והאחורי בדקתי.
    חיברתי gs911 ורכבתי
    הפרשי מהירויות מגיעות לעד 13 קמש בכביש ציבורי טכני.
    אני בטוח שכל קוראי הפורום יודעים מה זה gs911, ומתנצל על בורותי. אז בדקתי בדוד גוגל, ואם הבנתי נכון זו תכנה שמתקינים על PC שאמור להתחבר ל-ECU של מספר דגמים של אופנועי BMW. ושוב, לבושתי, לא מצאתי איך ומה שיטת הבדיקה של המהירות של כל גלגל בנפרד (אני יכול לנחש). מכל מקום, אם הניחוש שלי נכון, אז הבדיקה לא מתחשבת בהיקפים השונים של שני הגלגלים אצלך. אמנם שני הגלגלים שלך הם "17, אבל החתך שונה, מה שמביא להבדל של כ-10 ס"מ בהיקף הצמיגים, מה שיכול, אולי, להסביר את הפרש המהירויות שמדדת.

    אה, ועוד משהו: אם האחורי עובד כל הזמן בתחום החיכוך הדינמי והקדמי בד"כ בתחום החיכוך הסטטי, אז הפרש המהירויות בין הקדמי לאחורי קבוע (ברכיבה ישרה) ולא אפס. אז איך תסביר את זה שכאשר אני רוכב לאט (נניח שני ב-40 קמ"ש) ופותח גז עד הסוף, דווקא אז נדלקת הנורה של בקרת האחיזה? הרי החיכוך הדינמי אינו תלוי בכוח המופעל. ההסבר היחיד זה שבהפעלת הכוח הזו הצמיג האחורי עובר לתחום הדינמי (שהוא קטן יותר) ופתאום מסתובב יותר מהר מהקדמי. מה שאומר, שבהפעלה מתונה של כוח הצמיג נמצא בתחום החיכוך הסטטי.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    69
    הממצאים שסטרלוק מביא נשמעים הגיוניים. הקדמי מגיע למצב דינאמי בבלימה, כאשר המשקל מועבר קדימה והצמיג מגיע לקצה גבול האחיזה. האחורי מגיע למצב דינאמי תחת האצה. אין סיכוי שיש הפרשים משמעותיים בממוצע המהירות בין הצמיגים, להערכתי סטרלוק התכוון להפרשים רגעיים. אם הייתי צריך לנחש, אזי המדידה קשורה ל-abs אשר משווה את המהירויות בין הצמיגים באופן שוטף.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי GilS צפיה בהודעה
    אין סיכוי שיש הפרשים משמעותיים בממוצע המהירות בין הצמיגים
    גיל, תקרא את המאמר הזה. אם הצמיג האחורי בתחום החיכוך הדינמי והקדמי בתחום הסטטי חייב להיות הפרש משמעותי במהירות הסיבוב של שני הגלגלים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי GilS צפיה בהודעה
    להערכתי סטרלוק התכוון להפרשים רגעיים. אם הייתי צריך לנחש, אזי המדידה קשורה ל-abs אשר משווה את המהירויות בין הצמיגים באופן שוטף.
    זה גם מה שאני ניחשתי, מה שאומר שיש ספירה של מספר פולסים לסיבוב. אם יש הבדל היקף בין הצמיגים, כל צמיג ייתן מספר אחר של פולסים לאותה דרך ביחידת זמן (מהירות) וזה עלול להיראות כמו מהירויות שונות.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    שושני, אתה צודק אבל זה לא העניין כאן. מבחינתי, העניין הוא "אמיתות" או מיתוסים. כשאני רואה משפטים ודאיים כמו "אופנוע 4 צילינדר אוכל יותר צמיגים מאופנוע 2 צילינדר" זה מעלה אצלי דגל אדום עליו כתוב "באמת? תבדוק!". במיוחד אם הניסיון (המוגבל והאישי) שלי והאינטואיציה סותרים את האמירות. מן תחביב מוזר שכזה.



    מה שאני מנסה להגיד, אם יש אופנוע שעושה לך את זה, תקנה, גם אם ישחק צמיג קצת יותר מהר,
    גם אם הכיסא שלו לא משהו, גם אם צריך לחכות חודש לחלקים.

    אופנוע קונים מאהבה ורגש ולא חישוב חשבונאי, אופנוען אמתי לא יעשה חשבון לכלום ושום דבר לא יעמוד
    בינו לבין האופנוע שעושה לא את זה....

    אבל זה רק אני ובעצם מה אני מבין, הנה הלכתי לחזק ברגים. - רן
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. ביטוח יומי לאופנוע
    על ידי mor-t בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-03-2016, 00:46
  2. פרונט קומפלט לbmw gs800 2010
    על ידי lironlupu30 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-03-2016, 20:05
  3. הונדה xr125 כאופנוע ראשון
    על ידי Zollo15 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 01-01-2016, 10:07
  4. הונדה crf450x כאופנוע סופרמוטו?
    על ידי נירו בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 22-07-2015, 11:30
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-05-2015, 08:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO