מצורפת שיחת צ'ט עם נציגה מהדואר,
עשרות פניות, מיילים, טלפונים ופניות ישירות מהאתר...
אחר כך שואלים, מה הביא בן טובים לקחת סכין ולרצוח...
אז, זה למה!
(ההדגשות הן שלי, תשובות לתפארת)
[9:28] פנינה :
שלום, אני פנינה, במה אוכל לעזור ?
[9:29] עוז :
יש לי חבילה מעוכבת מכס שמחכה לאישור משרד התחבורה
[9:29] עוז :
שלחתי דואר רשום למשרד התחבורה לפני יותר מעשרה ימים ב15.3
[9:29] פנינה :
ו...
[9:29] עוז :
הדואר נעלם ואני מודאג שלא יחזירו את החבילה או יגבו דמי אחסנה
[9:30] פנינה :
מה מספר הרשום ?
[9:30] עוז :
מספר החבילה המעוכבת CA*********RU
[9:30] פנינה :
בודקת
[9:30] פנינה :
רגע תן לי את מספר הרשום בארץ
[9:30] עוז :
דואר רשום ששלחתי ולא יודעים איפה הוא RR*********IL
[9:31] עוז :
פניתי אתמול לשרות לקוחות ואמרו לי שאחכה לתשובה עד חודשיים, זה נראה לך הגיוני?
[[9:31] פנינה :
מאין תשובה חודשיים מהמכס ?
[9:32] פנינה :
הפריט ששלחת בדואר רשום אין לו נתונים
[9:32] פנינה :
תנסה לשלוח פקס למכס יש לך את המספר שלהם ?
[9:32] פנינה :
ממליצה להעביר אליהם בפקס את שאלותייך ותבקש שיחזרו אליך עם תשובות
[9:32] עוז :
חודשיים יקח לחזור אלי עם תשובה לאן נעלמה המעטפה ששלחתי מירושלים לתל אביב בדואר רשום, שם יש את המסמכים הנחוצים למשרד התחבורה כדי שאשחרר את החבילה ממכס
[9:33] עוז :
כל אחד שולח אותי למקום אחר, לא עונים לטלפונים ופקסים זו דרך מסורבלת ביותר ולא יעילה.
[9:33] עוז :
אם רשום לא מגיע...איך אדע שפקס מגיע ומישהו באמת מטפל?
[9:34] פנינה :
כאשר אתה שולח פקס אתה מקבל עליו אישור שהתקבל לא ?
[9:34] עוז :
נו...אז? זה אומר שמישהו באמת מטפל?
[9:34] עוז :
אני רוצה תשובות אמיתיות, זה לא לעניין שאי אפשר לדעת מה קורה
[9:35] עוז :
או לחילופין לשים הערה במחשב על החבילה המעוכבת שלא ישלחו אותה חזרה
[9:35] פנינה :
לי אין אפשרות לבצע זאת.
[9:36] עוז :
אז מה עושים? אני משלם כסף על מכתב רשום עם SMS ואין לאף אחד מושג היכן הוא.
[9:36] עוז :
יש שם מסמכים חשובים ואין תשובות
[9:36] פנינה :
עוד רגע אני בודקת את הנושא אם ניתן לחסום את הפריט שלא ייצא מהארץ
[9:38] פנינה :
אנו חוסמים את הפריט שלא ייצא מהארץ
[9:39] עוז :
אני מבקש רשימת טלפונים שעונים בהם, גם מכס וגם נציג דואר שאפשר לבקש מהם שיסמנו את המשלוח שהוא בטיפול ולא ישלחו חזרה לשולח.
][9:39] עוז :
מה זאת אומרת חוסמים?
[9:40] פנינה :
נייד וכתובת שלך בבקשה
[9:40] פנינה :
הכוונה חוסמים שלא יחזור לחול
[9:40] עוז :
עוז *********************
[9:40] פנינה :
כתובת שלך גם
[9:40] עוז :
כפ********, ר**************, 9*******0
[9:41] פנינה :
תודה רבה עוז
[9:41] עוז :
מה התוצאות ומה קורה הלאה?
[9:43] פנינה :
תמתין שהפריט יגיע בדואר רשום למשרד התחבורה ותמשיך לעקוב אחר הפריט שנשלח מחול , בכל מקרה הפריט לא יחזור כי חסמנו אותו ליציאה מהארץ ותהייה גם עם המכס בקשר יש לך את הפקס שלהם ?
[9:43] עוז :
לא, אין לי את הפקס של המכס.
[9:44] עוז :
מה עם הרשום בארץ? אבד לנצח או שיאתרו לי אותו? בכל זאת, זה רשום אז יש בר-קוד...לא?
[9:46] פנינה :
אם אני לא טועה מכס ירושלים נכון ?
[9:47] עוז :
מכס ירושלים במרכז שטנר, שם מעוכבת החבילה. אבל לא ענית על השאלה בעניין הרשום בארץ.
[9:49] פנינה :
להלן פרטי מכס דואר חבילות ירושלים כתובת: מרכז שטנר גבעת שאול ירושלים. טלפון: 02-6526193 פקס: 02-6511589 דוא"ל: goldfe@customs.mof.gov.il
[9:50] עוז :
תודה, מה עושים בקשר לרשום שנעלם? או לא בירקדו אותו...
[9:51] פנינה :
פנה לצור קשר באתר דואר ישראל הקישור נמצא בתחתית העמוד של דף הבית - דואר ישראל מצד ימין למטה
[9:52] פנינה :
יש לך את כל הפרטים של המכס בירושלים תשאל אותם לגבי זה ששלחת מסמכים בדואר רשום ואתה לא יודע האם התקבלו בצד השני כי אין מעקב ותראה מה הם מייעצים לך לעשות
[9:54] עוז :
טוב, תודה, כמובן שלא עונים בטלפון...אבל אני מבין שעשית כל מה שאפשר.
[9:54] פנינה :
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת. יום נעים