1.הצ'וק נועד להקל על ההתנעה ולא חובה להשתמש בו. עם הזמן תלמד להבין מתי צריך אותו ומתי אפשר בלעדיו.
מומלץ להמתין 15 - 20 שניות לפני שנוגעים בגז מהסיבה שהשמן עדיין לא הגיע לכל הרכיבים ולמעשה במספר הסיבובים הריאשונים המנוע עובד כמעט בלי שמן.
אחרי הזמן הזה מתחילים ברכיבה איטית ומגבירים בהדרגה (יש לזה סיבה חשובה),כשהמנוע חם (כ 3 - 5 דקות) אפשר לעשות מה שתרצה.
2.אין בעיה לכבות עם הרגלית מלבד מה שציינו עם האור.
3.נובע משיקולי בטיחות בשביל שתבלוט בכביש גם ביום.
מספר חידודים,
שמן קר מסכך מצוין הסיבה להמתנה היא הסיבה שציינתי ב 1.
דלק תמיד קר (נסו להכניס אצבע לכוס 95 בשרב) זה לא שייך לאידוי שלו,הסיבה לצ'וק היא הטמפ' של המתכת,כשהמתכת קרה דלק נוטה להידבק אליה,זה קורה לצורך הדוגמה בכניסה לראש מנוע או במניפולד ולכן דרוש "לסלול" שביל הגעה - דלק זורם על גבי דלק עד שאלה מגיעים לצילינדר.
הצ'וק גורם לתערובת יותר עשירה בגלל הגדלת כמות הדלק,ברוב הגדול אבל יש גם צ'וקים שחוסמים אוויר.