çôù àéæä cb500 ùîåø, åèôì áå ëîå ùöøéê. áåáä ùì àåôðåò.
áàåôï ëììé, ùéí âí òåã 2000 ùç à÷ñèøà òì àçã ùîåø, æä éùúìí ìê.
å÷ç ìáãé÷ä àöì áåã÷ îåîìõ.
ùìåí ìëåìí,
àðé áï 25, áãéå÷ ñééîúé ùéòåøé àåôðåò áãøâú a1.
àðé îçôù àåôðåò 200-300 ñî"÷ (ìà ÷èðåò áá÷ùä, òì ëì éúøåðåúéå). àí ìäéåú ëðä äöåøê áàåôðåò/÷èðåò äâéò ìàçø ùàçé åàéîà ùìé äåöéàå øéùéåï åäôëðå ì 3 ðäâéí òì øëá àçã, ëàùø àðé öøéê ìäéåú ðééã òì áñéñ éåîéåîé- ðñéòä ìòáåãä/àåðéáøñéèä åôòí-ôòîééí áùáåò ðñéòä îçåõ ìòéø ùì ùòä áòøê.
äúçìúé ìäúòðééï ÷öú áëìéí åäáðúé ùëìéí òí öéìéðãø 1 äí ôçåú îåîìöéí ëîå âí àåôðåòé 125 ñî"÷ ùîäí éøãúé îìëúçéìä. äàí éù ìæä áñéñ?
ìâáéé ú÷öéá, äúçìúé òí 10k, àáì îäø îàåã äáðúé ùàéï îä ìçôù òí ñëåí ëæä åìëï àðé îòìä ì 15k ðèå òì äàåôðåò, ìà ëåìì áéèåç, îéâåï, öéåã åëå'.
àðé àùîç àí úåëìå ìúú ìé ëéååï, ìäñáéø ìîä ëìé ëæä òãéó òì àçø, àå ñúí èéôéí ìòúéã.
úåãä øáä,
ãï.
çôù àéæä cb500 ùîåø, åèôì áå ëîå ùöøéê. áåáä ùì àåôðåò.
áàåôï ëììé, ùéí âí òåã 2000 ùç à÷ñèøà òì àçã ùîåø, æä éùúìí ìê.
å÷ç ìáãé÷ä àöì áåã÷ îåîìõ.
shaig - äáçåø ëúá áîôåøù, ùéù áéãéå øéùéåï A1. ä-CB500 îçåõ ì÷èâåøéä.
ìîéèá äáðúé, àúä îòåðééï áàåôðåò ìùéîåù òéøåðé áòé÷ø, òí éëåìú ìáöò ôòí áùáåò âéçä àì îçåõ ìòéø. îùåí ùìà îãåáø áðñéòåú òì áñéñ ÷áåò, àðé éåöà îð÷åãú äðçä, ùàúä îåëï ìäñúô÷ áîäéøåú ùéåè ùì 120-110 ÷î"ù îçåõ ìòéø.
ú÷öéáê éàôùø ìê ìøëåù àåôðåò 250. úúçéì îäàåôöéåú äàìä:
1. CBR250. ëðøàä òåáø îòè àú äú÷öéá, åäëìéí ùúåëì ìøëåù á-15-17K éäéå ëðøàä òí ÷"î âáåä éçñéú (àí ëé- ìà áäëøç âáåä àáñåìåèéú), éã âáåä, åîùðú äãâí äøàùåðä (2011). îùåí ù÷ééí îáçø âãåì áùå÷, úåëì ìäúî÷ç çæ÷ áî÷øä ùäàåôðåò "ìà àéãéàìé" (÷"î âáåä, òáø ùëìì úàåðåú, ôâéòåú ÷åñîèéåú). éàôùø ìê ìùééè 110-120 ììà áòéä, åéôð÷ áöøéëú äãì÷ (ùîòúé ãéååçéí òì 1/28-29 áøëéáä áéðòéøåðéú îúåðä).
2. ñàðéàðâ ååìó. äãâí ñä"ë îñô÷ çáéìä ìà øòä, åîöèééï áòé÷ø áùéîåù òéøåðé. äãâí ñåáì îáòéåú çùîì ôä åùí, åìà æëä ìôåôåìàøéåú - åìëï, ÷ùä ìîëåø àú äëìéí äàìä, åàðé îàîéï ùúåëì ìîöåà àåôðåò ùééëðñ ìê áú÷öéá. îãáåø áãâîé 2011-2012.
3. ãéàìéí VJF. ãâí çãù, ùðîëø áëîåéåú éçñéú âãåìåú ò÷á îáöòé ùéåå÷ àâøñéáééí ùì äéáåàï. àðé îàîéï, ùúåëì ìîöåà VJF 2013 ùééëðñ ìê áú÷öéá àçøé îé÷åç.
4. éîàää YBR250. ðéé÷ã ÷ìàñé, çìù éåúø îäëìéí äîåãøðééí, ôùåè îàåã åçñëåðé. äâéò áãâîé 07'-09', åîçéøí äøéàìé ùì äëìéí äàìä, ìäòøëúé, äåà 7-10K - ìà ðøàä ìé ùéù ìãâí áé÷åù ëìùäå áùå÷ ìàçø ùéðåé äú÷ðåú áùðä ùòáøä. îäéøåú äùéåè úäéä ñáéá ä-100 ÷î"ù, éåúø îæä éáåà á"÷øéòä".
5. äåðãä CBF250 - øàä YBR. ëìéí îàåã ãåîéí.
6. ÷.è.î ãéå÷ 200 - ééãøåù îúéçä ùì äú÷öéá. àåôðåò îòåìä áòéø (ìãòúé - äëé ëééôé á÷èâåøéä), ðñáì ááéðòéøåðé, çñëåðé.
7. éåñàðâ 250 06'-09' - àåôðåò òí úôòåì îòè âñ, åëîä îçìåú - ëê ùöøéê ìáãå÷ áùáò òéðééí. çæ÷ îñôé÷ ìáéðòéøåðé (éëåì ìùééè 120 ììà áòéä). ìäòøëúé, äîçéøéí äøéàìééí äéðí 8-13K, úìåé áîöá äëìé áôåòì.
àí àúä áëì æàú îòåðééï áàåôðåò çæ÷ éåúø - ù÷åì àú äàåôöéåú äáàåú:
1. ðéðâ'ä 250 - áú÷öéá ùìê, îãåáø áãâí 08'-09', àí úîöà áòìéí ùééöà îäñøè. øåá äñéëåééí, ùäàåôðåò éäéä áîöá ãé òééó, àê îöã ùðé - îãåáø áãâí îàåã àîéï, åòí éëåìú ñôåøèéáéú îñåééîú (éçñéú ì÷èâåøéä).
2. ñåæå÷é GS500, îàåùø áøéùéåï ì-A1, ùðú 98'-06' - àåôðåò ôùåè åîåëç. ééúï òáåãä äï áòéø åäï îçåöä ìä. øåá äëìéí îàåã òééôéí, åúöèøê ìçôù äøáä æîï ëãé ìîöåà àåôðåò ùìà òáø äøáä éãééí åúåçæ÷ ëäìëä, àå ìçéìåôéï - àåôðåò ùòáø ééùåø ÷å éñåãé. ä-GS éàôùø ìê ìùééè 120-130 ììà îàîõ îéåçã áëáéù áéðòéøåðé.
3. DRZ400S - ëðøàä ùîãåáø áùðúåðéí äøàùåðéí, îùäå ëîå 01'-04'. äñéëåééí ìîöåà ëìé èåá ðîåëéí îàåã, àáì àí éúîæì îæìê - úîöà. îãåáø áàåôðåò îòåìä ìòéø, ùééúï ìê òøê îåñó áãîåú éëåìú ìøãú ìùèç. ÷ç áçùáåï, ùæä ìà àåôðåò ùðîåòã ìùéåè îäéø - áëáéùéí áéðòéøåðééí, úñáåì îðåçåú éøåãä, åîäéøåú ùéåè ùì ë-110 ÷î"ù.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
àí úòìä òåã ÷öú úåëì âí àú æä : loncin.co.il
âéìåé ðàåú - àðé ÷ùåø ììåðñéï.
îåîìõ ì÷çú àú äàåôðåò ìáãé÷ä, îä ùéòìä ìê òåã ë-500 ù÷ìéí.
àí àúä ìà ìå÷ç ìáãé÷ä, úæëåø ìäùàéø ñëåí ðàä áîéãä åúæã÷÷ ìééùåø ÷å.
éù âí vjf ùì ãéàìéí ùàôùø ìîöåà àçã çãù éçñéú, 2013-2014 ùàôùø ìîöåà á-15.
å 23 ëåç ñåñ, ùåá àðé ìà îçôù ìäúôøò òí äàåôðåò ëîå éìã áï 21, àáì áëì æàú äáðúé ùäåà ðçùá ìçìù îàåã åùéù ÷åùé ìîëåø àåúå. áðåñó øàéúé äøáä îàåã îåãòåú ùì ãéàìéí roadwin ùðú 2014 îä ùâåøí ìé ìúäåú îãåò ë"ë äøáä àðùéí îçôùéí ìîëåø àåôðåò àçøéé ôçåú îùðä (àðé éåãò ùëúáú òì àåôðåò àçø, àáì âí áàåôðåò äð"ì äîöá ãåîä).
ãéáøúé òí çáø ùòåáã áçðåú àåôðåòéí áàæåø äãøåí, àîø ùàí äçìèúé ììëú òì 250 ñî"÷ àæ ìðéðâ'ä éù òãéôåú. ëîåáï ùàéï ìé àôùøåú ëìëìéú ì÷ðåú ðéðâ'ä ùðú 2013-2014, àðé àçôù éåúø ìëéååï ä 2009.
äîåï úåãä!
äðéðâ'ä äåà àåôðåò îòåìä. äåà öôåó ìøåâáéí âáåäéí, åîöá äëìéí äéùðéí, ëëì äðøàä, ãé âøåò - ùëï, îãåáø áëìéí ùðàðñå áîùê ùðéí ò"é øåëáéí îúçéìéí.
áôðé òöîå, äðéðâ'ä àîéï îàåã, åàí úîöà ëìé áîöá èåá - äåà ëðøàä éùøú àåúê ðàîðä.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ø÷ àåîø ìèåáú äcbr ùä÷èðö'é÷ äæä îøáéõ âí 160+.
ìôçåú áñ÷àìä.
äøëéáú îáçï òìéå äééúä ðçîãä îàåã åä÷ìàõ' çì÷ çì÷ çì÷.
àåìé ôçåú ñåñéí îäðéðâ'ä àáì äúîñåøú îçåì÷ú îòåìä.
éçñéú äåà æøéæ.
àí äùéîåù ùìê òéøåðé áòé÷øå - øã îäðéðâä.
øëáúé ìà îòè òì ä-gpx, äàáà ùì äðéðâ'ä (ùãé æää ìå áùìãä, åáçì÷é äîðåò ôøè ìøàù).
òí îúìéí ú÷éðéí, å÷øá' îëååï - æä àåôðåò îàåã ëéôé. éçñéú ì-250 äåà îøâéù çæ÷ (îòì 6 äåà áñãø, îòì 9 äåà èñ), ÷ì îù÷ì, éãéãåúé, çîàúé áúôòåì åáúâåáåú. ääéâåé ùìå ÷ìéì åæøéæ áìé ìäéåú òöáðé, äîúìéí (ëùäí ú÷éðéí) - áñéñééí, àáì îùãøéí àú ëì äàéðôåøîöéä äðãøùú, áìé ìäéåú ðå÷ùéí îéãé.
ðëåï, ùìøåëáéí âáåäéí äåà îøâéù öôåó, åðëåï ùìîèøåú úéåø òãéó àåôðåò ùìà ãåøù ñì"ã âáåä ëãé ìæåæ á÷öá ñáéø. àáì éçñéú ì÷èâåøéä, äðéðâ'ä äåà àåôðåò îàåã îåöìç, åëáåðåñ - äåà îôâéï àîéðåú éôä, âí áúðàé ùéîåù ÷ùéí.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
ìöøëéí ùìê àåìé ä luncin éëåì ìäéåú àåôöéä ðçîãä (åìé àéï ùåí ÷ùø àìéäí áðéâåã ì ALF)
éöà ìé ìøàåú àú äëìé, ìà ùéà äèëðåìåâéä. ùéìãä ðøàéú ôùåè, àáì îöã ùðé ëìé çãù.
÷øàúé áé÷åøåú áçå"ì ëîå ùëúáå, áãøåí àôøé÷ä ôåôìàøé ôùåè åàîéï.
ìâáé ùååé ùìå áòúéã ëéã 2 àìåäéí âãåì.