תראה אין פה מה להוכיח זה ברור וידוע שככל שיש יותר סיליקה בשמן שזה בעצם חול זה תמיד מגיע ביחס ישיר לכמות המתכות בשמן שגם עולות. עכשיו אפשר לדון ולפתח תאוריות אם הבלאי הזה אקטואלי או לא. בלאי בטוח וחד משמעית עולה עד כמה זה משמעותי לרוכב שעושה 10 אלף בשנה ומוכר לאחר שנתיים? חסר משמעות וככה גם קנייה של מסנן כזה.
דווקא לרוכב שבונה לטווח ארוך ורוצה לשטוף הוא כן אכפת לו מכמות הבלאי והגיוני שרוכב כזה יעדיף מסנן ספוג או מסנן נייר.
אגב אם מסנן כותנה היה הרבה יותר טוב יצרני אופנועים היו שמים כותנה שזולה בכמה מונים ממסנני ספוג שמגיעים מהיצרן בהרבה כלים


 
			
			 נכתב במקור על ידי Dresdner
 נכתב במקור על ידי Dresdner
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה