תוצאות 1 עד 15 מ 15

אשכול: התייעצות לגבי מעבר לדו גלגלי

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    2

    התייעצות לגבי מעבר לדו גלגלי

    אני שוקל לעבור לדו גלגלי זאת אומרת בנוסף לרכב , יש לי 18 עוד שבוע וחצי ורשיון לרכב כבר שנה וחודשיים תמיד רציתי להוציא לאופנוע אבל משהו הגביל אותי
    ועכשיו החלטתי ללכת על זה . בגדול לגבי רשיון אין יותר מידי מה לשאול התהליך דיי ברור לי
    אני מתלבט כרגע אך ורק לגבי אופנוע , קודם כל לא מבין בכלל מבחינת טיפולים , כמה ק"מ זה נחשב נמוך / גבוה
    מה נחשבת צריכת דלק טובה , והשקילה הרצינית שלי היא האם להוציא A1 או A2 אני גם ככה לא מתכוון לקנות אופנוע שמעל 125 סמק ואני לא סגור על איך אני אסתדר עם אופנוע ידני במהלך הלימודים , כי המטרה שלי כרגע היא לתקתק את הרשיון כמה שיותר מהר
    ועכשיו השאלה האם אפשר להביא אופנוע טוב בתקציב של 7~ 9 אלף לא כולל ביטוח שיחזיק לי לתקופה של שנתיים לפחות

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    אם אתה לא מתכוון לקנות דו גלגלי מעל 125 סמ"ק תתחיל בA2, תהליך וזול, תתחיל עם משהו ג'וירייד 125 או XCITY (אני מניח שיש עוד טובים לא שולט היטב בדגמים האלה) ותראה איך הדברים זורמים. מבחינת נסועה, בוא נעשה סימולציה, רוכב, שרוכב כליום לעבודה הלוך חזור 5 ימים בשבוע עושה כ12 אלף ק"מ בשנה, זה נסועה סבירה. מבחינה פרקטית קטנוע עולה בכל פרמטר על אופנוע ובכל זאת חלקנו רוכבים רק על אופנוע כל אחד מסיבותיו הוא במשך שנים. אחרי שנסגרת על דגם, חפש בלוח מינימום ידיים ונסועה, וודא שהמוכר עושה עליך רושם טוב, שהכלי שמור (פלסטיקה שלמה ולא מקרקשת) ומטופח עם היסטוריית טיפולים. אל תשכח שאם אין לך מיגון תצטרך להשאיר גם לזה תקציב.
    בהצלחה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    אני דווקא חושב שבכל מקרה עדיף לך לעשות רישיון A1. קודם כל בגלל שרישיון A2 מגביל אותך בכל מה שקשור לאופנועים, הלימוד הוא מאוד בסיסי ועל קטנועים אוטומטיים, כך שיש מצב שתסגל הרגלי רכיבה מוטעים, וכל העניין של ההילוכים תצטרך ללמוד לבד. שנית, אם תחליט שאתה כן רוצה אופנוע, ונפח גדול יותר תצטרך שוב לעבור שיעורים ומבחן. רישיון A1 יאפשר לך בכל מקרה לרכב תחילה על 125, ואח"כ המעבר במעלה הנפח יהיה עניין של מכירה וקניה של כלי חדש.
    זה השנקל שלי (מתוך הניסיון של בעל רישיון A2 שמתבאס על הצורך לשדרג רישיון כדי לעבור לאופנוע).

  4. #4
    מסכים עם הבחור. אני גם עשיתי A2 וגררתי 7 שנים איתו בגלל עצלנות עד ששדרגתי. בדיעבד הייתי עושה ישר A1.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    אין לכם כבעל נסיון, אבל אם יחליט שזה לא בשבילו בa2 זה יעלה לו פחות

    Sent from my Nexus 5

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    2
    תודה רבה על המענה חברה , מעריך מאוד
    אני חושב שאני אנסה להתחיל עם A1 לראות איך אני מסתדר ובמידה ולא אסתדר יעבור לA2
    בגדול אני צריך את האופנוע לנסיעות יום יומיות למכללה שבה אלמד שנמצאת בערך 12 ק"מ ממני לכיוון
    ונסיעה לעבודה שנסיעה ממש קצרה של 5 דקות בערך
    חוץ מזה לגבי צריכת דלק , מה נחשבת צריכה טובה ?
    עוד שנתיים אני מתגייס אז מאמין שבזמן הצבא אני לא אוכל להחזיק אופנוע
    ולגבי ציוד יש המלצות למשהו למתחילים ? מוכן להשקיע כ2500 ש"ח על ציוד טוב

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    115
    ציטוט נכתב במקור על ידי iafmike צפיה בהודעה
    תודה רבה על המענה חברה , מעריך מאוד
    אני חושב שאני אנסה להתחיל עם A1 לראות איך אני מסתדר ובמידה ולא אסתדר יעבור לA2
    רעיון מעולה. זה גם מה שאני הייתי ממליץ לך.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    כלים בנפחים שציינת חסכוניים מאוד בדלק לרוב.
    לגבי מיגון אני מעדיף 2 מעילים קיץ וחורף, הקיץ מתקרב אם אתה בוחר באופציה של שני מעילים תתחיל ממעיל קיץ. אני מעדיף צבעים בהירים (קסדה ומעיל) זה מתלכלך אבל בולט יותר בכביש. לRST יש מעילים לא יקרים באיכות טובה. לי יש נסיון טוב עם spidi, revit.
    אני משתמש תמיד בכפפות, מגני ברך ונעלי רכיבה/מגף רכיבה (בחורף).
    בקסדות HJC נותנת מקסימום קסדה למחיר, אבל צריך למדוד ולבדוק התאמה לצורה וגודל הראש.
    בהצלחה

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    תעשה רק A1 לא לחשוב בכלל על A2.
    בהצלחה.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    ישר A1.
    אתה גם תלמד הילוכים שזה חשוב..
    לא מבין מחשבות כאלה לפעמים סליחה על הבוטות.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    111
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    ישר A1.
    אתה גם תלמד הילוכים שזה חשוב..
    לא מבין מחשבות כאלה לפעמים סליחה על הבוטות.
    טבע האדם לחשוב שתהליך הדרגתי יביא תוצאה טובה יותר מאשר לקפוץ ישר למים

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי NadavK צפיה בהודעה
    טבע האדם לחשוב שתהליך הדרגתי יביא תוצאה טובה יותר מאשר לקפוץ ישר למים
    4 שעורים על קטנוע ומבחן קצר במגרש סגור שמיד אחריהם אתה נזרק לג'ונגל האספלט של ארצינו, זו אכן קפיצה למים עמוקים.
    כל אחד ומה שנוח לו, סה"כ לדעתי שעורי נהיגה מלמדים רק איך לעבור את הטסט אז אין הבדל בין 4 ל-15, את הלקחים החשובים אתה לא תלמד בשעורי נהיגה אלא רק על בשרך או בשר אחרים.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    44
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    4 שעורים על קטנוע ומבחן קצר במגרש סגור שמיד אחריהם אתה נזרק לג'ונגל האספלט של ארצינו, זו אכן קפיצה למים עמוקים.
    כל אחד ומה שנוח לו, סה"כ לדעתי שעורי נהיגה מלמדים רק איך לעבור את הטסט אז אין הבדל בין 4 ל-15, את הלקחים החשובים אתה לא תלמד בשעורי נהיגה אלא רק על בשרך או בשר אחרים.
    מסכים.. לא לומדים כלום באמת עד שמתחילים לנסוע בארץ. המלצה שלי? לפני שאתה רוכש קצת ניסיון, לא לקחת את האופנוע/קטנוע רחוק מדי מהבית.. תן לעצמך כמה ימים להתרגל להרגשה ורק אז.
    בכל אופן, בנוגע לאיזה אופנוע בתקציב של 9K.. אופציה טובה תהיה הגרסאת 125 של הרוודווין של דיאלים אם אתה מצליח למצוא במחיר (בסה"כ זה אופנוע אמין וטוב וגם לא מפלצת כמו האופנועים של הארלי, ככה שתוכל להתאקלם איתו בהדרגה לעולם הדו-גלגלי). אם תחליט שאתה קונה קטנוע יהיו לך הרבה יותר אופציות בתקציב.. שיהיה בהצלחה!

  14. #14
    אני רואה כאן די הרבה המלצות על הרודווין, מצד שני, בעולם האמיתי אנשים דווקא אומרים לי לא להתקרב לאופנוע הזה ובכללי לא להתעסק עם דיאלים. אפשר הסבר?

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    31
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaykram1989 צפיה בהודעה
    אני רואה כאן די הרבה המלצות על הרודווין, מצד שני, בעולם האמיתי אנשים דווקא אומרים לי לא להתקרב לאופנוע הזה ובכללי לא להתעסק עם דיאלים. אפשר הסבר?

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
    אני תמיד אומר שבסוף גם רכב וגם אופנוע זה כל אחד לעצמו, למישהו משהו אחד יותר נוח ולמישהו אחר זה יותר נוח, תמיד עדיף להגיע לפני ולעשות נסיעת מבחן וככה באמת תרגיש את הכלי, אי אפשר לקפוץ ישר על מה שחבר שלך אומר כי אולי הוא אוהב משהו אחד ולך זה יהיה פחות מתאים,
    עכשיו אני אישית שמעתי שהרוודווין הוא באמת כלי אמין אבל ממליץ לך ( פותח הנושא ) באמת לעשות נסיעת מבחן על כל אחד מהכלים ולהראות מה איך יהיה נוח לך וכמו שכבר אמרו לך פה הלימודים זה רק בשביל לעבור טסט ללמוד נוהגים אך ורק בשטח, תתחיל לאט לאט


אשכולות דומים

  1. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 04-12-2016, 17:25
  2. התייעצות לגבי אזעקה לאופנוע
    על ידי YoniSlash בפורום פורום ציוד
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 09-10-2016, 17:45
  3. התייעצות לגבי אזעקה
    על ידי 338cal. בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 01-11-2015, 16:30
  4. התייעצות לגבי שידרוג!!
    על ידי nuri22 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-08-2015, 13:46
  5. כמה שאלות לגבי מעבר (אולי) מקטנוע לאופנוע
    על ידי conundrum בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13-08-2015, 11:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO