למה אתה לא קונה מים מוכנים של פרסטון וזהו,במקום למהול?
אני השתמשתי לרכב במלח לימון,עשה את העבודה יופי.
ערב טוב,ושבוע טוב לכולם,
אני צריך להחליף מים במערכת הקירור של האופנוע, מכיון שמיליתי במיכל העיבוי נוזל קירור בתרכיז 50:50 והשתמשתי במים מינרלים מטמטום אז אני חייב גם לעשות שטיפה פנימית שיצא ״האבנית״(האופנוע 7k וחדש אז לא היה אבנית קשה מאוד ),
עכשיו ראיתי סירטונים וכולם ממליצים על חומץ לבן ומים מזוככים ביחס של 50:50 זה היה בסדר ?יש למישהו המלצות מנסיון טיפים נוספים?
אופן החלפת המים לפי הסרטון:
1.ניקוז המים ״הישנים״
2.מילוי בתערובת החומץ הנעה של האופנוע, חימום מלא,
3.קירור מלא,ניקוז
4.מילוי במים מזוככים ,הנעה חימום,קירור,ניקוז ומילוי בנוזל קירור.
ועכשיו עוד יעוץ קטן:
אני משתמש באנטי פרייז 50:50 של גריפ
נקודת קיפאון -40c
נקודת רתיחה 105c
עכשיו שאני בא לבחור נוזל קירור אני צריך לבחור את הנוזל קירור עם נקודת הרתיחה הכי גבוהה ?
ראיתי נוזלים עם נקודת רתיחה של 165c
אני רוצה את הכי טוב שמדובר בקירור המנוע ..
תודה רבה על העזרה מראש !![]()
למה אתה לא קונה מים מוכנים של פרסטון וזהו,במקום למהול?
אני השתמשתי לרכב במלח לימון,עשה את העבודה יופי.
מה הוראות השימוש של האנטי פריז שהשתמשת בו?
עם מה כתוב למהול אותו?
כי אם רשום מי ברז, אז מים מינרליים זה סבבה. אבל אם רשום מים רכים, זה סיפור אחר.
ככלל, לא משתמשים במים מזוקקים בנוזל הקירור (מים נטולי מלחים כלל) כי הם תוקפניים עכב רמת החומציות Ph שלהם.
Sent from my iPad using Tapatalk
BMW F800 GSA
איזה אופנוע זה?
איזה סוג נוזל קירור רשום בספר?
אני משער שרשום long life שזה בעצם נוזל אורגני אדום
ולא צריך לעשות כלום רוקן מה יש תמלא נכון מחדש ותהנה
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
על האנטי פרייז רשום למהול ביחס של 50:50 מים לא רכים ולא כלום רק מים רשום,
ובספר רכב רשום נוזל קירור אנטי פרייז איכותי 50:50 ולמהול במים גם כן,
מה עלי לעשות ?
אני מיליתי במיכל העיבוי אנטי פרייז 50:50 עם מים מינרלים עוד לא מיליתי 50:50 עם מים מזוקקים,
ממש תודה על העזרה הנאותה!![]()
מה שרשום בספר רכב בדיוק אולי יעזור :
Recommended antifreeze High-quality ethylene glycol anti- freeze containing corrosion in-hibitors for aluminum engines Mixing ratio
1:1 (antifreeze:water) Radiator capacity (including all routes)
1.00 L (1.06 US qt) (0.88 Imp.qt) Coolant reservoir capacity (up to the maximum level mark)
0.25 L (0.26 US qt) (0.22 Imp.qt)
תכלס במקרה שלך אני לא מוצא סיבה למה לשטוף!
תרוקן את המים הישנים ותמלא בנוזל יעודי!
לגבי שטיפה -
אני בעבר ביצעתי שטיפה בג'יפ סופה באמצעות אבקת כביסה ( גם בפיאט אונו שעד היום משמשת אותי).
הג'יפ הונע ונתיתי לה קצת זמן לעבור במערכת!
היתרון שלה שהיא ממיסה אבנית ושאר מזיקים וזה גם החיסרון שלה, בכלי רכב ישנים לפעמים הטינופת היא זו שסותמת נזילות.
לאחר "הכביסה" רוקנתי את המים ועם צינור מים זורמים שטפתי את המערכת ( הצינור לכניסה וצינור היציאה פתוח).
המערכת יצאה כמו חדשה ללא חלודה מיכל עיבוי נקי ויפה.
לגבי הסופה - פרצה דליפה בשל סדק ברדיאטור ( החלפתי אותו בחדש )
הפיאט מתפקדת כמו שעון משנת 1993 עם מערכת הקירור המקורית ( פלאנג' טרמוסטט ושאר רכיבים)!
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 22-02-2016 בשעה 08:38.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לפי מה שרשום שם אתה יכול לשים כל נוזל.
תבדוק שוב שאין באיזה מקום רשום
Organic coolant
Long life coolant
Oat coolant
אם לא רשום משהו כזה אתה לשים גם ירוק רגיל אבל בכל מקרה עדיף לך לשים אדום אורגני בגלל מרחווחי החלפה ארוכים יותר. רק שים לב אסטר לערבב סוגים. האורגני לא מתערבב עם שום סוג אחר.
ובקשר למרוכז חלק אפשר לערבב עם מי ברז מה שאומר מנראליים זה בסדר תראה מה רשם יצרן הנוזל קירור
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אוקיי, הנוזל קירור שאני משתמש בו הוא בצבע אדום אבל לא רשום אורגני או משהו כזה רק אנטי פרייז,
על האריזה רשום בפרוש לערבב 50:50 עם מים,אז זה מינרלים ?
עכשיו יש לי שאלה קטנה איך לבחור את הנוזל קירור שהיה הכי מקרר טוב
מה שיש לי עכשיו הוא נקודת רתיחה 105
וראיתי נוזלי קירור שמגיעים ל130-140-165 מעלות זה מאמת יותר טוב נקודת רתיחה גבוהה ?
תצלם את האריזה של הנוזל קירור. חייב להיות רשום סוג האנהיביטור שבו.
עכשיו הקירור נובע מאחוז האתילן גליקול אם רשום לך לערבב 50:50 זה אוטומטית כ 114 מעלות רתיחה.
ומינוס 47 קיפאון לערך
נתון הרתיחה נקבע על ידי היצרן לפי אחוזי עירבוב. הבחירה היחידה שיש לך בעצם זה איזה סוג אנהיביטור, מבוסס סיליקאטים או אורגני. וכאן יש הבדל עצום בשיטת העבודה של הנוזלים.
אופנוע שבנוי לאורגני אסור לשים בו סיליקאטים.
מי שבנוי לסיליקאטים יכול לקבל את שני הנוזלים
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor