ועדיין, כסף זה באמת הפאקטור היחיד? עד כמה כבר יקר העסק של אופנועי הדו"ש הגדולים? חשבתי שדווקא הם יותר נוחים מבחינת אחזקה מסופרמוטו/דו"ש קטנים בגלל מרווחי הטיפולים הגדולים-יחסית.
אתם באמת רוצים להגיד לי שאופנוע דוגמאת ה-KLE500 (עזבו אם הוא אדוונצ'ר "אמיתי") נוגס בכיס יותר מאופנוע ספורט/נייקד באותו נפח?
ואם כבר אנחנו על הנושא - אני מכנה "אדוונצ'ר" כל אופנוע תיור גדול שאפשר לשים עליו תיקים ולצאת לנסיעה של מאות קילומטרים מבלי להישחק בדרך, לא בהכרח ירידה לשטח (יותר מכמה דרכי עפר). ברור שיש הבדל בין אופנועים כמו אפריקה טווין/אדוונצ'ר 1190 לכאלו דוגמאת הוויסטרום/וורסיס, אבל אני מתכוון לנסיעות ארוכות, צורת ישיבה ומזוודות.
אולי כי הם פשוט "רגועים" מידיי לצעירים שמחפשים יותר ריגושים? בין אם מהירות לשטח, הם רוצים לחוות אותה עד הסוף, ולא לנסוע רגוע במהירות שיוט חוקית בכביש מהיר?


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה