ישראלים אוהבים את מה שהם מכירים, זה למה שנים ישראלים המשיכו (ועדיין ממשיכים..) לחרוש את אנטליה (אני יכול דוגמה יותר משכנעת אבל שום דבר לא עולה לי לראש כרגע). אני לא נוהג על ה-VJF בעצמי, אני גם לא אקנה אחד (המשכתי כבר הלאה לאופנועים הרבה יותר כבדים) אבל כשאני נתקל באנשים שפוסלים את זה כי זה קוריאיני אני פשוט לא מבין אותם.. בשביל מה להוציא על משהו פי שתיים כסף? כי זה יפני? כל מה שיצא לי לקרוא על ה-VJF (מאנשים שאשכרה מבינים באופנועים) היה אותו דבר - אחלה אופנוע ביחס למחיר שלו. אותו עניין תדמיתי היה כבר עם המכוניות הקוריאניות, אז זה מה שאני חושב - זה בסוף תפס עם יונדאי, זה בסוף תפס עם קיה וזה בסוף יתפוס גם עם דיאלים.. רק עניין של זמן.
בנוגע לירידת הערך.. אין לי תשובה - אותו מעגל קסמים שכתבתי עליו מקודם. אני מניח שברגע שהדעה בנוגע לקטנועים הקוריאנים תשתנה המחירים ישתנו והם יהפכו להרבה יותר סחירים.. אין לי מושג מתי זה יקרה אבל (אם היה לי הייתי הולך למלא טופס לוטו).
לא מזלזל חס וחלילה אבל...
נהגת על קיה? רכבת על דיאלים?
ולא בחודש הראשון שלהם על הכביש,תנסה שנה אחרי
איכסה
כנ״ל לגבי אופנועי תקציב יפנים
אולי אם תרכב רק עליהם לא תרגיש בהבדל,אבל באותו יום אם תעבור מטויוטה לקיה או מcbr500 חדש לcbr600 ישן תרגיש טוב מאוד בהבדל
ולא בחודש הראשון שלהם על הכביש,תנסה שנה אחרי
איכסה
כנ״ל לגבי אופנועי תקציב יפנים
אולי אם תרכב רק עליהם לא תרגיש בהבדל,אבל באותו יום אם תעבור מטויוטה לקיה או מcbr500 חדש לcbr600 ישן תרגיש טוב מאוד בהבדל
בתור בעלים של קיה ישן הבחור צודק וזה תקף גם לדו"ג,אם תשוו בין תוצרת קוריאנית ליפנית\לאיטלקית ההבדלים באיכות החומרים משמעותיים.
מה שעולה בזול כשהוא חדש לא יספק את הסחורה כשהוא ישן,אין מתנות חינם.