ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
היה מעניין לדעת איך באותו ניסוי מדדו את יכולת הסינון.
יצרני האופנועים כנראה מיצרים פילטר שיעמוד בכל איזור בעולם לכן פילטר מקורי (שוב לפי הערכתי) מסנן יותר ממה שהמנוע דורש, עד היום לא ראיתי שום הוכחה ש4 אחוז ( מקרה הכי גרוע) פחות ממסנן מקורי יכול להזיק למנוע? אל תשכח שהמסנן ותיבת האוויר המקוריים משמשים גם כמשתיק כדי לעמוד בתקנים
תראה אין פה מה להוכיח זה ברור וידוע שככל שיש יותר סיליקה בשמן שזה בעצם חול זה תמיד מגיע ביחס ישיר לכמות המתכות בשמן שגם עולות. עכשיו אפשר לדון ולפתח תאוריות אם הבלאי הזה אקטואלי או לא. בלאי בטוח וחד משמעית עולה עד כמה זה משמעותי לרוכב שעושה 10 אלף בשנה ומוכר לאחר שנתיים? חסר משמעות וככה גם קנייה של מסנן כזה.

דווקא לרוכב שבונה לטווח ארוך ורוצה לשטוף הוא כן אכפת לו מכמות הבלאי והגיוני שרוכב כזה יעדיף מסנן ספוג או מסנן נייר.

אגב אם מסנן כותנה היה הרבה יותר טוב יצרני אופנועים היו שמים כותנה שזולה בכמה מונים ממסנני ספוג שמגיעים מהיצרן בהרבה כלים