ציטוט נכתב במקור על ידי YonathanZ צפיה בהודעה
אהלן,

קודם כל, תודה לכל מי שהגיב בפוסטים הקודמים שלי. העניינים מתקדמים וכבר הכנתי טופס ירוק, וביום ראשון אפגוש את המורה נהיגה כבר ואקבל פטור מתיאוריה.

שאלות נוספות:

1. נניח שאתם יוצאים בערב לבילוי, לקניון או וואטאבר. מה עושים עם הציוד מגן, בהנחה שאתם עם אופנוע ולא קטנוע?
2. האם אפשר לקחת את השרשרת עם האופנוע, או שמתפשרים על מנעול דיסק (עם אזעקה) וזהו? האם בכלל צריך לקשור אם האופנוע נמצא מול קניון, לדוגמה, מול המאבטחים?
3. מה לגבי קסדה שנייה, במקרה של אופנוע, שבו אין מקום לאחסן אותה? קסדה אחת סגורה אפשר לקשור (האם כדאי?), אבל מה לגבי שתיים, למקרה שיש מורכב?
4. איך זה להיות מורכב על אופנוע, בניגוד לקטנוע? האם זה מרגיש בסדר, או מפחיד ולא נוח בעליל?
5. האם יש אפשרות לאחסון באופנוע, שהוא קבוע? לדוגמה, אני תמיד מסתובב עם בקבוק מים ועוד דברים קטנים שלא יכולים כולם להיכנס לכיסים.
6. אלה מכם שבבעלותם אופנועי ספורט ואינם גרים בבית פרטי, אתם ישנים טוב בלילה כשהאופנוע בחוץ?

אני מנסה להבין את המגבלות של הכלי הזה בשימוש יום יומי, מעבר לרכיבות כיף.
1. יש כמה אופציות לכל פריט.
מעיל: או שאני לוקח אותו איתי עלי, (או) איתי ביד, (או) בתוך תיק, (או) קשור לתיק (לדוגמא תיק טיולים עם מקום לתלות דברים לתיק), (או) שאני משתמש ברשת מטען ופשוט משאיר על האופנוע.
קסדה: לרוב האופנועים יש וו מיוחד מתחת למושב של המורכב. לוו הזה אפשר לחבר את הקסדה דרך רצועת ההידוק של הקסדה ואחרי זה להרכיב מחדש את המושב. ככה הדרך היחידה לגנוב את הקסדה זה לחתוך את הרצועה או למצוא דרך להרים את המושב. אצלי מושב המורכב מצריך מפתח בשביל לפתוח אז אני מרגיש בטוח מספיק. אצלי באופנוע יש שני ווים לשתי קסדות, עובד אחלה.
(או) שאני משאיר את הקסדה על האופנוע עם רשת מטען. פחות בטוח, אני לא עושה את זה כמעט.
(או) שאני לוקח את הקסדה איתי. גם פה יש לך כמה אופציות. או שפשוט תיקח את הקסדה ביד, שזה לא אידאלי. אם אתה לא הולך הרבה ממקום למקום אז זה סבבה. אופציה שניה זה לקשור את הקסדה לתיק יעודי. אני קניתי את התיק Icon Urban (ביקורת בקרוב) ויש לו שתי רצועות במיוחד בשביל קסדה. זה אחלה פתרון ואני משתמש בזה על בסיס יומי.

2. אין לי נסיון עם שרשראות. מנעול דיסק זה משהו קטן שאתה יכול תמיד לקחת איתך, במיוחד אם יש לך קצת מקום מתחת למושב המורכב. המקומות היחידים שהייתי דואג לשרשרת הן או מקומות שהאופנוע חונה הרבה זמן ובאופן קבוע, או אם אתה נוסע למקום שידוע ברמת גניבות גבוהה של אופנועים. אתה יכול להשאיר שרשרת אחת קשורה לעמוד ליד הבית ואותו דבר ליד העבודה.

3. לא כדאי לרכב עם קסדה שקשורה לאופנוע (אני מניח שאתה מדבר על לקשור את הקסדה לוו מתחת למושב המורכב, כמו שתיארתי למעלה). אם אני צריך לקחת איתי קסדה אקסטרה אני משתמש ברשת מטען ושם את הקסדה על מושב המורכב. עובד יופי.

4. אני לא יודע, אבל החברה אומרת שזה שונה לגמרי. זה לא תנוחה זקופה ונוחה - המושב נוטה קדימה קצת (לפחות בSV650 שלי) ויותר קשה להרגיש יציב. אני מציע שתקרא קצת על הרכבה על אופנוע, זה יעזור לך. Google it!

5. מתחת למושב המורכב יש קצת מקום, תלוי איזה אופנוע יש לך. בSV650 שלי מתחת למושב קבוע יש רשת מטען ויש עוד מקום לבקבוק מים וארנק. אל תצפה להרבה מקום.

6. זה לא בדיוק אופנוע ספורט, אבל אני מרגיש בטוח מספיק. עשה מה שאתה צריך עם עצמך כדי שתוכל לישון טוב בלילה - אזעקה, שרשרת, שומר ראש פרטי, רק תבחר.