עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 31

אשכול: Sv650 - להפוך את הטוב למצויין

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643

    Sv650 - להפוך את הטוב למצויין

    הקדמה

    את הפוסט הזה כתבתי בפולגז ז"ל וכמו דברים אחרים רבים וטובים הוא אבד עם האתר הזה.

    האופנוע: Suzuki SV650N


    (תמונה מתוך המבחן בפולגז)


    היסטוריה: האופנוע יוצר משנת 1999, ב2003 הוצג דגם חדש, השלדה הוחלפה ומערכת הדלק הוחלפה במערכת הזרקה. משנת 2007 התווסף פלאג נוסף לכל צילינדר, גוף המצערת השתנה, כמו כן, ניתן היה לרכוש את האופנוע עם ABS (לא בישראל).

    כך נראה הדגם ה1 99-02



    היסטוריה מקומית: הדגם הראשון בארץ היה משנת 2006 , המבחן הראשון עליו בפולגז (המבחן נעלם יחד עם כל התוכן החשוב והטוב שהיה באתר) נערך ב 2008.

    רקע אישי:
    במשך 15 שנה רכבתי על ווספה PX200 מודל 91' שהחליפה את הCBR 600 שהיה לי. 10 שנים מתוך ה15 עבדתי קרוב לבית. ב2010 עברתי לעבוד רחוק מהבית ושדרגתי לג'וימקס. לאחר תשעה חודשים בהם גיליתי שעלויות האחזקה הן גבוהות, ומתוך געגועים לאופנוע, בחנתי מספר דגמים אפשריים ע"י קריאת מבחני דרך, המטרה הייתה אופנוע עם המאפיינים הבאים:
    - נוח
    - כיפי
    - All rounder
    - נייקד
    - אמין
    - חסכוני
    - עד 30000 שח
    החלטה נפלה על SV650 מודל 2006, בעיקר בזכות השבחים הרבים שהדגם הזה צבר ברשת ומתוך הנחה שאם אעשה את הטיפולים לבד, עלויות האחזקה לא יהיו גבוהות בהרבה מהקטנוע. עד לSV לא היה לי ניסיון עם מנוע V, ניתן להבין שאני מאוד מרוצה מהבחירה. לSV מנוע V TWIN 90 מעלות מקורר נוזל, חזק, גמיש, ובשרני - פשוט תענוג לרכב עליו.
    האופנוע שרכשתי הוא אותו אופנוע המבחן של אבניר שהשתתף במבחן של פולגז. רכשתי את האופנוע ב2010, מאדם פרטי שרכש אותו מאבניר, עם כ42000 ק"מ (באבניר האופנוע עשה כ27000 ק"מ) קיבלתי את כל היסטוריית הטיפולים של האופנוע, האופנוע משמש ככלי רכב יומיומי ועשיתי עליו כבר 60 אלף קילומטר.

    שיפורים ושינויים:
    ברוב השיפורים שעשיתי לאופנוע נעזרתי בפורום svrider.com אם ע"י הכוונה ואם ע"י רכישה של חלקים מיד 2 בפורום. אני עובד בתחום שמשלב נסיעות ונעזרתי באנשים או הבאתי בעצמי חלקים ואביזרים מחו"ל.

    כידון:

    הדבר הראשון שהחלפתי לאופנוע היה כידון, הכידון המקורי הוא לא נוח ויש לו מראה זול. הכידון הראשון שרכשתי היה renthal ultra low בצבע טיטניום, כידון רחב ונוח, לבתי המתגים של האופנוע יש פינים, ובכידון המקורי יש חורים עבורם. לרנטל אין חורים כאלה ובמקום לקדוח שייפתי את הפינים בדיעבד, טעות. הכידון השני והעכשווי שלי הוא suburban-machinery כידון יפה ואיכותי. 50$ יד שניה בפורום של SVRIDER.



    שיכוך:
    כדי לשווק את הSV כאופנוע תקציב (לא בישראל), סוזוקי חסכו במספר רכיבים ובינהם השיכוך והבלמים. הפרונט הוא רך מאוד מחזיר תחושה מעורפלת ונוטה לתנועה גלית. הבולם האחורי הוא פשוט ביותר ומעביר את רוב המהמורות ישירות לגב הרוכב. לקדמי בחרתי קפיצים קצרים וקשיחים ומחוזקים של sonic עם נוזל בדרגת התנגדות גבוהה יותר 15W ולאחורי נרכש בפורום svrider בולם של נינג'ה ZX14 קוואסקי. 50$ (התקנה ללא צורך בשינוי)
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    נערך לאחרונה על ידי torquser; 26-08-2015 בשעה 12:05.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    פילטר אוויר:
    ספר רכב מורה להחליף פילטר כל 12 אלף ק"מ, התקנת פילטר רב פעמי חוסכת את ההוצאה הזו. התקנתי N&K רב פעמי שדורש טיפול פעם ב50 אלף. 200 ₪. (לאחרונה חזרתי לפילטר המקורי, הפילטר למכירה עם ערכת חידוש)



    מערכת דלק:
    Two brother’s juice box
    המערכת הזו הגיעה אלי די במקרה, שני אגזוזים נשלחו אלי בטעות, ואחד מהם החלפתי במחשב ההזרקה שמעשיר את התערובת ועובד בהתאמה עם הפילטר הפתוח והאגזוז.



    שיפור ושינויים - מנוע:
    · Steve aTRE - רכיב אלקטרוני לביטול מנגנון שממתן את האופנוע בהילוכים 1-3
    · שיפוץ מנוע תחתון החלפת מיסבים + שרשרת טיימינג + שלייף ראש מנוע
    · קלאץ' מחוזק של BARNETT + כבל קלאץ' ומנוף חדשים

    צופר:

    צופר אוויר של FIAMM צליל חזק שנהגים לא מפספסים

    ליטה:
    האגזוז המקורי הוא עצום בגודלו והצליל שלו מזעזע והוא הוחלף באגזוז פתוח מסוג delkevic בעלות של $150.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    • סוג הקובץ: jpg knn.JPG‏ (35.1 קילובייט, 638 צפיות)
    • סוג הקובץ: jpg 2b.jpg‏ (19.1 קילובייט, 637 צפיות)

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    סליידרים:
    Evotech
    200 ש"ח


    פלסטיקה:
    Bellypan הבליפן הראשון שהיה לי מפיברגלס, לא מוצלח במיוחד, הדגם השני שהתקנתי הוא מפלסטיק מאיכות גבוהה יותר. 300 ₪.


    מערכת הינע:
    scottoiler משמנת חצי אוטומטית שנסמכת על ואקום מהמנוע, חוסך התעסקות בניקוי ושימון שרשרת ההינע, שדרוג מעולה. 300 ₪.



    בלימה:
    - צינורות פלדה שזורה של HELL חיתוך בהתאמה (אורך מלא) אצל מייק פוליטי – 400 ₪
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    הקליפרים בעלי שתי הבוכנות הם עוד חלק שהיצרן חסך בו, הם נותנים תחושת בלימה לא חדה ו"עצית". בהשראת הפרויקט הזה ביצעתי שדרוג לקליפר NISSIN ארבע בוכנות של CBR600 F4. ההבדל עצום, עלות השדרוג כ1000 שח.
    הקליפרים נרכשו בטוטלוס, המתאמים והרפידות מsvracingparts.



    מטען:
    סבל של sw-motec
    ארגזי צד kappa באבנוע
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    המחליף של האופנוע הזה הוא בעצם הגלדיוס?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    המחליף של האופנוע הזה הוא בעצם הגלדיוס?
    כן. מדובר באותו מנוע (מצויין) עם עיצוב שונה, לוח שעונים חדיש וכו'. אגב, סוזוקי חזרו לייצר את הדגם עם הפירינג.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    החלפת ידית מצערת לידת מצערת של ימאהה R6



    המצערת של R6 מקצרת את המהלך ונותנת תגובה מהירה יותר ביחס למקור ומאוד נוחה לרכיבה מחוץ לעיר. שיפור זול וטוב.

    התאמת חיישן מיקום מצערת

    עוד שיפור מוכר בפורומים של SV, אני לא עשיתי אותו.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    זוכר את השרשור הישן torquser .
    שמח שהעלת אותו שוב

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    תענוג לקרוא. נשאר רק למכור את הפיציאר וזה כנראה האופנוע הבא

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    זוכר את השרשור הישן torquser .
    שמח שהעלת אותו שוב
    תודה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    שיפור מהעת האחרונה ששכחתי:
    מגן רוח של PUIG משפר במקצת את מיגון הרוח הלא קיים למעשה. מותאם בדיוק לאופנוע ללא צורך בשינוי.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    ת ע נ ו ג
    בדיוק היום חבר לעבודה סיפר שהאופנוע הראשון שלו היה sv. הוא עשה לי חשק ואתה ליבית את האש! יד 2, הכן את עצמך!


    Sent from my iPhone
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  13. #13
    Member הסמל האישי של רונן
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    164
    קראתי, נהניתי וכמעט שכחתי לפרגן... אז הנה: א י ז ה י ו פ י!
    ו 15 שנה על ווספה 200, מגיע לך צל"ש, אני נסעתי חצי שנה וזה זכור לי כסיוט.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי רונן צפיה בהודעה
    קראתי, נהניתי וכמעט שכחתי לפרגן... אז הנה: א י ז ה י ו פ י!
    ו 15 שנה על ווספה 200, מגיע לך צל"ש, אני נסעתי חצי שנה וזה זכור לי כסיוט.
    תודה רונן,
    אני טיפוס נאמן, הווספה עדיין אצלי במחסן, עוד 6 שנים אספנות.

  15. #15
    Member הסמל האישי של Ritalin
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    150
    איך ה scottoiler?
    שווה את ההשקעה?
    כמה הוצאת מסט גלגש לפני ואחרי?

אשכולות דומים

  1. Sv650 נכבה כשמכניסים להילוך
    על ידי Sv650s בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-10-2015, 16:27
  2. sv650 לאופנוע ראשון
    על ידי למרר בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-09-2015, 18:58
  3. תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 28-08-2015, 20:35
  4. Sv650 נזילת דלק בבוקר - לא קבועה
    על ידי torquser בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 10:40
  5. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-07-2015, 15:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO