היום הלכנו לחפש אופנוע.
ירדנו לתל אביב למספר סוכנויות כשהמטרה האמת הייתה cb1100.
( הכל חוץ ממה שקשור למטרו) שלצערי נמכר.
בדקנו כמה אופנועים ואף נפגשנו עם מכרים.
שוחחתי עם אחדים מאנשי המכירות ( חייב לציין לטובה את תומר מהונדה ) שלא ניסה לדחוף לי כלי ואף הציע מחיר סביר על הימאהה.
הרכיבה לתל אביב הייתה עם הבן שלי בן ה13 ששמח לראות איתי אופנועים.
התגלגלנו בקצה חוקי ולדאבוני המשקף התגלה כלא מועיל ואף מפריע.
הדרך הלוך הייתה נעימה. בתל אביב כבר נהיה מעיק.
המשקף בולם את הרוח וחום המנוע מדלג ישר לעזרי הילודה.
מאחור יושב בלוק במשקל 60 קילו שנאחז בי באי נוחות.
עברנו בין מספר סוכנויות וראינו מספר אופנועים.
הדרך חזרה הייתה סיוט.
החום ןוחום המנוע בצירף הבן שלי המשקף והאווירה הכללית היו לא נעימים.
הדרך נמתחה כמו מסטיק והבן שלי קיטר מאחור על אי הנוחות.
עזרי הילודה הפכו חומים והגוף הביע תרעומת.
מחר נשלוף את המשקף .
לוק
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מיקי אצלי יש משקפון קטנטן שנבחן במספר רב של מהירויות...אין שום בעיה אם הוא מכוון נכון!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
באנדיט יבוא בחשבון.
אני רוצה גם קצת שינוי.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
נכון, לא מערער על דבריך. מסכים איתך ב 1000%.
רק מה, שלהחליף משקף זה שוב לזרוק כסף, ולא מעט ... אין לי אפשרות להגבהה נוספת של אותם 5-10 ס"מ שחסרים לי (במשקף כמובן) ...
גם ב GS1100 שהיה לי היה משקף קטנטן שהסיט את הרוח היטב לעומת הקיר הנמוך ב XV ... אבל בקרוזר כמו בקרוזר : במקור - כיסא מהגהינום, משקף שמטלטל לך ת'צורה ועוד כל מיני דברים שנראים מעולה בחנייה אך שונים מהותית ברכיבה...
רכיבות מהנות, שנה ברוכה, נטולת תאונות מטופשות וגזילת חיים וכמובן אופנועים מותאמים לכל אחד מאיתנו.
נערך לאחרונה על ידי miki; 02-10-2016 בשעה 14:25.
בבאנדיט היה לי משקף שידע לאפשר לי לשבת זקוף גם ב7000 סיבובים לדקה.
פה הוא יעיל עד כ90 קמ"ש מעבר לזה התחושה היא שכל העולם מזדעזע.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי, הגנה מרוח היא פונקציה של גובה המשקף ושל הזווית שלו. אם תרכיב את המשקף לא ישירות על האופנוע אלא דרך זוג מפרקים ממעלים תוכל גם להעלות ולהוריד אותט מעט וגם לשנות לו את הזווית. אני בטוח שתוכל להגיע למצב נוח לך.
אלטרנטיבית, אתה יכול להרכיב ספוילר (כמו זה לדוגמה) שיעשה, קרוב לוודאי, את העבודה.
תודה א. אני אשחק איתו קצת
בגדול לדעתי הזווית טובה צריך להגביה קצת - אני לא בטוח לגבי המערבולות אבל כמובן שאנסה
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
צפיתי ביום ו'
הדוברי צרפתית גם שותים מיץ חלזונות ונהנים.
בכל מקרה זה לחובבי הג'אנר - אני מניח שעל הארלי הייתה שומע ממני את אותן הבכיות.
אני מקווה לחזור במהרה ל4 צילינדר לרוחב 100 כ"ס 13 קג"מ
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
רכבתי על 883 זה הסתכם ב10 מטר
בכתבה הם ציינו המון דברים שאני אמרתי.
הכלי שובב, בכבישים טכניים הוא מתנהג נחמד ( מגבלת גובה הרגליות ).
בעיר הוא זריז אבל כשאתה יורד ממנו צריך אלונקה כדי לשאת אותך.
לפני מספר ימים שלומי ( הגרריסט מירושלים למי שמכיר) לקח סיבוב עליו והוא גם אמר שהוא מגניב אבל בבין עירוני הרכיבה מצריכה שינוי פאזה ( הבחור מחזיק כמה קאסטומים).
זה אופנוע נהדר למי שמחפש את הסגנון הזה - לצערי אני לא.
כאמור אני מקווה לחזור ל4 צילינדרים לרוחב דוגמת הבאנדיט, CBF1000 CB1100.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
קצת מפחיד אותי הגרמני מבחינת עלויות החזקה.
מה גם שהמחירי רכישה שלהם לא זולים.
למרות שאם אמצא אחד בתקציב עם מעט קילומטרים וידיים זה יכול לבוא בחשבון אחרי סוזוקי והונדה.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI