טימקס. הכי חזק, הכי טוב, הכי פאוור רנג'רס.
שלום לכולם.
אני מבקש המלצה לקניית קטנוע בקטגוריה הכי חזקה שאפשר לרשיון A1.
הכי חשוב לי זה אמינות כמו כן עלויות אחזקה, כמו כן חשוב לי צריכת דלק.
יש לציין שאני לא מחפש קטנוע חדש.
מקווה שהניסיון הרב של חברי הפורום יעזור לי להגיע להחלטה מושכלת.
תודה מראש.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
טימקס. הכי חזק, הכי טוב, הכי פאוור רנג'רס.
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
טי מקס אכן מאוד חזק ובהחלט הכי טוב, אבל גם מאוד יקר לקנייה והכי יקר לאחזקה.
אני גם מחפש עכשיו קטנוע לכן כבר ביררתי לגבי כמה דגמים. עוד חזקים בדרגה זה הונדה סילוור וינג 400 וסאן יאנג מקסים 600, שהוא 43 כ''ס שזה מספיק ל a1. יש גם את ג'ילרה 500 עם כ-40 כ''ס. שאר הקטנועים הם 400 עם קצת יותר מ-30 כ''ס. מבחינת אחזקה נראה לי הונדה הכי זול, כל השאר די סביר. מבחינת צריכת דלק, כפי שאני מבין כמה שפחות נפח מנוע ככה צריכת דלק יותר טובה.
אני מחפש אופנוע שישרוד ללא טיפולים ויעבוד על אנרגיה סולארית ויסגור 200, בגרוש וחצי-- היתה כותרת ארוכה מידי?
הסילבר ווינג לא סופר חסכוני בדלק.
לא יאומן לאן רמת הפורום מגיעה,מדברים על קטנוע הכי חזק בקטגוריה הכי חלשה.
מה אתה מצפה בדיוק,להגיע הכי מהר שאתה יכול ל3.5 קמ''ש.
פשוט לא יאומן רמת השטויות שאנשים מדברים פה
בקשתי ייעוץ לרכישה מתוך ההצע הקיים לא משהו בלתי אפשרי /לא הגיוני.
אני כמה שנים מחוץ לתחום פחות מבין בזה ויותר ברכבים, סך הכל מבקש עזרה ממי שמבין.
הכלי מיועד לנסיעה עירונית ובין עירונית ים בסביבות 150 ק"מ ליום שכוללים את העליות של 443.
כמובן שקטנוע 250 יעשה את העבודה אבל אני מחפש כלי שיהיה לו את האפשרות לעשות את זה גם בקלות נוחות ובמהירות יותר גבוהה
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אני רק נשען על הקיר ומסתכל, דואג שלא יהיו פצועים - חס ושלום.
אז קודם כל אני חייב התנצלות,התבלבלתי וחשבתי שמדובר על a2 ולא a1,ואני באמת רוצה לדעת במה טימקס יותר טוב מג'וי מקס 250 או בורגמן,מג'סטי וכאלה
תראה,
אתה מבקש קטנוע שיהיה גם הכי חזק, גם אמין, גם עליות אחזקה זולות וגם צריכת דלק נמוכה, אין חיה כזאת.. אתה חייב לדרג את הדרישות שלך בסולם של מה יותר חשוב ומה פחות ולפי זה תוכל לקבל תשובות מועילות יותר, שים לב שבחישוב מהיר יוצא שאתה תיסע 36k ק"מ בשנה לדעתי אתה צריך להתמקד בעיקר בקטנוע אמין עם צריכת דלק נמוכה אח"כ עלות טיפולים ואחרון חביב "הכי חזק".
מה עם אופנוע לא בא בחשבון?כי אם אני לא טועה עלות האחזקה יותר זולה באופנוע בסדר גודל של כ"כ הרבה ק"מ.
בכל מקרה בהצלחה.
תודה על התשובה...
אתה צודק בכל מה שכתבת, לא ידעתי שאופנוע הוא זול יותר.
ואני שוב מבקש המלצה והפעם כולל אופנוע כשמה שחשוב הוא דבר ראשון אמינות דבר שני צריכת דלק, ואני לא מחפש חדש.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
זבולון היקר,
אתה צריך להיות ספציפי הרבה יותר. גם התגובה הראשונה שלי היתה צינית.
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
ישראל הגיב לעניין.
יש יתרון לנפח גדול בנסיעות ארוכות ושיוט מהיר.
גם באמינות.
אבל למה לא אופנוע?
בלי רצועה, בלי וריאטור מעפן שצריך לתחזק..
יותר כיף צריך להוסיף?
כמו שציינתי הנסיעות שלי מורכבות מהרבה בינעירוני וגם נסיעות בתוך העיר. אני לא שולל אופנוע לחלוטין.
מה שהכי חשוב לי זה אמינות ואחר צריכת דלק, אבל אני רוצה כלי חזק במסגרת המגבלות שיש לי שזה A1
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מה לגבי תקציב? חדש, משומש?
יש גם את עניין הביטוח, עד 250 או מעל?