
נכתב במקור על ידי
doutsh
כל הקונים האלה שבאים עם דוד/בן דוד/חבר "מבין" או "מוסכניק" או "נהג משאית, אבל מבין במנועים" ומבקשים סיבוב, צריכים להתקל בסירוב חד משמעי.
יש בעל מקצוע וצריך לתת לו לעשות את העבודה שלו.
הכלי הראשון שאי פעם בדקתי לפני קנייה (יוסאנג 125) הגיע מהצפון, עלה על הליפט במוסך טופ גאן ויצא עם +- 12אלף שח ריג'קטים רק כדי לעלות איתו לכביש בצורה חוקית (הכלי היה שווה כ8אלף במחירון). זה עלה לי 450שח על הבדיקה ו300שח ששילמתי לו על הנסיעה מהצפון - זה עבריין שעוד איים עלי (מן הסתם לא יכולתי לקנות את הכלי במצב שלו) אז אני אומר תודה שיצאתי בקנס קטן ולא בדקירה.
בכל מקרה, אם היה לי דוד/בן דוד/חבר "מבין" או "מוסכניק" או "נהג משאית, אבל מבין במנועים" שהיה רואה את הכלי לפני הבדיקה זה יכול היה לחסוך הרבה כסף.
בדיקה עצמית של הכלי לבד או עם חבר שמבין יותר זה לא תחליף לבדיקה של מוסך אבל זה צעד חובה לפני כל קנייה.
לגבי מתן סיבוב, אני מסכים תיאורתית עם האמירה שלא נותנים סיבוב לא משנה מה....בפועל כל הקונים שלי קיבלו סיבוב על הכלים לפני שקנו. למה? כי הייתי צריך למכור ולא הייתה לי הפריווילגיה של לחכות עד לקונה שיסכים לקנות ללא סיבוב.