תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: מתחרה קוריאני לטי-מקס?

  1. #1
    Member הסמל האישי של rider
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    335

    מתחרה קוריאני לטי-מקס?

    קימקו חוגגת יובל (וקצת) להיווסדה ועומלת על קטנוע חדש, K50.
    הקטנוע מתעתד להיות קטנוע ספורט-תיור ולא ספורטיבי לגמרי חולק מאפיינים רבים עם הטי-מקס
    היפני, מלבד המראה כמובן יש את מנוע הטוווין בנפח 500 סמ"ק.
    האם לדעתכם הוא יהיה מתחרה ראוי לטי-מקס? אופציה זולה יותר?
    או שיעלם בין דפי ההיסטוריה כמו האקסייטינג 500?


  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    יעלם.

    טימקס זה סמל סטטוס מלבד קטנוע מעולה. יש גדולנועים שטובים ממנו ב..(מהירים יותר,נוחים יותר,מתוחכמים יותר וכו'.) אבל הוא מספק חבילה אחרת,
    שאף יצרן עדיין לא פיצח. אפילו הסמל הנחשק של ב.מ.וו לא הצליח לזעזע את השוק יותר מדיי.

    אז אני מאמין שגם הקטנוע הזה יהיה עוד אחד מני רבים..

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    טימקס סמל סטטוס? טוב, תלוי איזה סטטוס ....

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    46
    גם SYM רוצה להיכנס לשם עם ה500 שלה

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי rider צפיה בהודעה
    האם לדעתכם הוא יהיה מתחרה ראוי לטי-מקס? אופציה זולה יותר?
    או שיעלם בין דפי ההיסטוריה כמו האקסייטינג 500?
    כנראה שלא כמו האקסיטינג אבל יש הבדל של שמיים וארץ בין גימור חלקים של קימקו,סאן יאנג וימאהה בסדר הזה ומכאן לטימקס כנראה אין ממה לחשוש.
    קצת על ההבדלים - האקסיטינג נוסע על מנוע סינגל עם וריאטור מיושן,מתלה אחורי מיושן בקיצור הכל מיושן.
    הדבר הזה מציע טימקס לעניים,מדובר בהעתקה של ממש מתמסורת עם מצמד רטוב,מתלה אחורי (אמנם בתצורה שונה אבל בסגנון),מנוע כפול ומערכת הזנת דלק באותו סגנון: מצערת הפוכה דאון דראפט או איך שלא יקראו לזה,תיבת אוויר עם נפח יותר גדול ומנוע טווין מקבילי עם גל איזון.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 01-04-2016 בשעה 18:13.

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    טימקס סמל סטטוס? טוב, תלוי איזה סטטוס ....
    סטאטוס מעצר עד תום ההליכים ......

  7. #7
    Member הסמל האישי של rider
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    335
    אולי הגימור של קימקו, לפחות במהדורה הראשונה של ה K50, לא יהיה ברמה של הטי-מקס אך אין לזלזל בו. קימקו מייצרת קטנועים לקוואסקי וחלקים לב.מ.וו.
    דווקא היותו קטנוע זול יותר אמורה לתת פייט רציני לטי-מקס כי אני מאמין שהפער במחירים בניהם יהיה משמעותי. טי-מקס מתומחר בין 82,000-85,000 ש"ח, גם עם ה K50 ימכר ב 60,000 ש"ח (שזה פי שתיים מדאון טאון 300 שלהם) הוא משמעותית זול יותר.

  8. #8
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    חייב להודות, וזה מגיע מאחד שסולד מקטנועים, שזה אחד הקטנועים הכי יפים שראיתי בחיי הקצרים. נראה אדיר עם חלקי התכלת.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    טימקס סמל סטטוס? טוב, תלוי איזה סטטוס ....
    כן כן...כנראה לא הסמל סטטוס שמרבית חברי הפורום היו חושקים בו, אבל לקהל היעד שמשלם על קטנוע קרוב ל100 אלף שקל היום (בשכלול של האגזוז והריזומה)
    זה בהחלט סמל סטטוס.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי rider צפיה בהודעה
    אולי הגימור של קימקו, לפחות במהדורה הראשונה של ה K50, לא יהיה ברמה של הטי-מקס אך אין לזלזל בו. קימקו מייצרת קטנועים לקוואסקי וחלקים לב.מ.וו.
    דווקא היותו קטנוע זול יותר אמורה לתת פייט רציני לטי-מקס כי אני מאמין שהפער במחירים בניהם יהיה משמעותי. טי-מקס מתומחר בין 82,000-85,000 ש"ח, גם עם ה K50 ימכר ב 60,000 ש"ח (שזה פי שתיים מדאון טאון 300 שלהם) הוא משמעותית זול יותר.
    קימקו מייצרת קטנוע לקוואסאקי,מדובר בקטנוע של קימקו עם ברנד אחר - לא רואה איך זה הופך אותו לאיכותי.
    אתה לא יכול לייצר כלי חזק עם חומרים חלשים וחומרים חזקים עולים הרבה כסף ,גם TGB אם מכיר ויוסאנג מייצרות חלפים לחב' הגדולות וכלים שלמים לעצמן אבל יש הבדל של שמיים וארץ בין אלה לאלה.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    אף אחד לא מדבר על כך שזה טימקס בצביעה ייחודית? זה ממש 1:1 אפילו הלד האחורי

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO