ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
זהו, שגם כאן אני חושב שאתה טועה.
על הגלגל הקדמי לא פועלים כמעט כוחות. לכן גם השחיקה שלו קטנה הרבה יותר מהאחורי. הוא בטוח בתחום החיכוך הסטטי.
אם הגלגל האחורי הוא בתחום החיכוך הדינמי, זה אומר שהוא מסתובב מהר יותר מהקדמי. ואז כל המערכות לשמירת יציבות שבעצם עובדות על הפרש מהירות בין הקדמי לאחורי לא היו נותנות לזה לקרות.
דווקא את מהירויות הקידמי והאחורי בדקתי.
חיברתי gs911 ורכבתי
הפרשי מהירויות מגיעות לעד 13 קמש בכביש ציבורי טכני.
האחורי מהיר מהקידמי.

הקידמי בבלימה נהיה חיכוך דינאמי ובפניות גם , הקידמי יותר זמן בחיכוך סטאטי אבל גם זולג לדינאמי.

בכל הינע גם יש דאמפרים זה נקרא קופלונג וזה קיים כמעט בכל מערכת מכאנית וחייב להיות אחרת כל העסק ישבר.

אגב לדוגמא האופנוע שלי מכיל גומיות בלימה גם מקדימה וגם מאחורה בדגמים הראשונים היה רק מאחורה ורצועת גומי וקרו מקרים של שבירת פולים. אז עשו ריקול והוסיפו לקדימה גם גומיות בלימה