הלך עליך לוקי. גם אלו שסמכת עליהם - עופר אבניר - מורידים מחירים.
דפדף כמה דפים אחורה ותיווכח שזה היה צפוי.
הלך עליך לוקי. גם אלו שסמכת עליהם - עופר אבניר - מורידים מחירים.
דפדף כמה דפים אחורה ותיווכח שזה היה צפוי.
אומרים שהנבואה ניתנה לשוטים לאחר שנחרב בית המקדש, (לדעתי האישית כל מי שמאמין ל-"נביאים"
צריך "אתחול מחדש") אבל...בתוך כשלושה חודשים אנחנו נגלה מחירים חדשים נמוכים יותר גם במשומשים
וגם בחדשים ומי שהולכים לחטוף הכי חזק אלה הבימרים המשומשים וההארלים.
I know something-Jon Snow
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
נכון לרגע זה הם הורידו 4000 שח ולא 15000 שח אז לתפיסתי נכון לרגע זה הם בסדר.
בעל מקרה נושא השירשור הוא xv950 אז נשאר בו.
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק קשה לו להגמל מזה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הגענו למצב שהנחה קטנה זה יותר טוב מהנחה גדולה כי fuck logic
אה'לן מיקי
אשמח לקבל תמונה של מה שיש אצלך.
בעקרון ראיתי את המושבים של מוסטאנג ואני לא בטוח כמה הם יועילו לפחות בכלי שלי.
אני חושב שבתור התחלה אני ארפד (אולי אצל מריו באום או וענונו בירושלים) את המושב האחורי ואסיף ספוג ( אם אני זוכר נכון כחול-ישנן דרגות קשיות) כאשר חלקו התחתון קשיח ולמעלה רך.
לדעתי זה יתן משענת לגב שלי ויספוג אחוז מה חבטות לגב של אישתי.
זה פתרון זול יחסית ואם הוא יעזור אני אוסיף משענת ותיקי צד.
מאחר והכלי קצר מאוד אני מוגבל במגוון התיקים והגדלים שאני יכול להרכיב על הכלי.
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק קשה לו להגמל מזה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
משענת נוחה מאוד משדרגת את הרכיבה של המורכבת. המושב של המורכבת ושלי חייב להיות מרופד יותר ורחב יותר כי במצבו הנוכחי הוא אינו נוח בעליל.
הבעייה במושב שלי (ואני מניח שגם שלך ) היא היעדר תמיכה לגב תחתון, כלומר קימור הכיסא מתחיל דווקא בגב התחתון ובזווית שאינה נוחה שלמי שאוהב לשבת עד קצה המושב (כמוני לדוגמה).
** לא יודע איך להעיף את תמונת האגזוז ... אז מבחינתי אפשר למחוק אותה.
נערך לאחרונה על ידי miki; 01-07-2016 בשעה 22:24.
מיקי תודה - המשענת נראית מגניב אבל אני לא בטוח שתתאים לאופנוע גם מבחינת העיצוב - על כך בפרק הזה.
ובכן אני מתגלגל עם הXV מספר חודשים.
די התרגלתי לשגעונות שלו ולחוסר נוחות.
אני מבין שנסיעות עבודה לאזורים המרוחקים מעל 70 קילומטר אני לא יעשה ואקח את הרכב מהמשרד או נהג כדי שאוכל להמשיך לבלבל לכם את השכל בנושאים ברומו של עולם כמו סולידריות, ממשל וחזירות של היבואנים ( הנה לא רשמתי את המ....).
בתוך העיר הכלי זריז ומזכיר קטנוע מגודל ולמען האמת קצת מוציא את החוליגן שבי.
מאוד נחמד המשוב מהאוכלוסיה מסביב על המראה ואפילו הבן הגדול שלי מציג את האופנוע לראווה בין החברים שלו ומתכנן עליו ( כבר רכש טבעות עם גולגלות ).
אני כאמור כבר מתחיל לתכנן את המושב האחורי כך שיתאים לגברת והשלמתי פחות או יותר עם הכלי.
לגבי המשענת - אני מתלבט בין הזמנה (מחו"ל כמובן ולא חס ושלום מתאבי הבצע בארץ) של משענת מקורית מתוצרת ימאהה לבין הזמנה של משענת בתיכנון שלי דרך וולקוביץ או מסגר אחר.
בשל המראה הספרטני שלו משענת כמו של מיקי לטעמי לא תתאים ואם כבר צ'ופר אז לשמור על הקוים הקיימים בתוספת כמה לדים (כי אי אפשר בלי לדים).
אני מניח שהמשענת תהיה בצבע שחור מט גבוהה בסגנון של קפטן אמריקה וסבל מעוצב - אחרי שאני יערוך סקיצה אני אוסיף אותה.
בכל הקשור למתלים אני בספק כמה אפשר יהיה לשפר אותם הנושא יבדק גם הוא.
שיגעון נוסף זה אגזוז קצת פחות חנוק שיפיק קצת סאונד.
בקיצור בעוד שש שנים בערך כשאמכור את הכלי מישהו יקבל כלי (אני מקווה שמור כדת וכדין) ואחזור לאופנוע אמיתי כזה שאפשר לרכוב עליו בזוג לעבר השקיע אי שם ליד הרי אדום.
כמובן יד שנייה בן כ3 שנים.
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 12-07-2016 בשעה 14:42.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אגזוז.. אחחח כמה חר* אכלתי ממנו ועדיין אוכל... הסאונד של אגזוז 'מקוסטם' עושה הרבה הבדל. בעיקר בכיס, הוא פוער חור עמוק עמוק הן ברכישתו והן ברכישת אבזרים נלווים דוגמת pc שנותנים למנוע לעבוד נכון.
הסאונד מדהים והמחיר לא פחות.
אין ספק שקסטום זה בור ענק ללא תחתית. יש לו קסם שמהול בישיבה מזורגגת. אני חולם להשאיר אותו לכמה שנים טובות אבל להביא במקביל משהו נוח שיאפשר להניע באותו במרכז הארץ ולדומם בצפון או באילת בלי להזמין כירופרקט.
נראה לי שאם שנינו נחליט לעשות את האיירון באט נגמור באורטופדית במקרה הטוב.
נו אני מזמין אותך לסיבוב צפונה באחת השבתות (אולי נצליח לשכנע את אישתי לבוא ואז נחזור עם אחת צעירה יותר) או לאיזה מפגש בבר בהר (נס הרים) או כל סיבוב אחר שיעלה על דעתך.
אם תרצה בכיף נדבר בפרטי.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני מוכן לעשות לכם ליווי סטייל האופנועים שזוחלים אחרי רוכבי האופניים בטור דה פראנס.. לא בטוח אם אוכל להתאפק לאורך זמן ולהזדחל על מהירויות דו סיפרתיות, אבל אנסה.
שבת בוקר מוקדם, מתאים?
דברו איתי בה"פ אם כן.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
בכייף ,למה לא? לא יכול בקרובה אבל פנוי גם בימי שישי.
דווקא יכול להיות נחמד. ערן, למדתי לרכוב רגוע לא ממהר לשום מקום. למרות שבהחלט ניתן לרכוב על מהירויות תלת ספרתיות.
מיקי וערן נתאם בפרטי.
בעקבות בלימה לא נעימה שהייתה לי עם הXV (אפשר לקרוא עליה כאן)הביטוי אופנוע נטול אחיזה, בולמים או בלמים בהחלט יכול להתאים לXV ואפילו מקבל משנה תוקף.
נכון שבכבישים טכניים הוא די מהנה כל עוד הם לא משובשים ובעיר מתפקד סביר (אפילו טוב) אבל ברגע שנדרשת פעולת קיצון דוגמת בלימת חירום או אפילו בלימה שגרתית בכביש משובש קלות (מקום שכל אופנוע אמיתי לא היה אפילו מקפץ) הABS מתעורר ומעדכן שיש מערכת כזאת.
להבנתי בXV מערכת הABS מתעוררת מוקדם ולהערכתי שלא לצורך ואני יעז לומר שהיא אפילו מאריכה את מרחק הבלימה.
וזה מביא אותי לויכוח האם מערכת ABS אכן מקצרת את מרחקי הבלימה ומהדיון עולה שכן אך כאמור לדעתי בשל אופי המתלים ייתכן גם אופי הצמיגים אנו מקבלים אופנוע שלא כלכך אוהב לבלום.
אני בימים אילו לומד את המערכת ומתרגל את הנושא באחד החניונים בשכונה.
ראוי לומר שעד היום לא היה לי אופנוע עם מערכות עזר כגון זו כך שזה זר לי.
אני יכול לקבוע שאכן סחטתי את הבלמים בבלימת חירום שנגרמה מחוסר שמת לב שלי ונעצרתי סנטימטר לפני מפגש עם מונית.
אני די בטוח שבאופנוע הקודם באותה סיטואצייה הייתי בולם והיה לי מספיק זמן להגיב ולעצור ולא הייתי מגיע לנעילה.
בכל מקרה כרגע אני מקפיד על שמירת מרחק מוגברת עד שנכיר את האופי של הXV בבלימה קיצונית.
מודה שאני לא ממש אוהב את הABS למרות שאני מודע לחשיבות העצומה שלו.
מי אמר ענתיק צדק.
סיכום - הגב קצת כואב מבורות שאני מפספס בדרך מעבר לכך אני אפילו מוצא בו הנאה מסוימת ואני בשלב גרוע בו קיבלתי ביטחון עליו וזה הזמן בו אני עושה חשבון נפש וחוזר ללמוד אותו.
בגדול נחמד לקבל משוב על המראה שלו דבר שלא היה קיים בבאנדיט האהוב שלי ( עדיין אצלי ואני לא ממהר למכור אותו כי אולי אשאר איתו בסופו של דבר ) ובנוסף למרות שהXV לא הארלי עמד לידי 883 וגם אני וגם הבעלים של ההארלי הסכמנו שהוא יפה ולא נופל בכלום מהארלי (ככה זה יפנים עושים עבודה טובה - קמיקאזה).
אז בברכת שבוע טוב נמשיך לעדכן.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מועד הטסט הגיע
חשבתי שרכב חדש פטור מהטסט במהלך השנתיים הראשונות אך כנראה טעיתי.
בדיקה מהירה של רשיון הרכב ואני מגלה שאני זקוק לדיאטה מהירה ולהשיל 25 קילו אם אני רוצה שהכלי יעבור טסט.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 21-07-2016 בשעה 11:52.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
רק רכב פרטי זוכה להטבה, אבל כן משלם את האגרה.