זה קשור כי אנו בעידן טכנולוגי עם ריבוי מערכות וריבוי מידע והאתגר זה להיות מרוכז למרות הכל. תראה אופנועים חדשים היום( שלך לפני עשור) באים לך עם וואחד "טאבלט" בתור דשבורד עם מיליון אינפורמציה על רמת הabs או הטראקשן קונטרול או מוד רכיבה או רמת קשיחות בולמים או טמפ מושב ועוד ועוד. אז מה? אתה משחיז בבירנית והראש שלך בתוך הלוח שעונים? כשאתה נוהג בפחית שלך אתה עם העיניים בדשבורד?
זה לא שאני שם פלזמה שם וצופה בסרטי פורנו כשאני על 220. בכלל העיניים מעיפים מבט של חצי שניה לשם רק בכדי לוודא פניה נכונה למשל. בדיוק כמו שאתה מסתכל במראות או לרוחב ואורך הכביש. זה לא שאני מסתכל על מוסיקה או רשתות חברתיות ברכיבה. זה מטומטם ואף אחד לא מדבר על זה כמובן.
ההתאבדות של הסמארטפון היקר הייתה באשמתי כי לא עיגנתי את זה באמצעות הגומיה הייעודית למרות שהוא לא ישב במקומו כראוי. רשלנות שלא קשורה לכך שעשרות אלפי ק"מ רכבתי עם נייד על הכידון ולא קרה כלום.


ציטוט ההודעה בתגובה