זה לא משהו חדש, אם יש לך אישור מהיצרן על ההספק של המנוע אתה יכול ללכת למשרד הרישוי לשנות ברישיון.
הבעיה שצריך את האישור מהיבואן/יצרן, וללכת למשרד הרישוי זה סתם לא כיף.
אז היום החלטתי לקחת יוזמה ולנסות להבין אחת ולתמיד מדוע A1 אינו מתאים לכלי אשר אני מעוניין בו מאוד (KLE500 )
אז יזמתי שיחה למשרד הרישוי.
בגדול בסופו של דבר הוסבר לי שאם המנוע עומד בפרמטרים של הכ"ס שזה עד 47 מבחינת A1 ו 45 מבחינת האופנוע .
אין כל בעיה והמעצור היחיד הוא הנייר של הרישיון רכב אשר אותו ניתן להחליף בעמדה 1 בחולון.
הייתי שמח לשמוע את דעת המומחים ואת בעלי הניסיון בנושא הזה.
לינק להקלטה
http://picosong.com/AL7S/
השיחה מתחילה ב3:52
זה לא משהו חדש, אם יש לך אישור מהיצרן על ההספק של המנוע אתה יכול ללכת למשרד הרישוי לשנות ברישיון.
הבעיה שצריך את האישור מהיבואן/יצרן, וללכת למשרד הרישוי זה סתם לא כיף.
אם יש לך מזל אתה יכול לחפש בלינק את הוראת הרישום של הכלי.
ואז באמת זה רק להדפיס ולגשת למשרד התחבורה.
http://car.mot.gov.il/index.php?opti...id=5&Itemid=29
לא חידשת כלום.
עברתי את תהליך שינוי הרישיון עם GS500 וגם כתבתי על זה ארוכות בפולגז הישן.
KLE500 מגיע עם 54 כ"ס (אם איני טועה) ולכן לא מתאים לרישיון A1. זה עד כדי כך פשוט. בנוסף, יצרתי בזמנו קשר עם היבואן - מטרו ימח שמם - והם אישרו שהוא לא מתאים ל-A1, עד כמה שזכור לי. לא ביקשתי אישור בדפוס וחבל שכך...
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
לא מסובך בכלל, עופר אבניר משתפים פעולה והשרות שלהם בנושא טוב מאוד.
לא יודע לגבי היבואנים האחרים.
טופס, עמדה 1, אישור בוחן, באיזור 30 שקלים בדואר.
רק להיות מוכנים ליום שלם במשרד רישוי, אם לוקח פחות הרווחת.
![]()