היי חברים.
הייתי על הכביש המהיר, איפושהו קרוב ל-120 על ההילוך האחרון שה-cbf250 מציע, יוצא לעקוף את הרכב מלפניי...והממזר לא מצליח לטפס בטורים. הייתי באזור ה-8500, עוד 1500 עד הקו האדום (שאני נמנע מלהגיע עליו).
סיפרתי את המקרה לחבר והוא אמר לי שבאוטו הוא נוהג לזרוק להילוך נמוך יותר לעיתים כשהוא עוקף, כי ככל שההילוך נמוך יותר הדחיפה חזקה יותר.
איך לנצל את זה באופנוע? זה לא מזיק למנוע? אני חושב שהבנתי אבל אשמח להסבר מאופנוען ולא נהג רכב.