אין מספיק רוכבים צעירים, עם מספיק כסף לאדוונצ'ר גדול.
היי חברים.
זה נושא שמעניין אותי לא מעט. אני בן 21 עם המון אהבה לתחום האדוונצ'ר, ולמרות שכרגע רוכב על נייקד על מנת להבין את הכביש ולצבור נסיון, מפה אני רוצה לעבור רק לאדוונצ'רים.
קבוצות רכיבה הן תמיד דבר מעניין, אבל לא יכלתי שלא לשים לב שכל אדם שרוכב על אדוונצ'ר - בין אם 500 סמ"ק או 1190, הוא בד"כ בטווח הגיל של ההורים שלי, ולא שלי. חבר'ה בשנות ה-20 המוקדמות אני רואה גם על אופנועי ספורט וגם על דו"ש קטנים/אנדורו...יש סיבה לכך? אין רוכבים צעירים שרוצים לצאת לנסיעות ארוכות של מאות קילומטרים עם צידה ואוהלים? אני מפספס פה משהו?
אין מספיק רוכבים צעירים, עם מספיק כסף לאדוונצ'ר גדול.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 20-03-2016 בשעה 12:47.
כסף מניע גלגלים......
טובים ממני יש, גרועים ממני יש, כמוני אין!
כסף. הרבה, הרבה כסף
Sent from my A0001 using Tapatalk
כסף? מה ההבדל הגדול בין בחור בגילי שמשקיע 30-40 אש"ח באופנוע דוגמאת RC390,WR250 או CBR500 לאחד ששם 20-30 אש"ח באופנוע יד 2 דוגמאת הוורסיס/וויסטרום? גם בחו"ל, צעירים רוכבים על CBR600, ג'יקסרים, נינג'ות, אבל לא על KLR650, שאין כזה הבדל במחיר...אז ממה נובע ההבדל? אחזקה של סופרספורט זולה יותר מאדוונצ'ר?
וורסיס וויסטורם לא תמצא במחיר הזה.
טובים ממני יש, גרועים ממני יש, כמוני אין!
וורסיס 650 בדגמים הללו זה ממש לא אדוונצ'ר.
טובים ממני יש, גרועים ממני יש, כמוני אין!
ועדיין, כסף זה באמת הפאקטור היחיד? עד כמה כבר יקר העסק של אופנועי הדו"ש הגדולים? חשבתי שדווקא הם יותר נוחים מבחינת אחזקה מסופרמוטו/דו"ש קטנים בגלל מרווחי הטיפולים הגדולים-יחסית.
אתם באמת רוצים להגיד לי שאופנוע דוגמאת ה-KLE500 (עזבו אם הוא אדוונצ'ר "אמיתי") נוגס בכיס יותר מאופנוע ספורט/נייקד באותו נפח?
ואם כבר אנחנו על הנושא - אני מכנה "אדוונצ'ר" כל אופנוע תיור גדול שאפשר לשים עליו תיקים ולצאת לנסיעה של מאות קילומטרים מבלי להישחק בדרך, לא בהכרח ירידה לשטח (יותר מכמה דרכי עפר). ברור שיש הבדל בין אופנועים כמו אפריקה טווין/אדוונצ'ר 1190 לכאלו דוגמאת הוויסטרום/וורסיס, אבל אני מתכוון לנסיעות ארוכות, צורת ישיבה ומזוודות.
אולי כי הם פשוט "רגועים" מידיי לצעירים שמחפשים יותר ריגושים? בין אם מהירות לשטח, הם רוצים לחוות אותה עד הסוף, ולא לנסוע רגוע במהירות שיוט חוקית בכביש מהיר?
לא רק לדעתי... זה גם טרנד ומודה/אופנה, וגם אופי הכלי שמתאים פחות לרוב הצעירים שרוצים דינמי מגניב סקסי ושובב.
קח צעיר שהפרוטה בכיסו (או עם אישור הלוואה שמנה מהבנק/אבא/דוד מאמריקה/SugarDady..), רובם יעוטו על כלי ספורט רצחני עם חליפת רכיבה One piece וקסדה תואמת באלפי שקלים של הרייסר המוביל מה MOTOGP. לדעתי זה נראה ממש פאטת כשהוא מגיע עם סכין המנתחים החד שלו לבית הקפה בגיזגוזי שופר ה FreeFlow ויורד ממנו בהליכת ברווזה עם דלקת פרקים מתקדמת שמקלף את החלק העליון שנשאר תלוי מאחורה וחושף חזה שעיר מתחת גופיית דרייפיט כשהוא מתקדם לעבר דלפק הקופאי להזמין שתייה.. אבל זה אני, כנראה לא מעודכן בצב האופנה
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
גיל, ניסיון, יכולת כלכלית, אופנת פוזה, או פוזה של אופנה.
כשאתה מתבגר (אם אתה שורד) וזה מגיע מהר ומפתיע אותך תמיד,
אתה מבין שהחיים זה לא רק אפס למאה.
איפשהו בסביבות גיל ה-50 מסתיים תהליך שהתחיל מוקדם מבלי שהיית מודע לו.
ואתה מחפש "קצת" דברים אחרים.
אם ניהלת את עצמך נכון, והילדים כבר עזבו את הבית, אתה רוצה להמשיך ולטייל
גם שקצת נגמר הכביש או מתחיל המדבר, מנהל הבנק שלך כבר לא מצליב עליך גבות
ולפעמים הוא אפילו מחייך, זה הזמן שלך להרפתקאה חדשה. וזה באמת הזמן שהכל
מצביע על הקטגוריה הכי נמכרת לאחרונה, בדיוק כמו אופנת הג'יפ העירוני או ה-UCV שהגיע
מארה"ב.
עכשיו תחליט אם אתה מצטרף לעדר וזורם, או אתה מתנגד לו וקונה הארלי מגדל כרס
ולובש שחור. מה שעושה לך את זה...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני יכול להעיד על עצמי, אני בן 21 ומאוד אוהב את תחום האדוונצ'ר. לקחת אוהל ציוד ולנסוע במשך כמה ימים סוג של מסע גדול בארץ הקטנה שלנו. אבל בגלל ״שאופנוע אדוונצ׳ר״ אמיתי עולה בין 60 ל100 אלף(חדש)
אני עושה טיולים לצפון או לדרום או לכל מקום אחר שבא לי למשך כמה ימים
על דוש 125
כן כן קצת קשה וצפוף ותלוי בכמה ציוד אבל שווה את זה
ושוב הדבר היחיד שמונע מימני לעלות בנפח זה רק בגלל המחירים המטורפים נטו!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי tommy01; 21-03-2016 בשעה 23:52.