ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
הונדה לא מזמן (לפני שבועיים) פירסמה קונספט של הCRFL250 בגרסת "ראלי" שהוא בעצם אותו כלי עם בעיקר קוסמטיקה לפוזה שזה מה שאני מבין ממך מה שאתה מחפש. אולי כדאי שתחכה לכיוון הזה. מה שהראית בתמונה הראשונה יעלה לך לא פחות מ5 ספרות שמתחילות ב2 ללא רף עליון להגיע אליו בלי הגזמה כאן בארץ.
מעבר לזה מיכל גדול זה עוד משקל על המנוע הגם ככה עייף של הכלי הזה ואם אתה לא מתכנן לעשות איתו טיולים ארוכים זה מיותר.
בכללי יש סיבה שבחרת ללכת דווקא עליו ולא על הWR250R או DRZ400 לצורך העניין?
מבחינת טיולים - גילוי נאות : אני מתכנן להשיט באביב הבא אופנוע לאירופה ולבלות כמה חודשים עם אוהל ושימורים על הדרך, וראיתי כבר אנשים רבים שלקחו את ה-CRF מסביב לעולם, בין אם מאלסקה לפנמה, מקצה לקצה אירופה או אפילו לאנטרקטיקה (כן כן).
למה הונדה? ספק פאנבוי ספק הרגל, רכבתי על אחד כשלמדתי והם היו מצויינים, וביד 2 נכנס לי יופי בתקציב, שלא לדבר על תצרוכת הדלק הנפלאה ומרווח הטיפולים הגדול, שיתן לי נחת בנסיעה הארוכה וגם בארץ לאחר מכן כשאתחיל ללמוד. לא מחפש משהו רציני כמו התמונה הראשונה, גם נטו הפיירינג כמו בתמונה השניה יספיק לי יאני בספק אם פלסטיקה תעלה לי הון, השאלה מאיפה להשיג אותה.
התכנון הוא דיי פשוט - מיכל דלק מורחב, מגני מנוע,ידיות ורדיאטור, צמיגי חצי/חצי, מושב seat concepts ותיקים מבד לציוד, חקרתי את העניין דיי לעומק. המתלים כנראה שאשאיר סטוק לעת עתה, ונראה לגבי הגלג"שים, ממה שזכור לי היו לו יחסי העברה טובים.