בשבוע האחרון אני רוכב למרכז לצורך עבודה.
כנראה התרגלתי לתנוחה ולקצב ואפילו יש הנאה מסויימת מהרכיבה.
את העליות ב443 הxv יודע לעשות במהירות מכובדת ולמעט קפל אחד באספלט שאני מקפיד לפקוד באופן קבוע הרכיבה מהנה ואף ספורטיבית ( משחיז רגליות).
המומנט בהחלט מצריך אחיזה איתנה בכידון ועבודת רגלים שזה בהחלט מגניב.
הבעיות מתרכזות במתלים ובמקום איחסון.
אחד הדברים שאני לא אוהב זה תיק גב ובשילוב של משקל השרשרת, כיסוי,מחשב נייד, ושאר הפתעות עסק מעיק.
יש לי תיק מיכל אבל אני לא אוהב להשתמש בו לאחר שריטות שנגרמו לבאנדיט מסיכות מהדק נייר שהתמגנטו לתיק והשאירו ״חתימה״ על המיכל.
לאחר המבצע ( מבחינתי ארור) של מטרו הבנתי שאני כפי הנראה אשאר עם הxv לפרק זמן ארוך יותר או עד שאמצע כלי ראוי להחלפה ובשל כך אני נמנע מרכישת אביזרים לנוחות עד שאחליט לאן פניי מועדות ( ויסטורם או ואראדרו ).
סיכום:
כיום הxv עבר כ2000 קילומטר
צריכת הדלק נעה בין 18 קילומטר לליטר ל22 בהתאם לאופי הרכיבה.
אני התרגלתי אליו (פחות או יותר) אישתי קצת פחות.
נושא המתלים והמושבים מחייב טיפול וכמובן פתרון לשרשרת ולכיסוי.
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)