כנראה שלא כמו האקסיטינג אבל יש הבדל של שמיים וארץ בין גימור חלקים של קימקו,סאן יאנג וימאהה בסדר הזה ומכאן לטימקס כנראה אין ממה לחשוש.
קצת על ההבדלים - האקסיטינג נוסע על מנוע סינגל עם וריאטור מיושן,מתלה אחורי מיושן בקיצור הכל מיושן.
הדבר הזה מציע טימקס לעניים,מדובר בהעתקה של ממש מתמסורת עם מצמד רטוב,מתלה אחורי (אמנם בתצורה שונה אבל בסגנון),מנוע כפול ומערכת הזנת דלק באותו סגנון: מצערת הפוכה דאון דראפט או איך שלא יקראו לזה,תיבת אוויר עם נפח יותר גדול ומנוע טווין מקבילי עם גל איזון.



ציטוט ההודעה בתגובה