אני חושב שאתה נותן יותר מידי אימון במערכת המשפט.
ובכל מקרה, כל תובע סביר יאמר שאולי הצומת לא חוקי (לא בטוח בזה, אגב) אך זה לא מתיר מעבר באדום/נסיעה על מדרכה וכו'.
Sent from my C6833 using Tapatalk
אני חושב שאתה נותן יותר מידי אימון במערכת המשפט.
ובכל מקרה, כל תובע סביר יאמר שאולי הצומת לא חוקי (לא בטוח בזה, אגב) אך זה לא מתיר מעבר באדום/נסיעה על מדרכה וכו'.
Sent from my C6833 using Tapatalk
מהניסיון הפרטי שלי כשהלכתי למשפט על דוחות שקבלתי לדעתי שלא בצדק, ייצגתי את עצמי וחוץ מזמן זה לא עלה לי פרוטה.
(1) אי עצירה בעצור: השופט נזף במשטרה שבמקום לדאוג לתיקון ליקויים הם שמים מלכודות שמטרתן לסחוט כסף.
(2) חנייה במקום אסור: התובע המשטרתי ביטל את התביעה לאחר שהוכחתי לו שזו התאנות לאזרח.
(3) אי תקינות בטיחותית ברכב: התובעת ביטלה לאחר שהראיתי לו את התיק שהכנתי למשפט ואף התנצלה על בזבוז זמני.
תו להם צ'אנס.
אישית, כשאני מגיע לצומת שהאופנוע לא מפעיל את הרמזור אני פונה באדום (לאחר שווידאתי שזה בטוח) ורק מחכה שפעם יתפוס אותי שוטר על זה.
הזמן שלך לא שווה כסף?
זה לא יצא לך יום-יומיים של עבודה שהפסדת?
אני מניח שהם לא עובדים בימי חופש שלנו.
זה כמה מאות שקלים לכל הפחות.
בטח שהזמן שלי שווה כסף (למרות שאני לא מעביר כרטיס או משהו כזה) אבל גם לשלם את הדוחות עולה כסף, וחוץ מזה זה עניין של סדר עדיפויות. לי חשוב שדברים לא תקינים יתוקנו ואז אני משקיע בזה זמן ולפעמים כסף. בגלל זה אני בתכתובת עם משרד התחבורה ועם מבקר המדינה (זה לוקח זמן) בניסיון להעלים את הכבישים המקורצפים. ואם אקבל דו"ח על פנייה באדום ברמזור שאינו מתפקד, אשמח להקדיש זמן למשפט ואולי גם כסף (לעו"ד) כדי שגם הרעה החולה הזו תיעלם מחיינו.
אני מסכים איתך בקשר לזה וגם אשמח לשמוע עוד על המקרים שהזכרת.
הכוונה שלי הייתה שמהרגע שקיבלת דו"ח לא צודק, אתה כבר יוצא מופסד.