לגבי סבון: התייעצתי לפני מספר שנים עם יצרן של חומרי ניקוי. לטענתו הצבע (במכוניות ואופנועים) ניזוק מסבון חזק מדי ולכן צריך סבון יחסית עדין. הוא המליץ על שמפו לשער כתחליף טוב (עד זהה) לסבון ייעודי לרכב. אני משתמש בזה המגיע באריזות של גלון, עולה בין 15 ל 25 ש"ח, בחנויות "הכל בדולר" או סיטונאות.
שרשרת וגלגל"ש: עם מברשת טבולה בנפט.
שטיפה - עם גרניק ביתי.
ההליך: ניקוי שרשרת וגלגל"ש. שטיפת האופנוע כולו (כולל השרשרת והגלגל"ש) עם הגרניק. פיזור שמפו עם הגרניק. שפשוף עם סמרטוט עדין טבול במים עם שמפו. שטיפה עם הגרניק עם ראש מפזר (לחץ נמוך). ייבוש האופנוע עם עור צבי או מטלית מיקרופייבר. ייבוש עם סמרטוט של השרשרת והגלגל"ש, ואחרי כמה שעות (כדי להיות בטוח שהם יבשים לחלוטין) מריחה (בעזרת מכחול) בשמן מנוע. אותו שמן שנמצא בלובמן שמותקן אצלי ומשמש לשימון שוטף.