היה בפולגז שרשור "קישורים חשובים ויעילים", אחד הדברים בו היה קישור לטבלת איתור תקלות טעינה. באנגלית, אבל בכל זאת טוב. אולי יום אחד, כשלא אעבוד כמו משוגע, אכין אחת בעברית. היא לא מאוד מסובכת.

בכל מקרה, מערכת הטעינה ברוב המקרים מורכבת מסלילים (גנרטור עם רוטור מגנטי וסלילים מלופפים בתור סטטור) ומיישר\מייצב. סלילים יכולים להיות חד-פאזיים או תלת-פאזיים, אם יש להם 2 חוטים - הם חד-פאזיים, אם 3 חוטים - הם תלת-פאזיים. צריך למדוד מתח בין כל זוג חוטים שיוצא מהסלילים ולוודא שהדבר הכי נמוך שרואים בו בכל מצב שהוא זה 20-25v. אם זה לא המצב - הסלילים כנראה פגומים. אם זה כן המצב והטעינה לא עומדת על 13.2 לפחות - אז הבעיה היא במיישר\מייצב כי זה הדבר היחיד שיכולה להיות בו בעיה.