àðé, áùåí ÷ðä îéãä ìà ðçùá òùéø, åäéå ú÷åôåú áçéé ùäîéðåñ ùìé çøâ áöåøä îáäéìä.
àáì äàäáä ìàåôðåòéí åøëéáä îòåìí ìà ãòëä, ìäôê âí áæîðéí äëé ÷ùéí øëáúé.
øëáúé òì âøåèàåú îúôø÷åú, äééúä ìé â'àååä åðçùáúé ìîöåøò, äéä ìé GSX400
ùàîéø îîåñê øîæåø úçæ÷ òáåøé áòìåú àôñ, îçì÷éí åçìôéí ùôø÷úé îàåôðåòéí àçøé úàåðä.
äéä ìé âí (ùééùàø áéðéðå ëï?) èåñèåñ ñàï éàðâ 50 SP ñâåì ìéìê ùì ñèåãðèéú.
äééúä ìé åñôä ùùéôöúé ìáã áôøåèåú, äéä ìé àú äîôìõ äæ÷ï (BMW R100RS àñôðåú).
åòùéúé äëì áëãé ìäîùéê åìøëåá.
äôúøåï éùðå, åàðé îàîéï ùâí áòúéã àôùø éäéä ìäîùéê ìøëåá áìé èåáåú îàó àçã.
àí ðùéí øâò ìá ìîâîä äçãùä ùì éöøðéí ìäçéåú àåôðåòéí ôùåèéí ãåâîú ä-DR650
ãâîé äòøåí ùì îåèåâåöé, åòåã àåôðåòéí ùðîëøéí áøó äúçúåï ùì äîçéøéí. áîéåçã ìîàåúâøé
äàøð÷.
äéöøðéí åäéáåàðéí ìà éëåìéí ìäñúîê òì àåôðåòé äôøéîéåí àå àåôðåòéí ìòùéøéí áìáã. åàðé
îàîéï ùàí äùúëììåú äèëðåìåâéä ëìé äøëá éäéå éåúø åéåúø àîðéí åäîçéøéí éøãå.
îä ùðéúï ëøâò ìòùåú æä ìäåøéã àú ôòø äúéååê ùîðëñéí ìòöîí ëì àåúí éáåàðéí çñøé îöôåï
åàðå äöøëðéí ùì çì÷é äçéìåó, éäéä ìðå äùëì ìà ìøåõ åì÷ðåú çì÷éí ùðîëøéí áçå"ì áîçéøéí
îâåçëéí, áîçéø îùëåøú çåãùéú.
ìãòúé äéáåàï äøàùåï ùéîëåø áîçéøéí ùååéí ìëì ðôù (åòãééï éøååéç) éòùä ÷åôä ëîå "øîé ìåé".
öøéê ø÷ àú äàîéõ äøàùåï åäùàø ëáø éøåöå àçøéå.
ìîé ùòãééï ìà îàîéï ø÷ úùéîå ìá îä ÷åøä òí ùëéðéðå ìëáéù äîëåðéåú, áòùåø åçöé äàçøåï
òí ëðéñúí ùì äîëåðéåú ä÷èðåú éãðéåú åæåìåú, æä éëåì ì÷øåú âí áàåôðåòéí. - øï


öéèåè ääåãòä áúâåáä

