דווקא את מהירויות הקידמי והאחורי בדקתי.
חיברתי gs911 ורכבתי
הפרשי מהירויות מגיעות לעד 13 קמש בכביש ציבורי טכני.
האחורי מהיר מהקידמי.
הקידמי בבלימה נהיה חיכוך דינאמי ובפניות גם , הקידמי יותר זמן בחיכוך סטאטי אבל גם זולג לדינאמי.
בכל הינע גם יש דאמפרים זה נקרא קופלונג וזה קיים כמעט בכל מערכת מכאנית וחייב להיות אחרת כל העסק ישבר.
אגב לדוגמא האופנוע שלי מכיל גומיות בלימה גם מקדימה וגם מאחורה בדגמים הראשונים היה רק מאחורה ורצועת גומי וקרו מקרים של שבירת פולים. אז עשו ריקול והוסיפו לקדימה גם גומיות בלימה