עמוד 6 מתוך 17 ראשוןראשון ... 4567816 ... אחרוןאחרון
תוצאות 76 עד 90 מ 249

אשכול: דו״ח שימוש xv950

  1. #76
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    בגדול ישנם מאחור זוג בולמים עם קפיצים ספירליים (( לא זוכר מהלך) בעלי ארבע דרגות עומס לקפיץ.
    מלפנים זוג בולמים שלהבנתי אין כל כיוון עומס.
    הבעייה היא שיש לבולמים מהלך קצר שלא מאפשר שיכוך של זעזועים מהכביש.
    ניסיתי לשחק עם כיוון עומס הקפיץ כדי למנוע את החבטות לגב.
    במצב קשה בזוג יש שיפור מסויים אבל הכלי קופצני יותר
    במצב רך יש שיפור מסויים בנוחות ( אני חושב שבהטיות יש פגיעה ביציבות) אבל ישנה סגירת מהלך מתלה שחובטת בגב ( בייחוד מורגש על ידי המורכב).
    ראיתי בפורומים שישנם בולמי גז וכדומה אבל טרם התעמקתי.
    אופציה נוספת היא כיסאות ג׳ל של יצרניי אפטרמרקט שונים.
    אני מניח שכשאגיע להחלטה מה עתידו של הכלי אני אדאג לסדרו ( מדובר בהוצאה לא קטנה - אני אבקר במאי 17 בקולומביה וארה״ב אז אביא משם מה שצריך)


    נדפקתי ממבצע של מטרו
    אז חייך אכלת אותה
    כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
    זה לא הבולמים זה התנוחה.
    גב זקוף מידי ,במקרה של טיפה רכינה שרירי הגב בולמים את החבטות תוך כדי תנועת גב לקדימה. זה מעייף את שירירי הגב אבל.

    בקאסטומים הגב זקוף והבלימה מתבצעת עם החוליות והסכוסים בעמוד השידרה ובגלל זה החבטות אין מה לעשות בנידון,בולמים וכיסאות יעזרומאבל לא יפתרו סופית אף פעם

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  2. #77
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    תודה סטאר
    האמת גם התצורת ישיבה מקשה על קימה יזומה לפני מהמורה.

    אגב האם יש אפשרות להארכת המהלך של המתלה האחורי ( אני מאמין שזה יסיע קצת למצב)


    נדפקתי ממבצע של מטרו
    אז חייך אכלת אותה
    כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #78
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    תודה סטאר
    האמת גם התצורת ישיבה מקשה על קימה יזומה לפני מהמורה.

    אגב האם יש אפשרות להארכת המהלך של המתלה האחורי ( אני מאמין שזה יסיע קצת למצב)


    נדפקתי ממבצע של מטרו
    אז חייך אכלת אותה
    כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
    כמובן שזוג בולמים טובים ישפרו המון. אתה צריך פחות מהלך אם כי יותר פרוגרסיביות ואיכות בולם . שים לב שזוג כזה זה עסק לא זול בהנחה שיחיד עולה כ 2400 שקל

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #79
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167

    דו״ח שימוש xv950

    אכן לא זול.
    בקיצור החלפה ( של האופנוע) זה הפתרון הנכון.
    למדנו תודה.


    נדפקתי ממבצע של מטרו
    אז חייך אכלת אותה
    כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #80
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    קח f800 של במוו ותהנה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #81
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אחרי מטרו כבר אין לי הרבה אופציות אז bmw ילקח בחשבון



    נדפקתי ממבצע של מטרו
    אז חייך אכלת אותה
    כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #82
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    בגדול ישנם מאחור זוג בולמים עם קפיצים ספירליים (( לא זוכר מהלך) בעלי ארבע דרגות עומס לקפיץ.
    מלפנים זוג בולמים שלהבנתי אין כל כיוון עומס.
    הבעייה היא שיש לבולמים מהלך קצר שלא מאפשר שיכוך של זעזועים מהכביש.
    ניסיתי לשחק עם כיוון עומס הקפיץ כדי למנוע את החבטות לגב.
    במצב קשה בזוג יש שיפור מסויים אבל הכלי קופצני יותר
    במצב רך יש שיפור מסויים בנוחות ( אני חושב שבהטיות יש פגיעה ביציבות) אבל ישנה סגירת מהלך מתלה שחובטת בגב ( בייחוד מורגש על ידי המורכב).
    ראיתי בפורומים שישנם בולמי גז וכדומה אבל טרם התעמקתי.
    אופציה נוספת היא כיסאות ג׳ל של יצרניי אפטרמרקט שונים.
    אני מניח שכשאגיע להחלטה מה עתידו של הכלי אני אדאג לסדרו ( מדובר בהוצאה לא קטנה - אני אבקר במאי 17 בקולומביה וארה״ב אז אביא משם מה שצריך)


    נדפקתי ממבצע של מטרו
    אז חייך אכלת אותה
    כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
    תודה, איך הכלי ליומיום? אני עם MT07 זריז והוא מתנהג כמו קטנוע בתוך העיר.

  8. #83
    שרשור מעולה עם מסקנה מוטעית
    אין, פשוט אין, על הקאסטומים.
    אצלי זה האופנוע הראשון שאשתי הסכימה לעלות עליו.
    לרוח מתרגלים מהר מאד, וגם אני לא שמתי משקף כדי לא להרוס את הלוק.
    ההתלבטות שלי היא רק על החלפה לאח הגדול יותר (בארץ) ה - xvs1300.

  9. #84
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני ירדתי ( תרתי משמע) מבאנדיט וגם איתו לא סבלתי בעיר.
    בעקרון הכלי נמוך כך שאני עובר מתחת למראות.
    מבחינת תמרון לטעמי הוא בסדר ( הוא קצר ביחס לבאנדיט) האופנוע לא נופל לתוך הסיבוב בדומה לקאסטומים אחרים.
    המנוע גמיש מאוד ועובד על סלד נמוך כך שהכלי גולש יפה בתמרונים צפופים.
    אגב חזרתי כעת על 443 כשהבולמים על מצב רך ואני יכול לומר ( מתבעס אחרי כל הקיטורים שלי קודם) שאפילו הכלי הצליח להוציא ממני חיוך סמוי בתוך הזקן בשעה שרוכב על הונדה ( לא זיהיתי איזה דגם אני חושב ממשפחת ה500) ניסה להדבק אלי בעליות והסיבובים וברמזור אמר ששיחקתי אותה.

    בכל מקרה למעט החום מהצילינדר בין הרגליים ומהמורות בעיר הכלי נהדר.
    מחוץ לעיר כנראה שנסיעות קצרות הוא סביר.
    אני מתכנן טיול קצת יותר רציני ואז אתן חוות דעת על זה - רוב הסיכויים שהאופנוע ( או הרוכב) לא בנוי לזה


    נדפקתי ממבצע של מטרו
    אז חייך אכלת אותה
    כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #85
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    רוכב על 2
    גם בשוק של הקאסטומים יש דגמים בעלי אוריאנטציה שונה.
    אני לא יודע על מה אתה רוכב אבל גודל מושב, תנוחת ישיבה ומידות של הכלי עשויות לשנות כלי מקצה לקצה.
    ולראייה היו לי בעבר xv250 שמאוד הזכיר את הכלי הנוכחי שלי ו500 שהיה ( לפחות בזכרון שלי ) נח מאוד.

    בכל מקרה המעבר שלי מבאנדיט לכלי הנוכחי זה משהו דראסטי וקיצוני ואם זה הסכימו איתי רבים מחברי ואישתי שהייתה רוכבת איתי לטיולים ארוכים ועל זה היא לא מוכנה לשמוע.
    מבחינה דינאמית הקאסטומים הללו נטולי מתלים נטולי בלימה נטולי כח מה שמשאיר אותנו עם כוסית על ללא סקס.




    נדפקתי ממבצע של מטרו
    אז חייך אכלת אותה
    כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #86
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    ...נטולי כח....
    950 בV ואין כח?!

  12. #87
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    27
    קיים (בחו"ל...) דגם עם בולמים משופרים שנקרא BOLT R, לצערנו לא בבית ספרנו.
    מכיוון שבאופנוע הזה מותקנות רגליות נורמליות במיקום סביר, החלפה לכידון נמוך יותר או שטוח (דראג), עשויה לשפר את תנוחת הרכיבה מבחינת הגב. כבונוס זה גם ימתן קצת את ספיגת הרוח.

  13. #88
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167

    דו״ח שימוש xv950

    טורק-
    היה לי באנדיט אז החמישים וקצת כח סוס וה13 קג״מ של מומנט לא עושים עלי רושם.
    מטריק
    יצא לי לראות הxv משמש כפלטפורמה למגוון צורות כגון קופי רייסר ועוד.
    אני מניח שאפשר לשחק עם התנוחה,כידון,מושב אבל אנו מדברים על כ5000₪ זוג בולמים
    כ2500₪ מושב למוררכבת
    בעוד כאלפייה לכידון
    מעריך שכ2000₪ משענת אחורית עם הכנה לתלית תיקי צד
    ועוד 2000₪ ככה בקטנה לתיקי צד.
    זה בערך מה שאני צריך להשקיע כדי לקבל כלי סביר שלא בטוח יתן מענה לגב של המורכבת.
    ( המצב מלפנים סביר)


    נדפקתי ממבצע של מטרו
    אז חייך אכלת אותה
    כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 14-06-2016 בשעה 05:38.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #89
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי רוכב על 2 צפיה בהודעה
    שרשור מעולה עם מסקנה מוטעית
    אין, פשוט אין, על הקאסטומים.
    אצלי זה האופנוע הראשון שאשתי הסכימה לעלות עליו.
    לרוח מתרגלים מהר מאד, וגם אני לא שמתי משקף כדי לא להרוס את הלוק.
    ההתלבטות שלי היא רק על החלפה לאח הגדול יותר (בארץ) ה - xvs1300.
    1. גם אצלי זה האופנוע היחיד שאשתי מוכנה לעלות עליו, יתר על כן, היא ממש לא רוצה שניסע ברכב אלא נרכב לכל מקום.
    2. הכיסאות לא נוחים !!! לא יעזור ... מריו באום יפגוש אותם בעתיד הקרוב.
    3. את המשקף הורדתי בגלל הימים החמים. זה מגביל אותי לרכיבה רגועה מאוד, כי גם ככה רוכבים עליו כמו על כורסת גניקולוג ניידת עם רגליים די מפוסקות.. אז כשרוח במהירות 110 קמ"ש + רוצה להגיע לוובוס ... אני מעדיף לרכוב רגוע . רכבתי מספיק מהר בחיים...
    4. אם הייתי יכול, את האופנוע הזה XV1900 הייתי שומר רק לסופ"ש, וביום יום הייתי מתנייד על האופנועים שאני אוהב BMW , אין על הנוחות שלהם. את ה GS וגם את ה LT יכולתי להניע מ-המושב שלי ולרכב בפעם אחת לאילת ... עם ה XV אני יכול לעשות את זה ובלבד שיחכה לי כירופרקט באילת + יום להתאוששות מכאבי הגב.
    5. חום ... המנוע פולט חום אדיר, ובעיר זה ממש סיוט ... למזלי כמעט כל הרכיבות שלי בינעירוניות... אני מניח שיש עוד קסטומים עם בעייה כזו או אחרת של חום מנוע במהירות נמוכה.
    6. מומנט .. אוההה מומנט .... יכול להתחיל בהילוך 2 ולפרפר גלגל ... עוצמה מטורפת ... פשוט מטורפת... אבל ככה זה כשהקו האדום כמו בדיזל בסביבות 5000 סל"ד והמומנט המירבי מתקבל באמצע הסקאלה..
    7. מאחר והאופנוע לא מכוייל נכון (כרגע ), ומאחר ואינו עם האגזוז המקורי אני ממעט לרכוב עליו עד שיכוייל.
    8. חוץ מזה ... אצלנו הקשישים זה כייף למרק ניקלים ... ולהתבונן בכל מיני אתרים של אביזרים לאופנוע :-) ... מצוי ברגשות מעורבים לגבי הקרוזרים, מתגעגע לנוחות של BMW, נפעם מהייחודיות של הקרוזרים הבהמתיים.

  15. #90
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מיקי צילינדר אחד שלך שווה ל2 צילינדרים שלי.
    אני כן הייתי מטייל עם אישתי טיולים ארוכים ןעל הראיס דה סאד היא מסרבת לעלות ובצדק.
    אם במדינת ישראל היה המושג ביטוח אישי ייתכן והבאנדיט היה נשאר לצד הראיס והיינו רוכבים לפי הצורך והמוד בו אנו נמצאים.
    אבל מה הסיכוי שזה יקרה??


    נדפקתי ממבצע של מטרו
    אז חייך אכלת אותה
    כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. התחדשנו xv950 ונפרדנו בעצב מהבאנדיט
    על ידי lokimonster בפורום אוף טופיק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 16:35
  2. עוד שימוש חביב לסליידרים
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-04-2016, 12:14
  3. אורח לרגע בחניה: אופנועי משטרה מהעבר
    על ידי השושנים בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 26-03-2016, 20:35
  4. שימוש במצבר גיבוי אזעקות לאופנוע
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 18:57
  5. אפריליה sxv/סוזוקי drz-לאיזה שימוש?
    על ידי TooLy בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 21:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO