תתחיל מבדיקת חזרה עד הסוף של המצערת.
ערב טוב לכולם.
ברשותי גויירייד 2010 ועשיתי לו שיפוץ יחסית גדול.
היה לו נזילת שמן מהאטמים של ראש מנוע. אז לקחתי את זה כפרוייקט ושיפצתי את כולו.
פירקתי את המנוע ולקחתי אותו למוסך של מטרו שיחלפו לו את האטמים כי אין לי מפתח ממונט כדי לסגור ברגים.
הרכבתי את המנוע לשלדה עשיתי לו כיוון שסתומים ניקזתי אוויר מהמערכת של קירור המים בדקתי שהשרשרת טיימינג מתוחה כמו שצריך והכל תקין לחצתי על הסטרטר והניע בנגיעה כמו שצריך.
הבעיה היא שהטורים גובהים בעמידה ביחס למה שהם היו (מצורף תמונה) והם לא כל כך אחידים עולים ויורדים.
השאלה ממה יכול לנבוע התקלה הזאת פתאום? מה אני עוד צריך לבדוק?
תודה רבה לכולם
בדקתי את כל הכבל שום דבר לא מפריע לו הוא משחורר עד הסוף הוא לא מתוח
כן גויירייד 2010
ידית מומנט יכולה לעלות סביב 300 ש"ח. כמה עלה לך הביקור במטרו (כולל הזמן של לקחת את המנוע לשם ובחזרה)?
בלי קשר, את כל הברגים שפתחת בטיפול הזה מומלץ לסגור עם ידית מומנט.
עכשיו זה לא הנושא למה לא קניתי השאלה שלי מה אני יכול עוד לבדוק? שיכול לנבוע מהתקלה הזאת
תנסה לאתר משיכת אויר מהיכנשהו.
תתיז ספריי ניקוי קרב' על איזור הבית מצערת ותנסה להבחין אם ישנה עליה\ירידה בסיבובי המנוע.
כמו שמוחסון אומר, יש סיכוי שיש חור/סדק/קרע היכנשהו, תנסה לאתר מהיכן. סיכוי יותר גדול שזה הבעיה מאשר המצערת
אין קרבוקטור זה הזרקה