ראשית, אני רוצה להביע הערכה על כך שאתה בודק, מתעניין, שואל.
בניגוד למכוניות בהם יש כמה דרגות חופש למושב ואף להגה, בקטנועים ואופנועים דרגות החופש הללו די מצומצמות.
רוב הדו גלגלי מיוצרים לסטנדרט של משהו כמו 1.70 ואם אתה גבוה במיוחד מעל הסטנדרט הזה אתה עלול אכן להגיע למצב כמו שתארת.
נכון, שאפשר לתמרן עם הרגליים כשאתה פונה עם הכידון אבל זה מפריע ואכן עלול להיות מסוכן.
וכן, אתה עשוי להגיע למצב של הטיית הכידון עד למעצור, הרי אחרת הוא לא היה מגיע לשם מההתחלה.
בהנחה שאתה יושב נכון על המושב, הרגליים במקומם ואינך יכול לתפעל את הכידון כי הוא ננעל לך על הרגל- הייתי מחפש קטנוע אחר.
שים לב שברכיבה כף היד תהייה על המצערת ומנוף הבלם כך שהמצב יהיה קשה עוד יותר...