יופי של סקירה ואחלה חוויה!
יופי של סקירה ואחלה חוויה!
חתיכת חוויה ואחלה סקירה.
מאמין שכל רוכב אופנוע צריך לעבור חוויה שכזו לפחות פעם אחת בחיים.
יצא לי לבקר שם בתחילת החודש, בעקבות בעיה רפואית ומכיוון שלא ידעתי אם אוכל לרכוב לא בחרתי בקורס אלא בביקור באופן עצמאי.
עכשיו אני סגור על זה, חייב קורס
![]()
מקס אשמח ואני בטוח עוד אנשים שתשתף אותנו מה העליות ומול איזה אנשי קשר סגרת הכל בביקור עצמאי?
לבקשתך אנסה לתת פירוט של כל העלויות, כל הסכומים ביורו.
טיסה- תלוי מאוד בעונת השנה, אני שילמתי 260.
רכב לארבעה ימים, שכרנו רכב יקר 240.
אופנוע, במקרה שלי לא שילמתי שכירות, אופנוע כזה יושכר בכ 300 יורו ליום, אם תהיה מעוניין דווקא באופנוע הזה אוכל להפנות אותך למשכיר.
ניתן גם לפנות לחברת פרורייסינג ולשכור אופנועים בנפחים שונים.
צמיגים, זוג צמיגים יספיק לשני רוכבים לשלושה ימי רכיבה והעלות באיזור ה 400 יורו.
כניסה למסלול 40 ליום, 50 בסופי שבוע.
ביטוח גוף למסלול, 25 לכל התקופה.
מלון, 52 ליום כולל ארוחת בוקר. מלון לא רע בכלל.
כמובן שאת עלות הצמיגים/רכב/מלון ניתן לחלק למספר משתתפים ועל ידי כך להוזיל את המחיר.
לזה כמובן יש להוסיף עלויות של דלק, אוכל ושתיה.
לא זול התענוג אבל שווה כל שקל.
אוריאל, נשמע מדהים!!
חוץ מהחוויה המטורפת, איך אתה מסכם את ההתקדמות האישית שלך אחרי 3 ימים במסלול בפעם הראשונה שלך? היה לך ניסיון קודם כמו קורס רכיבה מתקדמת שעשית בארץ או "ימי מסלול" שנערכו פה ושם בכוכב יאיר ז"ל/מגרשים?
Sent via Tapatalk
אחלה חוויה ואחלה תיעוד לחוויה. אני רוצה גם!
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
חוויה מדהימה, חבל שבגלל הנחשלות המוטורית כאן צריכים להוציא כאלה סכומים בחו"ל...
ראיתי שגם משה פרחי מוציא סדנה במסלול בקפריסין.
Tracer 900
כן אבל פרחי מוציא במחיר של 4 אלף ש״ח ליום אחד בקפריסין.
שכל אחד יעשה את שיקוליו.
גם כשתסתיים הנחשלות המוטורית בארץ הקודש, כשירצה השם והרשות לנהיגה ספורטיבית. אם ירצו. הסכום שתאלץ להוציא כאן בארץ על 3 ימי מסלול הכולל שכירת אופנוע, דלק, צמיגים, זמן מסלול והדרכה יהיה גבוה הרבה יותר ממה שאתה מסוגל לדמיין. במידה והחוויה תכלול ריסוק כזה או אחר זה בכלל ירקיע שחקים עם עלויות החלפים הנהוגים בישראל.
איללכא...ושיהיה מסלול במהרה בימינו
באתי לתקן את הנחשלות לנכשלות מלשון כשלון
אבל אז בדקתי ונחשלות משמעה גם השתרכות מאחור שזה מתאים בול למקרה.
תודה שלימדתם אותי מילה חדשה![]()
הניסיון שלי כלל קורסים ואימונים של אופנוען מאומן במגרש בתל-ברוך.
בכוכב יאיר ו\או במגרשים אחרים מעולם לא רכבתי.
בדיעבד אני חושב שהקורסים והאימונים הללו הם בגדר חובה לפני רכיבה על מסלול אמיתי
כי הם נותנים בסיס טוב וחשוב מכך כי השפה של שי במסלול ביוון היתה דומה לשפת המאמנים של אופנוען
כך שמה שהוא לימד אותי לא היה זר וחדש לחלוטין אלא כמעין המשך לבסיס שכבר למדתי ותרגלתי.
אני מרגיש שההתקדמות האישית היתה טובה, זה ניכר מאוד בזמני ההקפה
וכן בהרגשה הסובייקטיבית שלי שהדברים מתחברים ולמרות שהקצב עולה אני יותר נינוח.