עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 24 מ 24

אשכול: שמן 2 פעימות מינרלי

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לא הבנתי את הכוונה תוכנן לשרוף שמן,מדובר במערכת שמן סגורה ואם נשרף שמן זה בדרך לוואי.
    אם היה מדובר ב"תוסף בעירה" היינו מקבלים פחות זיהום גם במנוע 2 פעימות,למה זה לא קורה שם?
    ביום שמנועי דו״פ יקבלו מערכת הזרקה ומערכת לסינון מזהמים שמשתווה לרמה של מנועי דיזל מודרניים..הם יעמדו בתקנים
    לגבי התוסף בעירה
    ממה שאני יודע מנועי דיזל עובדים על דחיסה של התערובת ומנועי דו״פ על הצתה
    אני מאמין שההבדל נובע משם..
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    כבר היה ניסיון של הזרקת דלק אלק' בדו"פ זה לא קשור.
    מנוע דיזל דוחס אוויר עד שזה רותח ורק אז מזריק את הסולר,בגלל המגע עם האוויר הרותח הוא ניצת.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    אז איך בעצם מווסתים את הספק המנוע?
    רק ע״י שינוי כמות הדלק? זה לא יוצר בעיות של תערובת עשירה/ענייה?
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    אז איך בעצם מווסתים את הספק המנוע?
    רק ע״י שינוי כמות הדלק? זה לא יוצר בעיות של תערובת עשירה/ענייה?
    חיישן MAF יודע מהי כמות האוויר ולפי זה יודע כמה זמן להשאיר את המזרקים פתוחים.
    מנוע דיזל עובד על יחסי דחיסה אסטרונומיים - 1:22 1:33 אל מול אזור ה 1:12 בלבד בבנזין.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לא הבנתי את הכוונה תוכנן לשרוף שמן,מדובר במערכת שמן סגורה ואם נשרף שמן זה בדרך לוואי.
    אם היה מדובר ב"תוסף בעירה" היינו מקבלים פחות זיהום גם במנוע 2 פעימות,למה זה לא קורה שם?
    הכוונה בלישרוף שמן היא לא לשרוף את השמן מנוע המיועד לשימון אלה את הדלק, מנועי דיזל יכולים גם לעבוד על שמן בישול כדלק ברמת העיקרון לכן צורת העבודה שלהם מאפשרת לשרוף שמן ביעילות טובה יותר ממנוע שתי בעימות שצריך להצית בעזרת ניצוץ את התערובת.

    כמו שכתבתי זה נושא מאד טעון, בפורום לנדרובר בחו"ל יש כבר שמונים ומשהוא עמודים של "לי יש יותר גדול" בנושא הזה, אני ניסיתי ואת התובנות שלי העלתי כאן, אני מרוצה מהתוצאות, מבין בהחלט מי שמפקפק בזה כי יש כמה מחקרים בנושא שסותרים אחד את השני, מה שבטוח הוא שהשימוש בזה כבר נבדק על פני מאות אלפי קילומטרים ונזק לא דווח אז לפחות נזק זה לא עושה.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הכוונה בלישרוף שמן היא לא לשרוף את השמן מנוע המיועד לשימון אלה את הדלק, מנועי דיזל יכולים גם לעבוד על שמן בישול כדלק ברמת העיקרון לכן צורת העבודה שלהם מאפשרת לשרוף שמן ביעילות טובה יותר ממנוע שתי בעימות שצריך להצית בעזרת ניצוץ את התערובת.

    כמו שכתבתי זה נושא מאד טעון, בפורום לנדרובר בחו"ל יש כבר שמונים ומשהוא עמודים של "לי יש יותר גדול" בנושא הזה, אני ניסיתי ואת התובנות שלי העלתי כאן, אני מרוצה מהתוצאות, מבין בהחלט מי שמפקפק בזה כי יש כמה מחקרים בנושא שסותרים אחד את השני, מה שבטוח הוא שהשימוש בזה כבר נבדק על פני מאות אלפי קילומטרים ונזק לא דווח אז לפחות נזק זה לא עושה.
    הבנתי ועדיין אשמח לקבל תשובה לשאלה - מה ההבדל שגורם לדופ לזהם?
    הטמפ'? שיטת ההצתה?

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הבנתי ועדיין אשמח לקבל תשובה לשאלה - מה ההבדל שגורם לדופ לזהם?
    הטמפ'? שיטת ההצתה?
    מומחה לזיהום אוויר אני לא (מסתמך על הנתונים של הבודק בטסט) אבל ברמת העיקרות שמן אי אפשר להדליק עם ניצוץ אבל לעומת זאת ניתן להדליק אותו עם לחץ וחום.
    בדו"פ דוחפים הרבה יותר שמן בדלק ממה שאני מכניס בדיזל כתוסף, בדו"פ השמן בוער חלקית בגלל הדלק ולא בגלל הפלג מה שגורם לזיהום גבוה יותר.
    יש אפשרות גם להתגבר על זה בדו"פ אבל זה כבר הייתה הבחירה של היצרנים לא להתאמץ ולזנוח את המנוע הזה

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    אני מנחש (רק מנחש) שהשמן הזה מתפקד כמו מתנול או אתנול במנועי בנזין - אוקטן בוסטר. בדיזל מדובר על מספר צטן (לא אוקטן) כאשר צטן הוא בדיוק מסוג החומרים (אלקנים לינאריים) שגורמים למספר אוקטן נמוך בבנזין. במנוע 2 פעימות תפקיד השמן הוא לשמן מכלולים ואם הוא היה נשרף לגמרי הוא לא היה עושה את תפקידו. במנועי דיזל, הטמפרטורות גבוהות בהרבה כך שהשמן יכול להישרף לחלוטין, ותוספת קטנה שלו מיטבה, כנראה, עם אחידות השרפה.

    לתחושתי, תוספת קטנה של אתילן גליקול (המרכיב העיקרי באנטיפריז) או פרופילן גליקול תיטיב עם הסולר. ידוע אולי אם מישהו ניסה?

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    כשבטעות שמתי 20 ליטר בנזין בניסטן דיזל שלי הוספתי 2 ליטר שמן דופ והוא אכל את זה בכיף כאילו זה סולר. להוסיף סתם ככה לסולר? לא מכיר אני מוסיף שמני מנוע ישנים שחבל לזרוק למיכל . הולך לא רע
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. מנוע 250 4 פעימות סוזוקי רמז 12
    על ידי Artiomdxz בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 29-05-2016, 20:06
  2. שתי פעימות מול ארבע פעימות בנסיעה בכביש
    על ידי thekeeper בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-02-2016, 18:43
  3. ערבוב שמן מינרלי וחצי-סינתטי?
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 23:20
  4. שמן מנוע 4 פעימות לגיר 2 פעימות
    על ידי Ssaharr בפורום פורום טכני
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 06-01-2016, 21:11
  5. ימאהה מאמינה ב-2 פעימות
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 06-06-2015, 12:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO