עמוד 2 מתוך 7 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 102

אשכול: חוויית שירות החלפת צמיג במוסך מטרו, לא כל הנוצץ זהב הוא

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי torquser צפיה בהודעה
    נכנסתי לתיקון תקר, ההפרש לא גדול.
    אתה יודע, אופנוע חדש, התחלות חדשות, אמרתי ניתן לו את הטיפול הכי מפנק, כנראה שטעיתי.
    אני מתקרב לטיפול 10, רוב הטיפול מורכב מבדיקות, מטרו מחוייבים לעשות אותם לפי הספר, כל מוסך מורשה אחר לא יעשה אותם.
    יש מספיק מוסכים מורשים וטובים שישמרו לך על האחריות, אל תתן את הכסף שלך לשירות כזה, חבל על הכסף ובעיקר על השקט הנפשי שלך.
    Tracer 900

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    מטרו תושיה הצליחו להבריח גם אותי

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    יצרו קשר ממטרו, בודקים במה אפשר לפצות. מסתבר שהאופנוע עדיין באחריות.
    אביעד שוב תודה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    הפיצוי היחידי שתסכים לקבל זה ג׳אנט חדש, אל תתן לפקיד סוג ז לערבב אותך.
    מבטיח לך שאם היית לוקח אותו לנסיעת מבחן ומחזיר עם נזק היית משלם לפי מחירון מטרו.

    רק ג׳אנט חדש !!!

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    הפיצוי היחידי שתסכים לקבל זה ג׳אנט חדש, אל תתן לפקיד סוג ז לערבב אותך.
    מבטיח לך שאם היית לוקח אותו לנסיעת מבחן ומחזיר עם נזק היית משלם לפי מחירון מטרו.

    רק ג׳אנט חדש !!!
    בדיוק מה שהוא אמר לך. אם התפשרת על פחות זו טעות כי מגיע לך שיחליפו את החלק שהם פגמו.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lestoren צפיה בהודעה
    בדיוק מה שהוא אמר לך. אם התפשרת על פחות זו טעות כי מגיע לך שיחליפו את החלק שהם פגמו.
    תודה על התגובות.
    החיים הם לא שחור ולבן ואני כבר לא בן 20.
    דברי טעם בנחת נשמעים. ניתן למנהל המוסך להתרשם ונשמע את דעתו, רק ההתייחסות והטיפול המהיר של השירות לקוחות של מטרו (אם זה קרה ככ מהר בעקבות פנייתו של אביעד או לא, אני לא יודע) אבל זה קרה מהר, כבר משפרת את ההרגשה.

  7. #7
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי torquser צפיה בהודעה
    יצרו קשר ממטרו, בודקים במה אפשר לפצות. מסתבר שהאופנוע עדיין באחריות.
    אביעד שוב תודה.
    אין על מה.
    תעדכן.

  8. #8
    במה אפשר לפצות? שיחזירו את הג׳אנט לקדמותו.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    מנהל מוסך מטרו יבחן את האופנוע בשבוע הבא ונתקדם משם.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    מונית לעבודה על חשבון המוסך?

    זה משהו שלא הכרתי

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    מונית לעבודה על חשבון המוסך?

    זה משהו שלא הכרתי
    גם נותנים קטנוע חלופי במקומות מסויימים

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    ציטוט נכתב במקור על ידי torquser צפיה בהודעה
    תודה על התגובות.
    החיים הם לא שחור ולבן ואני כבר לא בן 20.
    דברי טעם בנחת נשמעים. ניתן למנהל המוסך להתרשם ונשמע את דעתו, רק ההתייחסות והטיפול המהיר של השירות לקוחות של מטרו (אם זה קרה ככ מהר בעקבות פנייתו של אביעד או לא, אני לא יודע) אבל זה קרה מהר, כבר משפרת את ההרגשה.
    עזוב הרגשות לא הולכים איתן למכולת, זה לא זכות זה חובה.
    במיוחד כשאתה נכנס למוסך המרכזי ומשלם יותר במודע.
    אל תתפשר על פחות מג׳אנט ועזוב את הרגש בצד.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    עזוב הרגשות לא הולכים איתן למכולת, זה לא זכות זה חובה.
    במיוחד כשאתה נכנס למוסך המרכזי ומשלם יותר במודע.
    אל תתפשר על פחות מג׳אנט ועזוב את הרגש בצד.
    ברור שאני מצפה לפיצוי ולא רק לליטופים, אבל כמו שאמרתי העניין הוא יותר מכל עקרוני משום שהנזק לא גדול.

  14. #14
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    195
    אני לא אתחיל עם זה שאני לא רוצה לראות את מטרו, לא בגלל שירות אלא עוד לפני זה, היחס שקיבלתי ממטרו חיפה פעמיים כאשר תכננתי לרכוש כלי חדש, אני לא אפרט כי זה חורג מהנושא.

    אך חשוב לי להבהיר לshushu, שאני מבין את הזעם והתסכול שיש לרוכבים מהמונופול הזה, אך להתעקש על ג'אנט זה פשוט לא יקרה, ובואו נהיה ריאלים בלי יותר מדי פנטזיות, אני מאמין שהפיצוי יהיה טיפול מוזל, או קפה ומאפה, או כל פיצוי סטנדרטי, בכל מקרה, פות"ש אני חייב להגיד לך תתחדש על הכלי, שלא תדע עוד צער שככל הנראה כן יהיה במיוחד ממטרו.

    כל טוב.

  15. #15
    ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
    אני לא אתחיל עם זה שאני לא רוצה לראות את מטרו, לא בגלל שירות אלא עוד לפני זה, היחס שקיבלתי ממטרו חיפה פעמיים כאשר תכננתי לרכוש כלי חדש, אני לא אפרט כי זה חורג מהנושא.

    אך חשוב לי להבהיר לshushu, שאני מבין את הזעם והתסכול שיש לרוכבים מהמונופול הזה, אך להתעקש על ג'אנט זה פשוט לא יקרה, ובואו נהיה ריאלים בלי יותר מדי פנטזיות, אני מאמין שהפיצוי יהיה טיפול מוזל, או קפה ומאפה, או כל פיצוי סטנדרטי, בכל מקרה, פות"ש אני חייב להגיד לך תתחדש על הכלי, שלא תדע עוד צער שככל הנראה כן יהיה במיוחד ממטרו.

    כל טוב.

    אני ממש אבל ממש לא מסכים עם הגישה הזאת שלך, תיקח אנולגיה, אתה נותן את הפלאפון שלך לתיקון לחברת סוללר במסגרת האחריות להחלפת סוללה, מוציאים לך את המכשיר עם שריטה גדולה וברורה במסך שמציקה לך בעין, האם לא תדרוש במסגרת האחריות וגם במסגרת זה שהתיקון התבצע בחברה מורשת שהם יחליפו לך את המסך?
    גם במקרה הנ"ל זה הינו הך, למעט שינוי קטן אחד, במקרה של המסך חייבים להחליף, פה יש אפשרות לתיקון או לשלוח לצביעה נגיד, שמטרו כבר יחליטו מה יותר משתלם להם, אבל הלקוח לא אמור להפגע מכך אפילו לשנייה, התקלה קרתה בזמן שהאופנוע היה בהחזקתם ובהתאם לכך יש להם ביטוח והם אמורים לשאת בעלות התיקון ולהחזיר את האופנוע לבעליו באותו מצב שהוא נכנס.
    אם זה לא יקרה, פות"ש ללכת איתם לבית משפט לתביעות קטנות.... זה מה שאני הייתי עושה.

אשכולות דומים

  1. חוויית מסלול בקפריסין - ביקורת
    על ידי Xiaomi בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 13:57
  2. motoin- חוויית שירות
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 11:10
  3. כמה טיפ אתם משאירים במוסך ?
    על ידי r&a בפורום אוף טופיק
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 13-11-2015, 19:44
  4. מטרו מוטור - חוויית קנייה - ריקול
    על ידי Spark בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 16:01
  5. מחיר שקיבלתי במוסך אם אפשר חוות דעת :)
    על ידי zinzana בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 24-09-2015, 17:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO