תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: V-Twin vs Inline-four

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    26

    V-Twin vs Inline-four

    שלום לכל חברי הפורום,
    שאלתי היא מה ההבדל בין מנוע טווין לארבע בשורה מבחינת כוח, מומנט, אופי מנוע צריכת דלק, מימדים, משקל וכוולמה הבדלי הסאונד ככ גדולים?
    אני יודע שזה תלוי בהרבה מאוד אבל תנסו לענות לי בעזרת דוגמאות (panigale vs s1000rr) ולענות בכלליות. תודה והמשך גלישה מהנה.

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    השוואה שאני יעשה היא בין 4בשורה קירור שמן לבין V 45 d
    הטווינים עצלנים,מאוד,מבחינת קצב עלייה בסל״ד וגם מבחינת צבירת מהירות נסיעה למרות שיש כלים שהפתיעו אותי
    בעלי מומנט של משאית מסל״ד אפסי,שותים את הדלק בקצב של 1-7+
    לרוב הטווינים יהיו כבדים יותר וארוכים יותר אך צרים ממנועי 4 בשורה
    ה4 בשורה הרבה יותר חיי הרבה יותר מגיב אך בכל פחות מומנט וצריכת דלק גבוהה יותר 1-5 אם לא עדינים על המצערת לרוב גם יחסי ההעברה שלו יאפשרו לפתח מהירות
    גבוהה בפרקי זמן קצרים (0-200 ב10 שניות לעומת 18) בדר״כ הוא יהיה קל יותר ורחב יותר אבל מאוד קצר יחסית לטווין.
    זה מההיכרות האישית שלי עם v וin4
    הדוקאטי הוא לא v הוא L
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    185
    במספר מילים - מומנט. ב 4 בשורה הכוח למעלה, במנועי V הכוח לניארי מההתחלה עד הסוף.

  4. #4
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    כשאני משווה רכיבה על XV1900 לעומת רכיבה על K1200LT שניהם אופנועים על הסקאלה הכבדה...
    ההבדל המוחשי ביותר הוא זמינות הכוח בסל"ד סופר נמוך ב V . אם ב LT הגעתי למהירויות תלת ספרתיות שהשתיקה יפה להן, התאוצה שלו היתה לינארית לא משהו שיכול לומר לך ממש מרגש ...
    מצד שני, ב XV אם תסחט את המצערת בפתיחה מהירה אתה עלול להתלש מהאופנוע, נכון, לא תאוצה של ZZR1400 , אבל הכוח זמין בסל"ד נמוך , ממש נמוך.
    ה XV = מהירות נמוכה קרובה למהירות החוקית...
    ה 4 בשורה מומנט מתקבל בסל"ד גבוה , ומהירות סופית גבוהה.
    רעש ? תלוי באגזוז .. אישית, מעדיף את הפמפום האיטי של הקאסטומים על פני היללה של ה 4 בשורה.
    (למרות שלפני שקניתי את ה XV פזלתי לכיוון 4 בשורה : ZZR\GTR 1400 ) ...

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    אתה חייב להרגיש את זה ברכיבה, שום תיאור מילולי לא ימחיש את זה כמו רכיבה, תרכב על שני הסוגים וזה יהיה ברור כשמש.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    26
    תודה על התשובות שלכם.
    איזה אופנועים אוכל לקחת לרכיבת מבחן עם הרישיון המוגבל A1

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    גלדיוס וי טוין יותר נכון L
    4 בשורה לא יודע

    Sent from my Nexus 5

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    רוכב על השרשור:
    מה ההבדל בין וי, וי טווין ו-L?
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    וי זה היחס בין הצילינדרים, טוין, מספר הצילינדרים, L זה הזוית בין הצילינדרים (90 מעלות)

    Sent from my Nexus 5

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    אופנועים בעלי אופי שונה.
    בארבע בשורה הוא יותר לינארי בלי הפתעות בצורת פרצי כוח בלתי צפויים ושיא ההספק והמומנט מתקבל בסל"ד גבוה יחסית לטווין.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    אופנועים בעלי אופי שונה.
    בארבע בשורה הוא יותר לינארי בלי הפתעות בצורת פרצי כוח בלתי צפויים ושיא ההספק והמומנט מתקבל בסל"ד גבוה יחסית לטווין.
    מבחינת מומנט דווקא הטווין נחשב ליניארי יותר. בוי טוין הגלגל אחורי מקבל פעימת כח לאחר ששני הצילינדרים השלימו את המהלך שלהם כך שהעברת הכח היא חזקה אך מתונה יותר. בוי טוין יש יותר כח בסלד נמוך מה שיכול להרתיע רוכב מתחיל, מאידך SV650 הוא אחד האופנועים הכי טובים להתחיל איתם.

אשכולות דומים

  1. למכירה BMW F650 twin
    על ידי dshalev2 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-10-2015, 14:10
  2. למכירה bmw f650gs twin 2009
    על ידי assaf.aman בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-06-2015, 13:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO