שלום לכולם, קודם כל מברוק על האתר החדש נראה אפילו יותר טוב מהישן.
עכשיו לעינינו, האופנוע בפעם האחרונה שניסיתי היה קשה להניע וכשהניע הוציא עשן לבן קרטע קצת ונכבה
זה אחרי שניקיתי את הקרבורטור (הוצאתי דיאפרגמה,כוסית מצוף) שמתי בסולר ניקיתי מים סבון ספריי קרבורטור.
ניקיתי על הדרך פיטר אוויר החלפתי פלגים רמת הפיח שלהם הייתה שונה גם כאשר האופנוע היה מונע בדקתי ששני הצילנדרים עובדים
ע'י הדרך "המדעית" רוק על האגזוז וזה הרגיש שהחום שונה בין הצילדרים.
אז שאלתי היא האם ההנחה שזה באמת קרבורטור נכונה?
ואשמח לעצות הערות והארות