טסט
הגיע מועד חידוש הרשיון.
למרבית הפלא נדרשתי לעשות מסלול למרות שהכלי רק בן שנה.
מהידוע לי מרכב פרטי ששנה ראשונה אין צורך להעביר את הרכב טסט.
התנחמתי בכך שהעלות היא זניחה והכלי חדש אז מה כבר יכול להיות.
הצטיידתי בתיק לווסט הזוהר (באופנוע הזה אין מקום לאפסן כלום) ויצאתי למסלול.
התקבלתי כהרגלי בקודש בהתלהבות ( נו טוב אופנוע יפה) והבוחנים בהחלט התלהבו מהמראה והרימו גבה שאמרתי שהנפח הוא 950 סמ"ק.
הכלי מניטורי בממדים והתגובה הייתה שהוא מטוס זרמתי איתם ואמרתי בטח ( לא הזכרתי שיש לי עוד משחתת 1.2 סמ"ק מבית סוזוקי).
במהלך הדיון הגיע מכונאי שהעביר פורד פוקוס טסט התלהב מהוי מקס.
אמרתי לו תודה ושהייתי שמח שזה יהיה וי מקס ובוא התעקש - התערבות קטנה והופ זכיתי בפורד פוקוס חבוטה שאותה כלאחר כבוד השארתי לטמבל שהפסיד אותה ( אין לי צורך בגרוטאות נוספות ).
בכל מקרה נכנסנו למסלול עם הגוץ ועליתי על המתקן לבדיקת הבלמים.
בלי לזלזל על פניו נראה לי מיותר לעומת השיטה של פעם והרבה פחות סימפטי (כמובן שיהיה מי שיאמר שאני טועה).
בלם קדמי עפים אחורה, ממשיכם לבלם האחורי ברקס וקבינימט כאב עז ברגל שמאל שנתפסה בין הבליטה של הגיר במכשיר לרגלית.
מי שתכנן את המתקן של הברקסים לא חשב שישנם אופנועים נמוכים שעשויים להתקל בשני הבליטות של "הגיר" או המנוע של המתקן.
התקדמתי נשיקות וחיבוקים וגש לשלם.
לא בדקו ווסט או כל שטות אחרת.
כדרכי בקודש המשכתי לצביקה למוסך והבייתה שמח וטוב לב.

לשאלה- האם המערכת של בדיקת הבלמים בודקת את תקינות הABS? או רק שיש בלמים.
תכלס נראית לי מיותרת ולא בודקת כלום מאחר והמשקל של האופנועים לא ממש מצריך כוח בלימה משמעותי כדי שתעבור את הטסט.