תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: רשיון A1 והקוואסאקי KLE500 -האם יש התאמה?

  1. #1
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163

    רשיון A1 והקוואסאקי KLE500 -האם יש התאמה?

    היי חברים.
    רציתי לדעת האם יש סיכוי לבעל רשיון A1, המחזיק בו מאז 2015, לרכוש ולרכב חוקית על ה-KLE500 של קוואסאקי? קראתי קצת בנושא ויש לי הבנה מעורפלת, שלפני 2007 לא נרשמו כ"ס ולכן היו כאלו שנשרמו כ-L3 לרשיון A וכאלו שנרשמו כ-L2 לרשיון A1, וראיתי גם ביד 2 כמה מוכרים הטוענים שהכלי שלהם מתאים ל-A1. אני מאוד רוצה לרכב על הכלי הזה, ואין לי בעיה לרכוש אחד ולשפץ אותו, כבר עשיתי את זה בעבר עם האופנוע הנוכחי שלי, אני דיי נהנה מזה. נכון להיום, הוא דיי Dream Bike, השאלה היא - האם החלום בר מימוש במצב שלי? אשמח שמישהו יבהיר לי את המצב.

    תודה מראש ושבוע טוב

  2. #2
    אני מניח שקראת את השרשורים בנושא (ויש לא מעט כאלה). אין תשובה חד משמעית. לדעתי העניין הוא די פשוט.. בקש לראות רישיון רכב מאלה שטוענים ששלהם מתאים לA1. אם רשום L2, הכל טוב. אם לא, באסה. תקנו אותי אם אני טועה.

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי BassOutcast צפיה בהודעה
    היי חברים.
    רציתי לדעת האם יש סיכוי לבעל רשיון A1, המחזיק בו מאז 2015, לרכוש ולרכב חוקית על ה-KLE500 של קוואסאקי? קראתי קצת בנושא ויש לי הבנה מעורפלת, שלפני 2007 לא נרשמו כ"ס ולכן היו כאלו שנשרמו כ-L3 לרשיון A וכאלו שנרשמו כ-L2 לרשיון A1, וראיתי גם ביד 2 כמה מוכרים הטוענים שהכלי שלהם מתאים ל-A1. אני מאוד רוצה לרכב על הכלי הזה, ואין לי בעיה לרכוש אחד ולשפץ אותו, כבר עשיתי את זה בעבר עם האופנוע הנוכחי שלי, אני דיי נהנה מזה. נכון להיום, הוא דיי Dream Bike, השאלה היא - האם החלום בר מימוש במצב שלי? אשמח שמישהו יבהיר לי את המצב.

    תודה מראש ושבוע טוב
    רכבת פעם על kle? חלומי הוא לא. פונקציונלי.

    רוב רובם של הכלים שרשומים l2היו אצל היסם. אתה לא רוצה את האופנועים האלה.

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    163
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    רכבת פעם על kle? חלומי הוא לא. פונקציונלי.

    רוב רובם של הכלים שרשומים l2היו אצל היסם. אתה לא רוצה את האופנועים האלה.
    עד כדי כך הסיכוי קלוש? כי עם משטרה/מורי נהיגה/ליסינג ודומיו אני את הסיפור גמרתי עם ההונדה שלי.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    326
    אם אני לא טועה אופנועי קוואסאקי בעלי מנוע 500 סמ"ק חולקים את אותם מנועים er5, en, kle אני חושב שהמנועים שלהם לא מתאימים לדרגת רישוי a1

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של ItayK
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ג'רוזליים
    הודעות
    637
    כמה אפשר לדוש את אותו הנושא? למה לא לקרוא את כל השרשורים שכבר נפתחו בנושא? זה ממש מתיש... תעשה עבודה בעצמך לפני שאתה מעביד אחרים.

    למחזיקי רישיון נהיגה לאופנוע ובו כתוב שבעל הרישיון רשאי לנהוג בכלי רכב דו גלגלי "עד 500 סמ"ק" מותר לרכוב על KLE, ER5 וכו' - כי הם 500 סמ"ק. לבעלי רישיון שבו כתוב שמותר לנהוג בכלים "עד 47.46 כ"ס" אסור לרכוב על KLE וחבריו, כי יש להם 54 כ"ס. זה עד כדי כך פשוט. אין מה להרחיב בנושא.
    אם מצאת כלי כלשהו (שיהיה ג'יקסר 10000000RRRRRR רוצעחת) וכתוב ברישיון הרכב שלו L2 או עד 47.46 כ"ס, תתחדש.
    החילזון מהשפן!!
    ג'יימס - GS500E 2002-2015
    ת.נ.צ.ב.ה

    אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס

    היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)

  7. #7
    תוספת קטנה לדבריו של איתי: על רישיונות "עד 500" הישנים כתוב בפירוש "A1 רשאי לנהוג אופנוע עד 500סמ"ק ולא יותר מ54.4כ"ס".
    כלומר, אם בחרת לשמור רישיון כזה ולא להחליף לA1 חדש, הרי שאתה רשאי לרכוב על KLE ודומיו, כל זמן שהאופנוע מתחת ל54.4 כ"ס כמובן. מצד שני לא תוכל לרכוב על ורסיס או MT07 מוגבלים משום שיש להם יותר מדי סמ"קים.
    אח, אילו בחירות קשות עומדות בפנינו הקשישים. מזל שאין לנו כסף אז לא צריך להתלבט...
    גילוי נאות: הכותב אינו עו"ד והדברים נכתבים רק על סמך שיחות עם שוטרי תנועה וקשישים אחרים.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2021
    הודעות
    2
    מישהו יודע מתי שינו את סוגי הרישיונות ?
    כלומר מרישיון שהיה לפי סמ"ק והפך ל כ"ס
    תודה .

    Sent from my SM-N985F using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי raed7500 צפיה בהודעה
    מישהו יודע מתי שינו את סוגי הרישיונות ?
    כלומר מרישיון שהיה לפי סמ"ק והפך ל כ"ס
    תודה .

    Sent from my SM-N985F using Tapatalk
    2007.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי raed7500 צפיה בהודעה
    מישהו יודע מתי שינו את סוגי הרישיונות ?
    כלומר מרישיון שהיה לפי סמ"ק והפך ל כ"ס
    תודה .

    Sent from my SM-N985F using Tapatalk
    ב-2008, ואז שינוי נוסף ב-2015.
    איך זה עוזר לך?

    מה שמשנה - זה מה כתוב ברישיון הרכב, אם כתוב שם L2 (מתאים לרישיון A1) - אז מותר.
    להרבה אופנועים ישנים היבואנים מנפיקים מסמכים שמאפשרים לרשום כ"ס ברישיון, וכל עוד המספר הוא מתחת ל-47.7, אז מותר לרכב עם רישיון A1.
    הרבה פעמים למספר הזה לא היה שום קשר להספק של האופנוע בפועל - כך למשל, ה-GS500 שהיה ברשותי, נרשם כאופנוע בעל 35.1 כ"ס עפ"י המסמך שהונפק בעופר אבניר.
    ידוע לי שקאוואסאקי KLE ו-ER-5 גם כן קבלו מהיבואנית אישורים שהספקם מתחת ל-47.7, ועם האישור הנ"ל ניתן היה להמיר את הדרגה ברישיון הרכב ל-L2.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2021
    הודעות
    2
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ב-2008, ואז שינוי נוסף ב-2015.
    איך זה עוזר לך?

    מה שמשנה - זה מה כתוב ברישיון הרכב, אם כתוב שם L2 (מתאים לרישיון A1) - אז מותר.
    להרבה אופנועים ישנים היבואנים מנפיקים מסמכים שמאפשרים לרשום כ"ס ברישיון, וכל עוד המספר הוא מתחת ל-47.7, אז מותר לרכב עם רישיון A1.
    הרבה פעמים למספר הזה לא היה שום קשר להספק של האופנוע בפועל - כך למשל, ה-GS500 שהיה ברשותי, נרשם כאופנוע בעל 35.1 כ"ס עפ"י המסמך שהונפק בעופר אבניר.
    ידוע לי שקאוואסאקי KLE ו-ER-5 גם כן קבלו מהיבואנית אישורים שהספקם מתחת ל-47.7, ועם האישור הנ"ל ניתן היה להמיר את הדרגה ברישיון הרכב ל-L2.
    צודק
    היום קיבלתי אישור כזה מהיבואן לשינוי סיווג רישיון רכב ,
    אגב , ישנו גם מסמך מהבוחן הראשי של משרד התחבורה משנת 2018 בו מאשר שחל טעות ברישום רישיון רכב המסווג את הקוואסאקי KLE כ L3 במקום L2 וכך משרד התחבורה היה אמור לתקן לכולם את הטעות הנ"ל , אבל לצערנו אף פקיד לא שש לבצע את התיקון .

    Sent from my SM-N985F using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 16:38
  2. התאמה של ספידומטר מכלים שונים
    על ידי TheDevilInside בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 07-03-2016, 13:54
  3. Xt500 - התאמה לa1
    על ידי Hilell בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-10-2015, 20:34
  4. גלגל שיניים מהמנוע - התאמה לבאגי
    על ידי barmegidish123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 26-08-2015, 08:24
  5. קוואסאקי kle500 חוות דעת, מחירון ומה לבדוק לפני קנייה
    על ידי inon.salman בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 15:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO