ציטוט נכתב במקור על ידי moshmosh צפיה בהודעה
אני לא אתחיל עם זה שאני לא רוצה לראות את מטרו, לא בגלל שירות אלא עוד לפני זה, היחס שקיבלתי ממטרו חיפה פעמיים כאשר תכננתי לרכוש כלי חדש, אני לא אפרט כי זה חורג מהנושא.

אך חשוב לי להבהיר לshushu, שאני מבין את הזעם והתסכול שיש לרוכבים מהמונופול הזה, אך להתעקש על ג'אנט זה פשוט לא יקרה, ובואו נהיה ריאלים בלי יותר מדי פנטזיות, אני מאמין שהפיצוי יהיה טיפול מוזל, או קפה ומאפה, או כל פיצוי סטנדרטי, בכל מקרה, פות"ש אני חייב להגיד לך תתחדש על הכלי, שלא תדע עוד צער שככל הנראה כן יהיה במיוחד ממטרו.

כל טוב.

אני ממש אבל ממש לא מסכים עם הגישה הזאת שלך, תיקח אנולגיה, אתה נותן את הפלאפון שלך לתיקון לחברת סוללר במסגרת האחריות להחלפת סוללה, מוציאים לך את המכשיר עם שריטה גדולה וברורה במסך שמציקה לך בעין, האם לא תדרוש במסגרת האחריות וגם במסגרת זה שהתיקון התבצע בחברה מורשת שהם יחליפו לך את המסך?
גם במקרה הנ"ל זה הינו הך, למעט שינוי קטן אחד, במקרה של המסך חייבים להחליף, פה יש אפשרות לתיקון או לשלוח לצביעה נגיד, שמטרו כבר יחליטו מה יותר משתלם להם, אבל הלקוח לא אמור להפגע מכך אפילו לשנייה, התקלה קרתה בזמן שהאופנוע היה בהחזקתם ובהתאם לכך יש להם ביטוח והם אמורים לשאת בעלות התיקון ולהחזיר את האופנוע לבעליו באותו מצב שהוא נכנס.
אם זה לא יקרה, פות"ש ללכת איתם לבית משפט לתביעות קטנות.... זה מה שאני הייתי עושה.