תודה סטאר
האמת גם התצורת ישיבה מקשה על קימה יזומה לפני מהמורה.
אגב האם יש אפשרות להארכת המהלך של המתלה האחורי ( אני מאמין שזה יסיע קצת למצב)
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
זה לא הבולמים זה התנוחה.
גב זקוף מידי ,במקרה של טיפה רכינה שרירי הגב בולמים את החבטות תוך כדי תנועת גב לקדימה. זה מעייף את שירירי הגב אבל.
בקאסטומים הגב זקוף והבלימה מתבצעת עם החוליות והסכוסים בעמוד השידרה ובגלל זה החבטות אין מה לעשות בנידון,בולמים וכיסאות יעזרומאבל לא יפתרו סופית אף פעם
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
תודה סטאר
האמת גם התצורת ישיבה מקשה על קימה יזומה לפני מהמורה.
אגב האם יש אפשרות להארכת המהלך של המתלה האחורי ( אני מאמין שזה יסיע קצת למצב)
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אכן לא זול.
בקיצור החלפה ( של האופנוע) זה הפתרון הנכון.
למדנו תודה.
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
קח f800 של במוו ותהנה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אחרי מטרו כבר אין לי הרבה אופציות אז bmw ילקח בחשבון
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שרשור מעולה עם מסקנה מוטעית
אין, פשוט אין, על הקאסטומים.
אצלי זה האופנוע הראשון שאשתי הסכימה לעלות עליו.
לרוח מתרגלים מהר מאד, וגם אני לא שמתי משקף כדי לא להרוס את הלוק.
ההתלבטות שלי היא רק על החלפה לאח הגדול יותר (בארץ) ה - xvs1300.
אני ירדתי ( תרתי משמע) מבאנדיט וגם איתו לא סבלתי בעיר.
בעקרון הכלי נמוך כך שאני עובר מתחת למראות.
מבחינת תמרון לטעמי הוא בסדר ( הוא קצר ביחס לבאנדיט) האופנוע לא נופל לתוך הסיבוב בדומה לקאסטומים אחרים.
המנוע גמיש מאוד ועובד על סלד נמוך כך שהכלי גולש יפה בתמרונים צפופים.
אגב חזרתי כעת על 443 כשהבולמים על מצב רך ואני יכול לומר ( מתבעס אחרי כל הקיטורים שלי קודם) שאפילו הכלי הצליח להוציא ממני חיוך סמוי בתוך הזקן בשעה שרוכב על הונדה ( לא זיהיתי איזה דגם אני חושב ממשפחת ה500) ניסה להדבק אלי בעליות והסיבובים וברמזור אמר ששיחקתי אותה.
בכל מקרה למעט החום מהצילינדר בין הרגליים ומהמורות בעיר הכלי נהדר.
מחוץ לעיר כנראה שנסיעות קצרות הוא סביר.
אני מתכנן טיול קצת יותר רציני ואז אתן חוות דעת על זה - רוב הסיכויים שהאופנוע ( או הרוכב) לא בנוי לזה
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
רוכב על 2
גם בשוק של הקאסטומים יש דגמים בעלי אוריאנטציה שונה.
אני לא יודע על מה אתה רוכב אבל גודל מושב, תנוחת ישיבה ומידות של הכלי עשויות לשנות כלי מקצה לקצה.
ולראייה היו לי בעבר xv250 שמאוד הזכיר את הכלי הנוכחי שלי ו500 שהיה ( לפחות בזכרון שלי ) נח מאוד.
בכל מקרה המעבר שלי מבאנדיט לכלי הנוכחי זה משהו דראסטי וקיצוני ואם זה הסכימו איתי רבים מחברי ואישתי שהייתה רוכבת איתי לטיולים ארוכים ועל זה היא לא מוכנה לשמוע.
מבחינה דינאמית הקאסטומים הללו נטולי מתלים נטולי בלימה נטולי כח מה שמשאיר אותנו עם כוסית על ללא סקס.
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
קיים (בחו"ל...) דגם עם בולמים משופרים שנקרא BOLT R, לצערנו לא בבית ספרנו.
מכיוון שבאופנוע הזה מותקנות רגליות נורמליות במיקום סביר, החלפה לכידון נמוך יותר או שטוח (דראג), עשויה לשפר את תנוחת הרכיבה מבחינת הגב. כבונוס זה גם ימתן קצת את ספיגת הרוח.
טורק-
היה לי באנדיט אז החמישים וקצת כח סוס וה13 קג״מ של מומנט לא עושים עלי רושם.
מטריק
יצא לי לראות הxv משמש כפלטפורמה למגוון צורות כגון קופי רייסר ועוד.
אני מניח שאפשר לשחק עם התנוחה,כידון,מושב אבל אנו מדברים על כ5000₪ זוג בולמים
כ2500₪ מושב למוררכבת
בעוד כאלפייה לכידון
מעריך שכ2000₪ משענת אחורית עם הכנה לתלית תיקי צד
ועוד 2000₪ ככה בקטנה לתיקי צד.
זה בערך מה שאני צריך להשקיע כדי לקבל כלי סביר שלא בטוח יתן מענה לגב של המורכבת.
( המצב מלפנים סביר)
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 14-06-2016 בשעה 05:38.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
1. גם אצלי זה האופנוע היחיד שאשתי מוכנה לעלות עליו, יתר על כן, היא ממש לא רוצה שניסע ברכב אלא נרכב לכל מקום.
2. הכיסאות לא נוחים !!! לא יעזור ... מריו באום יפגוש אותם בעתיד הקרוב.
3. את המשקף הורדתי בגלל הימים החמים. זה מגביל אותי לרכיבה רגועה מאוד, כי גם ככה רוכבים עליו כמו על כורסת גניקולוג ניידת עם רגליים די מפוסקות.. אז כשרוח במהירות 110 קמ"ש + רוצה להגיע לוובוס ... אני מעדיף לרכוב רגוע . רכבתי מספיק מהר בחיים...
4. אם הייתי יכול, את האופנוע הזה XV1900 הייתי שומר רק לסופ"ש, וביום יום הייתי מתנייד על האופנועים שאני אוהב BMW , אין על הנוחות שלהם. את ה GS וגם את ה LT יכולתי להניע מ-המושב שלי ולרכב בפעם אחת לאילת ... עם ה XV אני יכול לעשות את זה ובלבד שיחכה לי כירופרקט באילת + יום להתאוששות מכאבי הגב.
5. חום ... המנוע פולט חום אדיר, ובעיר זה ממש סיוט ... למזלי כמעט כל הרכיבות שלי בינעירוניות... אני מניח שיש עוד קסטומים עם בעייה כזו או אחרת של חום מנוע במהירות נמוכה.
6. מומנט .. אוההה מומנט .... יכול להתחיל בהילוך 2 ולפרפר גלגל ... עוצמה מטורפת ... פשוט מטורפת... אבל ככה זה כשהקו האדום כמו בדיזל בסביבות 5000 סל"ד והמומנט המירבי מתקבל באמצע הסקאלה..
7. מאחר והאופנוע לא מכוייל נכון (כרגע ), ומאחר ואינו עם האגזוז המקורי אני ממעט לרכוב עליו עד שיכוייל.
8. חוץ מזה ... אצלנו הקשישים זה כייף למרק ניקלים ... ולהתבונן בכל מיני אתרים של אביזרים לאופנוע :-) ... מצוי ברגשות מעורבים לגבי הקרוזרים, מתגעגע לנוחות של BMW, נפעם מהייחודיות של הקרוזרים הבהמתיים.
מיקי צילינדר אחד שלך שווה ל2 צילינדרים שלי.
אני כן הייתי מטייל עם אישתי טיולים ארוכים ןעל הראיס דה סאד היא מסרבת לעלות ובצדק.
אם במדינת ישראל היה המושג ביטוח אישי ייתכן והבאנדיט היה נשאר לצד הראיס והיינו רוכבים לפי הצורך והמוד בו אנו נמצאים.
אבל מה הסיכוי שזה יקרה??
נדפקתי ממבצע של מטרו
אז חייך אכלת אותה
כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI