כשאני משווה רכיבה על XV1900 לעומת רכיבה על K1200LT שניהם אופנועים על הסקאלה הכבדה...
ההבדל המוחשי ביותר הוא זמינות הכוח בסל"ד סופר נמוך ב V . אם ב LT הגעתי למהירויות תלת ספרתיות שהשתיקה יפה להן, התאוצה שלו היתה לינארית לא משהו שיכול לומר לך ממש מרגש ...
מצד שני, ב XV אם תסחט את המצערת בפתיחה מהירה אתה עלול להתלש מהאופנוע, נכון, לא תאוצה של ZZR1400 , אבל הכוח זמין בסל"ד נמוך , ממש נמוך.
ה XV = מהירות נמוכה קרובה למהירות החוקית...
ה 4 בשורה מומנט מתקבל בסל"ד גבוה , ומהירות סופית גבוהה.
רעש ? תלוי באגזוז .. אישית, מעדיף את הפמפום האיטי של הקאסטומים על פני היללה של ה 4 בשורה.
(למרות שלפני שקניתי את ה XV פזלתי לכיוון 4 בשורה : ZZR\GTR 1400 ) ...