עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 29

אשכול: איך לעשות שטיפה פנימית במערכת קירור, ואיך לבחור נוזל קירור.

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    116

    איך לעשות שטיפה פנימית במערכת קירור, ואיך לבחור נוזל קירור.

    ערב טוב,ושבוע טוב לכולם,
    אני צריך להחליף מים במערכת הקירור של האופנוע, מכיון שמיליתי במיכל העיבוי נוזל קירור בתרכיז 50:50 והשתמשתי במים מינרלים מטמטום אז אני חייב גם לעשות שטיפה פנימית שיצא ״האבנית״(האופנוע 7k וחדש אז לא היה אבנית קשה מאוד ),
    עכשיו ראיתי סירטונים וכולם ממליצים על חומץ לבן ומים מזוככים ביחס של 50:50 זה היה בסדר ?יש למישהו המלצות מנסיון טיפים נוספים?
    אופן החלפת המים לפי הסרטון:
    1.ניקוז המים ״הישנים״
    2.מילוי בתערובת החומץ הנעה של האופנוע, חימום מלא,
    3.קירור מלא,ניקוז
    4.מילוי במים מזוככים ,הנעה חימום,קירור,ניקוז ומילוי בנוזל קירור.
    ועכשיו עוד יעוץ קטן:
    אני משתמש באנטי פרייז 50:50 של גריפ
    נקודת קיפאון -40c
    נקודת רתיחה 105c
    עכשיו שאני בא לבחור נוזל קירור אני צריך לבחור את הנוזל קירור עם נקודת הרתיחה הכי גבוהה ?
    ראיתי נוזלים עם נקודת רתיחה של 165c
    אני רוצה את הכי טוב שמדובר בקירור המנוע ..
    תודה רבה על העזרה מראש !

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    139
    למה אתה לא קונה מים מוכנים של פרסטון וזהו,במקום למהול?
    אני השתמשתי לרכב במלח לימון,עשה את העבודה יופי.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי skull צפיה בהודעה
    למה אתה לא קונה מים מוכנים של פרסטון וזהו,במקום למהול?
    אני השתמשתי לרכב במלח לימון,עשה את העבודה יופי.
    זה לא קשור לשאלה שלי😏
    שאלתי איך לבחור ומה יותר כדי,אבל בסדר..
    אני גם עוסק במטבח ומלח לימון אוכל מתכות במיוחד אלומיניום.

  4. #4
    Member הסמל האישי של שאול ה
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גליל תחתון
    הודעות
    134
    מה הוראות השימוש של האנטי פריז שהשתמשת בו?
    עם מה כתוב למהול אותו?
    כי אם רשום מי ברז, אז מים מינרליים זה סבבה. אבל אם רשום מים רכים, זה סיפור אחר.

    ככלל, לא משתמשים במים מזוקקים בנוזל הקירור (מים נטולי מלחים כלל) כי הם תוקפניים עכב רמת החומציות Ph שלהם.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    BMW F800 GSA

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    איזה אופנוע זה?
    איזה סוג נוזל קירור רשום בספר?
    אני משער שרשום long life שזה בעצם נוזל אורגני אדום
    ולא צריך לעשות כלום רוקן מה יש תמלא נכון מחדש ותהנה
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי שאול ה צפיה בהודעה
    מה הוראות השימוש של האנטי פריז שהשתמשת בו?
    עם מה כתוב למהול אותו?
    כי אם רשום מי ברז, אז מים מינרליים זה סבבה. אבל אם רשום מים רכים, זה סיפור אחר.

    ככלל, לא משתמשים במים מזוקקים בנוזל הקירור (מים נטולי מלחים כלל) כי הם תוקפניים עכב רמת החומציות Ph שלהם.


    Sent from my iPad using Tapatalk
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    איזה אופנוע זה?
    איזה סוג נוזל קירור רשום בספר?
    אני משער שרשום long life שזה בעצם נוזל אורגני אדום
    ולא צריך לעשות כלום רוקן מה יש תמלא נכון מחדש ותהנה
    על האנטי פרייז רשום למהול ביחס של 50:50 מים לא רכים ולא כלום רק מים רשום,
    ובספר רכב רשום נוזל קירור אנטי פרייז איכותי 50:50 ולמהול במים גם כן,
    מה עלי לעשות ?
    אני מיליתי במיכל העיבוי אנטי פרייז 50:50 עם מים מינרלים עוד לא מיליתי 50:50 עם מים מזוקקים,
    ממש תודה על העזרה הנאותה!
    מה שרשום בספר רכב בדיוק אולי יעזור :

    Recommended antifreeze High-quality ethylene glycol anti- freeze containing corrosion in-hibitors for aluminum engines Mixing ratio
    1:1 (antifreeze:water) Radiator capacity (including all routes)
    1.00 L (1.06 US qt) (0.88 Imp.qt) Coolant reservoir capacity (up to the maximum level mark)
    0.25 L (0.26 US qt) (0.22 Imp.qt)

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167

    התיעצות על איך לעשות שטיפה פנימית במערכת קירור, ועל איך לבחור נוזל קירור.

    תכלס במקרה שלך אני לא מוצא סיבה למה לשטוף!
    תרוקן את המים הישנים ותמלא בנוזל יעודי!

    לגבי שטיפה -
    אני בעבר ביצעתי שטיפה בג'יפ סופה באמצעות אבקת כביסה ( גם בפיאט אונו שעד היום משמשת אותי).
    הג'יפ הונע ונתיתי לה קצת זמן לעבור במערכת!
    היתרון שלה שהיא ממיסה אבנית ושאר מזיקים וזה גם החיסרון שלה, בכלי רכב ישנים לפעמים הטינופת היא זו שסותמת נזילות.
    לאחר "הכביסה" רוקנתי את המים ועם צינור מים זורמים שטפתי את המערכת ( הצינור לכניסה וצינור היציאה פתוח).
    המערכת יצאה כמו חדשה ללא חלודה מיכל עיבוי נקי ויפה.
    לגבי הסופה - פרצה דליפה בשל סדק ברדיאטור ( החלפתי אותו בחדש )
    הפיאט מתפקדת כמו שעון משנת 1993 עם מערכת הקירור המקורית ( פלאנג' טרמוסטט ושאר רכיבים)!
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 22-02-2016 בשעה 08:38.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    לפי מה שרשום שם אתה יכול לשים כל נוזל.
    תבדוק שוב שאין באיזה מקום רשום
    Organic coolant
    Long life coolant
    Oat coolant

    אם לא רשום משהו כזה אתה לשים גם ירוק רגיל אבל בכל מקרה עדיף לך לשים אדום אורגני בגלל מרחווחי החלפה ארוכים יותר. רק שים לב אסטר לערבב סוגים. האורגני לא מתערבב עם שום סוג אחר.

    ובקשר למרוכז חלק אפשר לערבב עם מי ברז מה שאומר מנראליים זה בסדר תראה מה רשם יצרן הנוזל קירור
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    לפי מה שרשום שם אתה יכול לשים כל נוזל.
    תבדוק שוב שאין באיזה מקום רשום
    Organic coolant
    Long life coolant
    Oat coolant

    אם לא רשום משהו כזה אתה לשים גם ירוק רגיל אבל בכל מקרה עדיף לך לשים אדום אורגני בגלל מרחווחי החלפה ארוכים יותר. רק שים לב אסטר לערבב סוגים. האורגני לא מתערבב עם שום סוג אחר.

    ובקשר למרוכז חלק אפשר לערבב עם מי ברז מה שאומר מנראליים זה בסדר תראה מה רשם יצרן הנוזל קירור
    אוקיי, הנוזל קירור שאני משתמש בו הוא בצבע אדום אבל לא רשום אורגני או משהו כזה רק אנטי פרייז,
    על האריזה רשום בפרוש לערבב 50:50 עם מים,אז זה מינרלים ?
    עכשיו יש לי שאלה קטנה איך לבחור את הנוזל קירור שהיה הכי מקרר טוב
    מה שיש לי עכשיו הוא נקודת רתיחה 105
    וראיתי נוזלי קירור שמגיעים ל130-140-165 מעלות זה מאמת יותר טוב נקודת רתיחה גבוהה ?

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    תצלם את האריזה של הנוזל קירור. חייב להיות רשום סוג האנהיביטור שבו.

    עכשיו הקירור נובע מאחוז האתילן גליקול אם רשום לך לערבב 50:50 זה אוטומטית כ 114 מעלות רתיחה.
    ומינוס 47 קיפאון לערך
    נתון הרתיחה נקבע על ידי היצרן לפי אחוזי עירבוב. הבחירה היחידה שיש לך בעצם זה איזה סוג אנהיביטור, מבוסס סיליקאטים או אורגני. וכאן יש הבדל עצום בשיטת העבודה של הנוזלים.
    אופנוע שבנוי לאורגני אסור לשים בו סיליקאטים.
    מי שבנוי לסיליקאטים יכול לקבל את שני הנוזלים
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yarden12@ צפיה בהודעה
    ערב טוב,ושבוע טוב לכולם,
    אני צריך להחליף מים במערכת הקירור של האופנוע, מכיון שמיליתי במיכל העיבוי נוזל קירור בתרכיז 50:50 והשתמשתי במים מינרלים מטמטום אז אני חייב גם לעשות שטיפה פנימית שיצא ״האבנית״(האופנוע 7k וחדש אז לא היה אבנית קשה מאוד ),
    עכשיו ראיתי סירטונים וכולם ממליצים על חומץ לבן ומים מזוככים ביחס של 50:50 זה היה בסדר ?יש למישהו המלצות מנסיון טיפים נוספים?
    אופן החלפת המים לפי הסרטון:
    1.ניקוז המים ״הישנים״
    2.מילוי בתערובת החומץ הנעה של האופנוע, חימום מלא,
    3.קירור מלא,ניקוז
    4.מילוי במים מזוככים ,הנעה חימום,קירור,ניקוז ומילוי בנוזל קירור.
    אבנית לא נוצרת בין רגע.
    לא מגיעים לחימום מכל סוג שהוא לפני שמנקזים אוויר כי המנוע לא יתקרר.
    תנקז כשהמנוע קר.
    מים מזוקקים אכן לא מומלצים.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אבנית לא נוצרת בין רגע.
    לא מגיעים לחימום מכל סוג שהוא לפני שמנקזים אוויר כי המנוע לא יתקרר.
    תנקז כשהמנוע קר.
    מים מזוקקים אכן לא מומלצים.
    שרשמתי לנקז התכוונתי לנקז להוציא את הנוזל

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    תצלם את האריזה של הנוזל קירור. חייב להיות רשום סוג האנהיביטור שבו.

    עכשיו הקירור נובע מאחוז האתילן גליקול אם רשום לך לערבב 50:50 זה אוטומטית כ 114 מעלות רתיחה.
    ומינוס 47 קיפאון לערך
    נתון הרתיחה נקבע על ידי היצרן לפי אחוזי עירבוב. הבחירה היחידה שיש לך בעצם זה איזה סוג אנהיביטור, מבוסס סיליקאטים או אורגני. וכאן יש הבדל עצום בשיטת העבודה של הנוזלים.
    אופנוע שבנוי לאורגני אסור לשים בו סיליקאטים.
    מי שבנוי לסיליקאטים יכול לקבל את שני הנוזלים
    לא הבנתי כל כך אבל בוא נרד לשורה התחתונה,אז אין לי למה להחליף מים בקיצור, בספר רשום להחליף כל שנתיים,אני חשבתי שעשיתי טעות ששמתי מים מינרלים ,
    או שעדיף להחליף ולשים נוזל קירור מוכן לשימוש בלי לדלל ?

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yarden12@ צפיה בהודעה
    לא הבנתי כל כך אבל בוא נרד לשורה התחתונה,אז אין לי למה להחליף מים בקיצור, בספר רשום להחליף כל שנתיים,אני חשבתי שעשיתי טעות ששמתי מים מינרלים ,
    או שעדיף להחליף ולשים נוזל קירור מוכן לשימוש בלי לדלל ?
    אם יצרן החומר קירור לא דורש מים נטולי מלחים. וכתוב לערבב עם מי ברז אז הכל בסדר וסע לשלום.
    אם דרשו נטולי מלחים תחליף
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    116
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אם יצרן החומר קירור לא דורש מים נטולי מלחים. וכתוב לערבב עם מי ברז אז הכל בסדר וסע לשלום.
    אם דרשו נטולי מלחים תחליף
    הבעיה היא שרשום רק מים,
    אני מאמין שאם היה צריך מים נטולי מלחים אז היה רשום

אשכולות דומים

  1. החלפת נוזל קירור - גרנד דינק 250 (כ"ע)
    על ידי sus123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 14:15
  2. מילוי נוזל קירור xevo 250 (כ"ע)
    על ידי ori_fadida בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 16:53
  3. בחירת נוזל קירור
    על ידי adird בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 01:45
  4. סרט !! ~ Suzuki DL650 V-Storm ~~ החלפת נוזל קירור
    על ידי ד"ר ויסטרום בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-09-2015, 21:35
  5. כמה זמן אמור להחזיק נוזל קירור?
    על ידי bikerider בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 12:00

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO