לכן הוראדרו נהדר
אני מניח שאבדוק גם ויסטורם ואז נחכים ( הפעם נסיעת מבחן תהיה גם בבן עירוני)
למדנו
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
לכן הוראדרו נהדר
אני מניח שאבדוק גם ויסטורם ואז נחכים ( הפעם נסיעת מבחן תהיה גם בבן עירוני)
למדנו
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי, כאמור אתה מוזמן לקחת את הגיבן שלי לנסיעה, ארוכה ככל שתהיה כדי לבדוק את גזרת ה650.
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
תודה איתי
אגב מחר בבוקר אתה רוצה לצאת לסיבוב קצר?
אני פוגש גם את שושני ( 443 431 עמק האלה בר בהר) תביא גם את הגברת ( אישתי תבוא)
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יום הולדת שמח לך מר לוקי היקר.
מאחל לך כל מה שאני מאחל לעצמי![]()
תודה אלפי היקר
נו אולי תגיע מחר לבר בהר?
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
היום ( שבת7.5) יצאנו אני והגברת לסיבוב.
הכביש שבחרה הגברת הוא 395 - קסטל כסלון בר גיורה לכיוון בית שמש.
כביש צר מפותל ומהנה.
יחסית לנס הרים אין כמעט תנועה .
ישנן שם ספרטינות ( עקומות) שמאלצות אתנו לרדת למהירות זחילה בשל מרווח הטיה מוגבל.
דרך יפה והכל ירוק בעונה זו של השנה.
הxv בך הכל מתנהג שם יפה.
מעניין שיש צורך לבחוש בהילוכים הרבה יותר מקודמו הבאנדיט שהיה מושך עגול וחלק כבר מ40 קמ״ש בחמישי.
סך הכל רכבנו מעל שעה בכבישים טכניים עד לברבהר.
הדבר היחיד שעיצבן ברכיבה זו הטיפשות של רוב קבוצות רוכבי האופניים שמרשות לעצמן לרכב בשורה לרוחב הכביש והחוצפה הגדולה יותר של רכבי הליווי שלהם שחוסמים את הכביש ונותנים לאדיוטים מלפנים תחושה שהם חסיני מוות.
אנו כרוכבי אופנוע פחות סובלים ( למרות שהיו כאלו שזגזגו בעודם שותים מים).
אז המסר שלי לחבורות האלו זה שיש רכב ליווי לא אומר שאין אדיוט יותר גדול מכם שיעקוף אותו ויסחוף אתכם איתו ( כנהג אוטובוס לשעבר אני יודע כמה קשה לעקוף בכבישים הללו)
תרכבו בחוכמה!
הגענו לבר בהר והיה עמוס בחליפות עור ,ביגוד גייז מהגף זעה ורועש
על בר בהר אני אוותר ואחפש מסלול חדש לשבת.
חזרה לxv ובכן הכלי משתף פעולה יפה והגברת קצת פחות מקטרת למרות שהיא לא ידעה לענות לי אם הקשחת הקפיץ השפיע לטובה.
כנראה שלצורך זוגיות ממושכת וגב בריא כן נצטרך להחליף את הכלי.
האמת שנחמד לי הפידבקים בחניות והרכיבה בכבישים הצדדיים דוגמת הפיתולים של נס הרים והסביבה שם אני עדיין רוכב בקצב מהיר למדיי ( בהתאם למגבלות).
בעיר הכלי פרטנר מושלם!
כאמור נעדכן בהמשך
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אולי בשבוע הבא? היום יום הרוכבת
האמת..עכשו התעוררתי
יום הרוכבות הכי טוב
אגב על מה הן רוכבות?
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
1000 קילומטר ראשונים עברו על המרקיז.
היום יצאתי לבד לתל אביב לביקור אצל בייקר.
רכבתי כהרגלי על 443 תוך שאני מנסה לשמור על קצב איטי ובכל זאת התעופפנו לנו קדימה.
את רוב העקומות לקחתי בנינוחות יחסית ובכל זאת הדיספרופורציה בין הצמיג הקדמי לאחורי כפי הנראה נותנים את אותותיהם.
התחושה שהקדמי מתמודד פחות טוב עם ההטיות בהשוואה לאחורי.
על כביש 1 העניינים נרגעים ואנו מתקדמים בקצב של כמאה ועשרים .
גיליתי שיש בדרך נוף ואפילו הצלחתי לנהל שיחה עם עצמי.
לרוב היא עסקה בזכרונות מהבאנדיט וכנראה שיש דברים שצריך להגמל מהם.
אחרי 40 דקות נחתנו אצל בני בייקר בחנות על פניו הוא היה עסוק ונאלצתי להמתין.
להפתעתי פגשתי שם את zzr1100 מה שמוכיח כמה הארץ קטנה.
בני התפנה והבקשה שלי הייתה ברורה והיא שיפור הנוחות של המנהלת.
בני חביב והציע מספר דברים ואף הציע שנחפש באינטרנט.
האופצייה היא כיסא של קוברה או ריפוד מחדש.
הוא אף אמר שילך לקראתי במחיר וזה יפה מצידו למרות שאני חייב להודות שהעסק לא זול כלל ( עדיף על אומנות החזקת האופנוע).
היה כיף לשמוע מבני שהכלי מגניב ויפה.
הסיכום עם בני היה שנדבר ביום א׳ ונסכם מחיר ומה עושים.
לקינוח ישבנו אני וzzr לקפה וקוסקוס דלוח.
החזרה הבייתה הייתה דווקא כיפית והמרקיז טיפס את 443 במהירות שלא מביישת אף אחד.
אחת ההנאות זה הפידבקים ברמזורים.
נשאלתי איזו כלי זה עניתי ימאהה.
בתשובה שאלו 250 עניתי שקרוב ל250.
התגובה הייתה נוסע יפה יחסית ל250 אמרתי נכון ונעלמתי על גלי המומנט.
סיכום ל1000 קילומטר:
זריז בעיר סביר מינוס בבין עירוני.
נחות לרוכב בסדר למורכב טעון שיפור.
התנהגות צפוייה סביר בסיבובים.
שומר יפה על כיוון כל עוד לא לוחצים אותו.
יודע להשחיז רגליות אבל זו לא חוכמה כי הוא נמוך.
תקשורת לא אחידה בין הצמיג הקדמי לאחורי.
אני מוצא את עצמי מתלבט בנוגע לעתידנו המשותף.
יש לו המון חסרונות מחד ומאידך יש בו משהו cool ואף מהנה.
אגב אבד לי גומי שיושב על הבורג של ציר הגלגל הקדמי ( זה קישוט אז החשיבות משנית כמובן שיוזמן חדש עם 2 ספייר) כנראה הכיסוי או השרשרת שלפה אותו ממקומו.
מבאס נקווה שזה לא מחיר מטורף.
ההמשך יבוא
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 11-05-2016 בשעה 16:56.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כבר זמן מה שאני עוקב אחרי השרשור הזה.
לפני כ- 8 חודשים זנחתי את המתחרה מבית קוואסאקי - VN900 בגלל שהפשרות שבתייחסת אליהם הרגישו לי די כבדות.
נכון, הקרוזרים הבינוניים(!) יודעים להפעיל ולהעלות בך המון רגשות, אך מה לעשות, לפעמים זה לא מספיק![]()
לא ברור לי עדיין אם יעלו בהמשך געגועים נוסטלגיים סביב הקרוזר, אך מה שבטוח שאזכור אותם כימים טובים.
בהצלחה בכל אשר תבחר
(2017) BMW R1200GS
(1979) BMW R100/T
לפני כ10 שנים היה לי ויראגו 500.
הכלי היה נהדר והחזקתי אותו מספר שנים. והוא בהחלט סוג של אקס מיתולוגי.
אני לא יודע אם זה הגיל או הבאנדיט ששינה לי חלק מהרגלי הרכיבה אבל כרגע החזרה לקאסטומים ( הxv מהנה עשרות מונים מהויראגו) - הxv לא נראה לי כקרוזר- קצת קשה.
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
חביבי, ZZR1100 זה Ancient history - הוא מת. (היוזר, וסופית !!!. ג'קי-צ'ן-1 הודיע לי אישית שאני חייב לוותר על אחד, אז הקרבתי את ה ZZR)
קיצר, כמו שאמרתי לך אח"כ על הקוסקוס/נודלז - כל הקיסטומים האלה זה נהדר אבל, גם אחרי המחירים הפחות יקרים בוא נגיד של בייקר היקר (ויש כבוד לאושייה !!! הבנדם אחלה), זו עדיין חתחת הוצאה ואתה בעצמך אמרת שהרי לא תקבל את זה במכירה אם תמכור. אז תחשוב טוב, או שאתה נשאר איתו ואז קסטממו, או שתמכור לפני.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
וודאי שאנו נחכה לפסק דין.
אתה אצלי בטלפון zzr1100 וכך תשאר ( מסתגל לאט לשינויי).
מה גם שהכינוי הנוכחי הוא סיסי לגמרי ואתה יכול להרשם איתו לאתר של מיקמק ( משהו שהילדים שלי משחקים בו)
אגב חשבתי על כל העניין.
אנשים בדרך כלל מתקדמים.
כלומר כלי יותר חזק,חדש ובעל יכולות דינמיות טובות יותר.
פה בעצם למעט החדש יש סוג של דאון גרייד ובתחום הדינאמי והביצועים חזרתי אחורה.
הxv הוא לא כלי רע אבל נופל ברוב הפארמטרים מהבאנדיט.
ייתכן והייתי צריך לחפש xv1300 למרות שאם אחליף אחזור לכלי חזק ונח יותר ואת ימי הקטסטום קרוזר אסיים עד לשלב שלא אוכל להניף רגל מעל המושב.
נתראה בשבת
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI