חפש איזה cb500 שמור, וטפל בו כמו שצריך. בובה של אופנוע.
באופן כללי, שים גם עוד 2000 שח אקסטרא על אחד שמור, זה ישתלם לך.
וקח לבדיקה אצל בודק מומלץ.
שלום לכולם,
אני בן 25, בדיוק סיימתי שיעורי אופנוע בדרגת a1.
אני מחפש אופנוע 200-300 סמ"ק (לא קטנוע בבקשה, על כל יתרונותיו). אם להיות כנה הצורך באופנוע/קטנוע הגיע לאחר שאחי ואימא שלי הוציאו רישיון והפכנו ל 3 נהגים על רכב אחד, כאשר אני צריך להיות נייד על בסיס יומיומי- נסיעה לעבודה/אוניברסיטה ופעם-פעמיים בשבוע נסיעה מחוץ לעיר של שעה בערך.
התחלתי להתעניין קצת בכלים והבנתי שכלים עם צילינדר 1 הם פחות מומלצים כמו גם אופנועי 125 סמ"ק שמהם ירדתי מלכתחילה. האם יש לזה בסיס?
לגביי תקציב, התחלתי עם 10k, אבל מהר מאוד הבנתי שאין מה לחפש עם סכום כזה ולכן אני מעלה ל 15k נטו על האופנוע, לא כולל ביטוח, מיגון, ציוד וכו'.
אני אשמח אם תוכלו לתת לי כיוון, להסביר למה כלי כזה עדיף על אחר, או סתם טיפים לעתיד.
תודה רבה,
דן.
חפש איזה cb500 שמור, וטפל בו כמו שצריך. בובה של אופנוע.
באופן כללי, שים גם עוד 2000 שח אקסטרא על אחד שמור, זה ישתלם לך.
וקח לבדיקה אצל בודק מומלץ.
shaig - הבחור כתב במפורש, שיש בידיו רישיון A1. ה-CB500 מחוץ לקטגוריה.
למיטב הבנתי, אתה מעוניין באופנוע לשימוש עירוני בעיקר, עם יכולת לבצע פעם בשבוע גיחה אל מחוץ לעיר. משום שלא מדובר בנסיעות על בסיס קבוע, אני יוצא מנקודת הנחה, שאתה מוכן להסתפק במהירות שיוט של 120-110 קמ"ש מחוץ לעיר.
תקציבך יאפשר לך לרכוש אופנוע 250. תתחיל מהאופציות האלה:
1. CBR250. כנראה עובר מעט את התקציב, והכלים שתוכל לרכוש ב-15-17K יהיו כנראה עם ק"מ גבוה יחסית (אם כי- לא בהכרח גבוה אבסולוטית), יד גבוה, ומשנת הדגם הראשונה (2011). משום שקיים מבחר גדול בשוק, תוכל להתמקח חזק במקרה שהאופנוע "לא אידיאלי" (ק"מ גבוה, עבר שכלל תאונות, פגיעות קוסמטיות). יאפשר לך לשייט 110-120 ללא בעיה, ויפנק בצריכת הדלק (שמעתי דיווחים על 1/28-29 ברכיבה בינעירונית מתונה).
2. סאניאנג וולף. הדגם סה"כ מספק חבילה לא רעה, ומצטיין בעיקר בשימוש עירוני. הדגם סובל מבעיות חשמל פה ושם, ולא זכה לפופולאריות - ולכן, קשה למכור את הכלים האלה, ואני מאמין שתוכל למצוא אופנוע שייכנס לך בתקציב. מדבור בדגמי 2011-2012.
3. דיאלים VJF. דגם חדש, שנמכר בכמויות יחסית גדולות עקב מבצעי שיווק אגרסיביים של היבואן. אני מאמין, שתוכל למצוא VJF 2013 שייכנס לך בתקציב אחרי מיקוח.
4. ימאהה YBR250. נייקד קלאסי, חלש יותר מהכלים המודרניים, פשוט מאוד וחסכוני. הגיע בדגמי 07'-09', ומחירם הריאלי של הכלים האלה, להערכתי, הוא 7-10K - לא נראה לי שיש לדגם ביקוש כלשהו בשוק לאחר שינוי התקנות בשנה שעברה. מהירות השיוט תהיה סביב ה-100 קמ"ש, יותר מזה יבוא ב"קריעה".
5. הונדה CBF250 - ראה YBR. כלים מאוד דומים.
6. ק.ט.מ דיוק 200 - יידרוש מתיחה של התקציב. אופנוע מעולה בעיר (לדעתי - הכי כייפי בקטגוריה), נסבל בבינעירוני, חסכוני.
7. יוסאנג 250 06'-09' - אופנוע עם תפעול מעט גס, וכמה מחלות - כך שצריך לבדוק בשבע עיניים. חזק מספיק לבינעירוני (יכול לשייט 120 ללא בעיה). להערכתי, המחירים הריאליים הינם 8-13K, תלוי במצב הכלי בפועל.
אם אתה בכל זאת מעוניין באופנוע חזק יותר - שקול את האופציות הבאות:
1. נינג'ה 250 - בתקציב שלך, מדובר בדגם 08'-09', אם תמצא בעלים שייצא מהסרט. רוב הסיכויים, שהאופנוע יהיה במצב די עייף, אך מצד שני - מדובר בדגם מאוד אמין, ועם יכולת ספורטיבית מסויימת (יחסית לקטגוריה).
2. סוזוקי GS500, מאושר ברישיון ל-A1, שנת 98'-06' - אופנוע פשוט ומוכח. ייתן עבודה הן בעיר והן מחוצה לה. רוב הכלים מאוד עייפים, ותצטרך לחפש הרבה זמן כדי למצוא אופנוע שלא עבר הרבה ידיים ותוחזק כהלכה, או לחילופין - אופנוע שעבר יישור קו יסודי. ה-GS יאפשר לך לשייט 120-130 ללא מאמץ מיוחד בכביש בינעירוני.
3. DRZ400S - כנראה שמדובר בשנתונים הראשונים, משהו כמו 01'-04'. הסיכויים למצוא כלי טוב נמוכים מאוד, אבל אם יתמזל מזלך - תמצא. מדובר באופנוע מעולה לעיר, שייתן לך ערך מוסף בדמות יכולת לרדת לשטח. קח בחשבון, שזה לא אופנוע שנמועד לשיוט מהיר - בכבישים בינעירוניים, תסבול מנוחות ירודה, ומהירות שיוט של כ-110 קמ"ש.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אם תעלה עוד קצת תוכל גם את זה : loncin.co.il
גילוי נאות - אני קשור ללונסין.
מומלץ לקחת את האופנוע לבדיקה, מה שיעלה לך עוד כ-500 שקלים.
אם אתה לא לוקח לבדיקה, תזכור להשאיר סכום נאה במידה ותזדקק ליישור קו.
יש גם vjf של דיאלים שאפשר למצוא אחד חדש יחסית, 2013-2014 שאפשר למצוא ב-15.
ו 23 כוח סוס, שוב אני לא מחפש להתפרע עם האופנוע כמו ילד בן 21, אבל בכל זאת הבנתי שהוא נחשב לחלש מאוד ושיש קושי למכור אותו. בנוסף ראיתי הרבה מאוד מודעות של דיאלים roadwin שנת 2014 מה שגורם לי לתהות מדוע כ"כ הרבה אנשים מחפשים למכור אופנוע אחריי פחות משנה (אני יודע שכתבת על אופנוע אחר, אבל גם באופנוע הנ"ל המצב דומה).
דיברתי עם חבר שעובד בחנות אופנועים באזור הדרום, אמר שאם החלטתי ללכת על 250 סמ"ק אז לנינג'ה יש עדיפות. כמובן שאין לי אפשרות כלכלית לקנות נינג'ה שנת 2013-2014, אני אחפש יותר לכיוון ה 2009.
המון תודה!
הנינג'ה הוא אופנוע מעולה. הוא צפוף לרוגבים גבוהים, ומצב הכלים הישנים, ככל הנראה, די גרוע - שכן, מדובר בכלים שנאנסו במשך שנים ע"י רוכבים מתחילים.
בפני עצמו, הנינג'ה אמין מאוד, ואם תמצא כלי במצב טוב - הוא כנראה ישרת אותך נאמנה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
רק אומר לטובת הcbr שהקטנצ'יק הזה מרביץ גם 160+.
לפחות בסקאלה.
הרכיבת מבחן עליו הייתה נחמדה מאוד והקלאץ' חלק חלק חלק.
אולי פחות סוסים מהנינג'ה אבל התמסורת מחולקת מעולה.
יחסית הוא זריז.
אם השימוש שלך עירוני בעיקרו - רד מהנינגה.
רכבתי לא מעט על ה-gpx, האבא של הנינג'ה (שדי זהה לו בשלדה, ובחלקי המנוע פרט לראש).
עם מתלים תקינים, וקרב' מכוון - זה אופנוע מאוד כיפי. יחסית ל-250 הוא מרגיש חזק (מעל 6 הוא בסדר, מעל 9 הוא טס), קל משקל, ידידותי, חמאתי בתפעול ובתגובות. ההיגוי שלו קליל וזריז בלי להיות עצבני, המתלים (כשהם תקינים) - בסיסיים, אבל משדרים את כל האינפורמציה הנדרשת, בלי להיות נוקשים מידי.
נכון, שלרוכבים גבוהים הוא מרגיש צפוף, ונכון שלמטרות תיור עדיף אופנוע שלא דורש סל"ד גבוה כדי לזוז בקצב סביר. אבל יחסית לקטגוריה, הנינג'ה הוא אופנוע מאוד מוצלח, וכבונוס - הוא מפגין אמינות יפה, גם בתנאי שימוש קשים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לצרכים שלך אולי ה luncin יכול להיות אופציה נחמדה (ולי אין שום קשר אליהם בניגוד ל ALF)
יצא לי לראות את הכלי, לא שיא הטכנולוגיה. שילדה נראית פשוט, אבל מצד שני כלי חדש.
קראתי ביקורות בחו"ל כמו שכתבו, בדרום אפריקה פופלארי פשוט ואמין.
לגבי שווי שלו בעתיד כיד 2 אלוהים גדול.